eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ PRZYGOTOWUJĄCY DO UZYSKANIA LICENCJI I-STOPNIA, ROZSZERZONY O SZKOLENIE CZŁONKA SŁUŻBY INFORMACYJNEJ I PORZĄDKOWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Nowa Sól: Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.: KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ PRZYGOTOWUJĄCY DO UZYSKANIA LICENCJI I-STOPNIA, ROZSZERZONY O SZKOLENIE CZŁONKA SŁUŻBY INFORMACYJNEJ I PORZĄDKOWEJ
Numer ogłoszenia: 268570 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113457 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.: KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ PRZYGOTOWUJĄCY DO UZYSKANIA LICENCJI I-STOPNIA, ROZSZERZONY O SZKOLENIE CZŁONKA SŁUŻBY INFORMACYJNEJ I PORZĄDKOWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80510000-2 usługa szkolenia specjalistycznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn. /Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-stopnia, rozszerzony o szkolenie członka służby informacyjnej i porządkowej/. Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy w ramach projektu Pomnóż swój kapitał w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Szkolenie finansowane jest w całości ze środków publicznych. 4. Szkoleniem zostaną objęte osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowej Soli jako bezrobotne, posiadające zdolność do uczestnictwa w kursie potwierdzoną zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do odbycia szkolenia. 5. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do uzyskania licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz członka służby informacyjnej i porządkowej. 6. Szkolenie ma obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. 7. Szkolenie musi obejmować dwa moduły, liczące ogółem 269 godzin lekcyjnych, bez egzaminów wewnętrznych - przypadających na jednego uczestnika szkolenia, w tym: I Moduł pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-stopnia -245 godzin, bez egzaminu wewnętrznego II Moduł członka służby informacyjnej i porządkowej - 24 godziny, bez egzaminu wewnętrznego. Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć: 45 minut zajęć. 8. Szkolenie z Modułu I - Wykonawca przeprowadzi zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998 roku w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. z 199 r. Nr 113 poz. 731 z póź. zm.). Natomiast szkolenie z Modułu II - Wykonawca przeprowadzi zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz. 611) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 183, poz. 1087). 9. Kurs musi być realizowany przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu dla wszystkich uczestników szkolenia zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalana według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć ilości godzin lekcyjnych i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 10. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Nowa Sól, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Nowa Sól, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Nowa Sól do miejsca odbywania szkolenia jak również koszty zakwaterowania i wyżywienia - jeśli takie wystąpią - ponosi w całości jednostka szkoląca. Wykonawca w tym przypadku jest zobowiązany opisać sposób organizacji dojazdu uczestników z podaniem środka transportu. 11. Dzienna ilość godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Kurs nie może odbywać się w niedzielę i święta. W przypadku organizacji szkolenia w miejscowości innej niż miasto Nowa Sól, dzienny czas trwania szkolenia wraz z dojazdem w obie strony nie może przekroczyć 8 godzin, przy uwzględnieniu pkt. 9. 12. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia zajęć, ma otrzymać na własność literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki do Modułu I oraz książki do Modułu II ,dotyczącej tematyki szkolenia (zgodnie z prawem autorskim), materiały do robienia notatek (np. zeszyt i długopis). 13. Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 15 000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych) na jednego uczestnika szkolenia. 14. Jednostka szkoląca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia napoje zimne i ciepłe oraz poczęstunek. Każdy uczestnik ma otrzymać w każdym dniu zajęć jeden napój w jednorazowym opakowaniu min. 200 ml oraz min. jedną świeżą kanapkę. Poza tym każdy kursant musi mieć stały dostęp do napojów ciepłych (np. kawa, herbata), napojów zimnych (np. woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz dodatkowy poczęstunek (np. paluszki, ciastka). Wartość cateringu łącznie dla wszystkich osób objętych przedmiotem zamówienia ma wynosić minimum 4 760,00 zł. ( słownie: cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych). 15. Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 16. