eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Mogilany: Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny.
Numer ogłoszenia: 268700 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232100 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach, ul. Rynek 2A, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701025, faks 012 2701025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny - obejmuje następujące części : Część I zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3osób wskazanych przez Zamawiającego, w wymiarze do 8 godzin szkoleniowych dziennie w wymiarze 120 godzin szkoleniowych (zajęcia teoretyczne i praktyczne). - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zapewnienie realizacji zajęć praktycznych w wyspecjalizowanej placówce opiekuńczej z podaniem dokładnego adresu i nazwy zakładu w ofercie. -wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. -wystawienie zaświadczenia o odbyciu zajęć praktycznych przez działającą placówkę opiekuńczą. Część II zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Kurs prawa jazdy kat. B - dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). - zorganizowanie i pokrycie kosztów pierwszego egzaminu teoretycznego państwowego i pierwszego egzaminu praktycznego państwowego, - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zorganizowanie i pokrycie kosztów badań lekarskich kandydatów na prawo jazdy kat B. - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część III zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Obsługa koparko-ładowarki - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego zgodnie rozporządzenie Ministra Gospodarki z 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118, poz. 1263 ) oraz wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zorganizowanie i pokrycie kosztu egzaminu praktycznego i teoretycznego, - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część IV zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Kurs obsługi wózka widłowego - dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U.2002.70.650 z późn.zm.) oraz program kursu musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w wymiarze do 8 godzin dziennie. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zorganizowanie i pokrycie kosztów badań lekarskich jeśli przepisy nakładają taki obowiązek, - zorganizowanie i pokrycie kosztu pierwszego egzaminu w Urzędzie Dozoru Technicznego - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie, - program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia : - typy wózków jezdniowych, - budowa wózka, - czynności kierowcy przy obsłudze wózków (przed podjęciem pracy i po pracy wózkami), - czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, - wiadomości z zakresy ładunkoznawstwa. - wiadomości z zakresu bhp i ppoż. - przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż., wiadomości o dozorze technicznym - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków - wymiana butli gazowej i instruktaż - przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymiana butli, instruktaż wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami bhp, próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę wózka pod nadzorem instruktora, samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora. Część V zamówienia : - przeprowadzenie szkolenia Księgowość komputerowa (program Płatnik i program Symfonia )- dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego w wymiarze do 8 godzin dziennie oraz w łącznym wymiarze 150 godzin ( zajęcia teoretyczne i praktyczne) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część VI zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Pracownik budowlany - fliziarz - dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze do 8 godzin dziennie oraz w łącznym wymiarze 120 godzin (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie, - program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia : a) Część teoretyczna : - BHP i p.poż. na stanowisku pracy; - Dokumentacja budowlana; - Rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn używanych do obróbki glazury i terakoty; - Ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń usprawniające min. przygotowywanie zapraw klejowych; - Rodzaje płytek ceramicznych ich zastosowanie i standardowe wymiary. b) Część praktyczna : - Przygotowanie podłoża pod układanie glazury i terakoty; - Zasady i technologie układania glazury i terakoty; - Spoinowanie płytek; - Dobór odpowiedniego rodzaju glazury i terakoty; - Docinanie glazury i terakoty; - Fugowanie. Część VII zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Manicure, pedicure, stylizacja paznokci - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego w wymiarze do 8 godzin dziennie oraz w łącznym wymiarze 64 godzin (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - zapewnienie materiałów szkoleniowych do zajęć praktycznych; - zapewnienie sali szkoleniowej, -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część VIII zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Obsługa komputera i kasy fiskalnej- dla 3 osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze do 8 godzin dziennie oraz w łącznym wymiarze 20 godzin- obsługa kasy fiskalnej i 70 godzin obsługa komputera. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej. -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie; - program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia : 1. Obsługa systemu operacyjnego Microsoft Windows, 2. Podstawy MS Word, MS Power Point, Excel - tworzenie własnej prezentacji, 3. Uruchamianie, wyłączanie, obsługa myszki, klawiatury i monitora, 4. Aplikacje wbudowane w system operacyjny, 5. Obsługa popularnych programów użytkowych, 6. Tworzenie folderów, plików, dokumentów. 7. Internet : - Podłączenie komputera do Internetu, - Obsługa przeglądarki Internetowej, - Wyszukiwanie informacji, - Popularne serwisy internetowe, - Poczta elektroniczna, - Komunikatory Internetowe. Część IX zamówienia : - przeprowadzenie szkolenia - Zakładanie i zarządzanie własną firmą -kurs przedsiębiorczości dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze do 8 godzin dziennie oraz w łącznym wymiarze 70 godzin (zajęcia teoretyczne i praktyczne). - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część X zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Kucharz małej gastronomii - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego w wymiarze do 8 godzin dziennie oraz w łącznym wymiarze 60 godzin (zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne przeprowadzone w działającej placówce gastronomicznej) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zapewnienie sali do zajęć praktycznych z podaniem dokładnego adresu i nazwy zakładu w ofercie. -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie, - wystawienie zaświadczenia o odbytych zajęciach praktycznych przez działający zakład gastronomiczny. - program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia : 1 Zasady zachowania higieny własnej oraz w produkcji, 2 Obsługa maszyn i urządzeń, 3. Zasady sporządzania potraw z warzyw, potraw z jaj i przetworów mleczarskich, sporządzania zup, potraw mącznych, ciast ziemniaczanych, zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomi, zasady sporządzania potraw mięsnych, rybnych, przekąsek zimnych i gorących), 4. Zasady nakrywania stołu, zasady podawania do stołu, dekorowanie potraw. Wymagania w zakresie organizowania szkoleń. Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca zapewni wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach, - szkolenia odbywały się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), w przedziale godzin od 9.00 do 16.00, -Wykonawca zapewnił 3 przerwy (dwie 15-minutowe i jedną 20-minutową) w trakcie każdego dnia szkolenia, - szkolenia odbywały się w odległości do 20 km od siedziby zamawiającego - tj. ul. Rynek 2A, Mogilany. - przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. - Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową/sale szkoleniowe w odległości do 20 km od siedziby zamawiającego - tj. ul. Rynek 2A, Mogilany dostępną przez 8 godzin dziennie z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonej w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów. - Wykonawca zobowiązany jest do objęcia uczestników szkolenia ubezpieczeniem NNW (w trakcie szkolenia i w drodze ze szkolenia i na szkolenie) oraz dostarczy dokument potwierdzający najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia. Szkolenia dla różnych grup szkoleniowych w ramach tej samej części zamówienia mogą odbywać się w różnych salach szkoleniowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Aktywna Integracja Szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5121,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B - dla 2 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie - Obsługa koparko-ładowarki - dla 1 osoby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs obsługi wózka widłowego - dla 2 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2904,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Szkolenie - Księgowość komputerowa ( program Płatnik i program Symfonia ) - dla 1 osoby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Szkolenie - Pracownik budowlany i fliziarz - dla 2 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Szkolenie - Manicure, pedicure, stylizacja paznokci - dla 1 osoby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Szkolenie - Obsługa komputera i kasy fiskalnej - dla 3 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Szkolenie - Zakładanie i zarządzanie własną firmą - kurs przedsiębiorczości dla 2 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2420,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Szkolenie - Kucharz małej gastronomii - dla 1 osoby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, Kraków, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.