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 17. Wykonawca przeprowadzi kurs (przy uwzględnieniu pkt 18 w zakresie Modułu I i pkt. 19 w zakresie Modułu II) zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkolenia, który należy sporządzić wg załącznika nr 1B do SIWZ i który ma zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) ogólną liczbę godzin wraz z egzaminami końcowymi - przypadającą na jednego uczestnika szkolenia - z podziałem na: godziny teoretyczne, godziny praktyczne i czas przewidywany na egzamin końcowy (egzamin wewnętrzny), 3) czas trwania dla całej grupy (od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wraz z egzaminami wewnętrznymi, podany w zaokrągleniu do pełnych tygodni - bez podawania konkretnych dat realizacji szkolenia) oraz sposób organizacji szkolenia, który należy opisać ze szczególnym uwzględnieniem sposobu realizacji zamówienia z zakresu zajęć praktycznych. 4) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (z uwzględnieniem pkt 4), 5) cele szkolenia (z uwzględnieniem pkt 5), 6) plan nauczania określający; - tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar (z podziałem na: część teoretyczną, część praktyczną i dodatkowe egzaminy końcowe-wewnętrzne, oraz - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć (tematów) edukacyjnych, 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych do realizacji przedstawionego programu, 8) wykaz wszystkich materiałów szkoleniowych które otrzyma na własność każdy uczestnik kursu jak w pkt. 12 (przy literaturze należy podać wydawnictwo, tytuł, autor). 9) sposób sprawdzania efektów szkolenia (przewidziane sprawdziany i egzaminy). 18. Program z zakresu Modułu I musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998 roku w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. z 199 r. Nr 113 poz. 731 z póź. zm.). 19. Program z zakresu Modułu II musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 183, poz. 1087). 20. Po zakończeniu całego szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, uczestnicy kursu mają otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane przez instytucję szkoleniową - zgodnie z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późniejszymi zmianami), które w swojej treści ma zawierać minimum niżej wymienione informacje: a) numer z rejestru, b) imię, nazwisko oraz numer pesel , a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku jeśli instytucja szkoląca wydaje zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 0, poz. 186) - wówczas do takiego zaświadczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć suplement zawierający informacje, których to zaświadczenie nie zawiera a które są wymienione w pkt 20 lit. a-h. tj.: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, oraz dodatkowo numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 21. Wzór zaświadczenia lub wzór zaświadczenia wraz z suplementem - zgodnie z pkt 20 - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed podpisaniem umowy (wygląd graficzny lub dodatkowe elementy według uznania Wykonawcy) - wzór będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy. 22. Jednocześnie uczestnicy szkolenia po zakończeniu szkolenia z Modułu II otrzymują zaświadczenie zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 183, poz. 1087) - wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 23. Szkolenie jest organizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o wsparciu z EFS musi być widoczna dla wszystkich innych osób, które stykają się z projektami. Dlatego jednostka szkoląca ma zadbać aby uczestnicy kursu wiedzieli, że szkolenie jest organizowane w ramach konkretnego projektu współfinansowanego ze środków EFS. Akcja informacyjna polega na oznakowaniu materiałów związanych ze szkoleniem i sal gdzie będą odbywać się zajęcia - logami UE, EFS, PO KL i tytułem projektu wraz z nazwą programu, priorytetu, działania oraz poddziałania - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z EFS, które zamieszczone są na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Logo.aspx - szczegółowe informacje można również uzyskać w PUP w Nowej Soli u osób upoważnionych do porozumiewania się z wykonawcami, wymienionych w pkt 10 części X SIWZ. 24. Uczestnicy szkolenia mają dodatkowo otrzymać zaświadczenie poświadczające uczestnictwo w szkoleniu w ramach projektu /Pomnóż swój kapitał/ - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - wzór zaświadczenia stanowi załącznik nr 3 do umowy. 25. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 26. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji szkolenia w taki sposób, aby zapewnić najwyższą jakość szkolenia przy najbardziej konkurencyjnej cenie. Potwierdzeniem wysokiego standardu świadczonych usług przez Wykonawcę jest posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług, aczkolwiek jego brak nie może być powodem niepodjęcia współpracy z instytucją szkoleniową. Wykonawca posiadający taki dokument załącza go do oferty. Wśród certyfikatów przedstawionych przez instytucje szkoleniowe mogą się znaleźć takie certyfikaty jak: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/ szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, lub inny znak jakości. Załączone dokumenty będą min. podstawą do oceny oferty (część IX SIWZ kryteria oceny ofert - opis oraz sposób oceny ofert.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: szkolenie jest usługą organizowaną w ramach projektu Pomnóż swój kapitał w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ /PERFECT - KRZYWOSZ/, ul. Echa Leśne 67, 03-257 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.