eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ PRZYGOTOWUJĄCY DO UZYSKANIA LICENCJI I-STOPNIA, ROZSZERZONY O SZKOLENIE CZŁONKA SŁUŻBY INFORMACYJNEJ I PORZĄDKOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Nowa Sól: usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.: KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ PRZYGOTOWUJĄCY DO UZYSKANIA LICENCJI I-STOPNIA, ROZSZERZONY O SZKOLENIE CZŁONKA SŁUŻBY INFORMACYJNEJ I PORZĄDKOWEJ
Numer ogłoszenia: 113457 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli , ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl i http://pup.nowasol.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.: KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ PRZYGOTOWUJĄCY DO UZYSKANIA LICENCJI I-STOPNIA, ROZSZERZONY O SZKOLENIE CZŁONKA SŁUŻBY INFORMACYJNEJ I PORZĄDKOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80510000-2 usługa szkolenia specjalistycznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn. /Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-stopnia, rozszerzony o szkolenie członka służby informacyjnej i porządkowej/. Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy w ramach projektu Pomnóż swój kapitał w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Szkolenie finansowane jest w całości ze środków publicznych. 4. Szkoleniem zostaną objęte osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowej Soli jako bezrobotne, posiadające zdolność do uczestnictwa w kursie potwierdzoną zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do odbycia szkolenia. 5. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do uzyskania licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz członka służby informacyjnej i porządkowej. 6. Szkolenie ma obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. 7. Szkolenie musi obejmować dwa moduły, liczące ogółem 269 godzin lekcyjnych, bez egzaminów wewnętrznych - przypadających na jednego uczestnika szkolenia, w tym: I Moduł pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-stopnia -245 godzin, bez egzaminu wewnętrznego II Moduł członka służby informacyjnej i porządkowej - 24 godziny, bez egzaminu wewnętrznego. Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć: 45 minut zajęć. 8. Szkolenie z Modułu I - Wykonawca przeprowadzi zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998 roku w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. z 199 r. Nr 113 poz. 731 z póź. zm.). Natomiast szkolenie z Modułu II - Wykonawca przeprowadzi zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz. 611) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 183, poz. 1087). 9. Kurs musi być realizowany przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu dla wszystkich uczestników szkolenia zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalana według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć ilości godzin lekcyjnych i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 10. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Nowa Sól, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Nowa Sól, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Nowa Sól do miejsca odbywania szkolenia jak również koszty zakwaterowania i wyżywienia - jeśli takie wystąpią - ponosi w całości jednostka szkoląca. Wykonawca w tym przypadku jest zobowiązany opisać sposób organizacji dojazdu uczestników z podaniem środka transportu. 11. Dzienna ilość godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Kurs nie może odbywać się w niedzielę i święta. W przypadku organizacji szkolenia w miejscowości innej niż miasto Nowa Sól, dzienny czas trwania szkolenia wraz z dojazdem w obie strony nie może przekroczyć 8 godzin, przy uwzględnieniu pkt. 9. 12. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia zajęć, ma otrzymać na własność literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki do Modułu I oraz książki do Modułu II ,dotyczącej tematyki szkolenia (zgodnie z prawem autorskim), materiały do robienia notatek (np. zeszyt i długopis). 13. Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 15 000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych) na jednego uczestnika szkolenia. 14. Jednostka szkoląca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia napoje zimne i ciepłe oraz poczęstunek. Każdy uczestnik ma otrzymać w każdym dniu zajęć jeden napój w jednorazowym opakowaniu min. 200 ml oraz min. jedną świeżą kanapkę. Poza tym każdy kursant musi mieć stały dostęp do napojów ciepłych (np. kawa, herbata), napojów zimnych (np. woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz dodatkowy poczęstunek (np. paluszki, ciastka). Wartość cateringu łącznie dla wszystkich osób objętych przedmiotem zamówienia ma wynosić minimum 4 760,00 zł. ( słownie: cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych). 15. Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 16. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 17. Wykonawca przeprowadzi kurs (przy uwzględnieniu pkt 18 w zakresie Modułu I i pkt. 19 w zakresie Modułu II) zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkolenia, który należy sporządzić wg załącznika nr 1B do SIWZ i który ma zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) ogólną liczbę godzin wraz z egzaminami końcowymi - przypadającą na jednego uczestnika szkolenia - z podziałem na: godziny teoretyczne, godziny praktyczne i czas przewidywany na egzamin końcowy (egzamin wewnętrzny), 3) czas trwania dla całej grupy (od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wraz z egzaminami wewnętrznymi, podany w zaokrągleniu do pełnych tygodni - bez podawania konkretnych dat realizacji szkolenia) oraz sposób organizacji szkolenia, który należy opisać ze szczególnym uwzględnieniem sposobu realizacji zamówienia z zakresu zajęć praktycznych. 4) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (z uwzględnieniem pkt 4), 5) cele szkolenia (z uwzględnieniem pkt 5), 6) plan nauczania określający; - tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar (z podziałem na: część teoretyczną, część praktyczną i dodatkowe egzaminy końcowe-wewnętrzne, oraz - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć (tematów) edukacyjnych, 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych do realizacji przedstawionego programu, 8) wykaz wszystkich materiałów szkoleniowych które otrzyma na własność każdy uczestnik kursu jak w pkt. 12 (przy literaturze należy podać wydawnictwo, tytuł, autor). 9) sposób sprawdzania efektów szkolenia (przewidziane sprawdziany i egzaminy). 18. Program z zakresu Modułu I musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998 roku w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. z 199 r. Nr 113 poz. 731 z póź. zm.). 19. Program z zakresu Modułu II musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 183, poz. 1087). 20. Po zakończeniu całego szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, uczestnicy kursu mają otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane przez instytucję szkoleniową - zgodnie z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późniejszymi zmianami), które w swojej treści ma zawierać minimum niżej wymienione informacje: a) numer z rejestru, b) imię, nazwisko oraz numer pesel , a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku jeśli instytucja szkoląca wydaje zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 0, poz. 186) - wówczas do takiego zaświadczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć suplement zawierający informacje, których to zaświadczenie nie zawiera a które są wymienione w pkt 20 lit. a-h. tj.: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, oraz dodatkowo numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 21. Wzór zaświadczenia lub wzór zaświadczenia wraz z suplementem - zgodnie z pkt 20 - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed podpisaniem umowy (wygląd graficzny lub dodatkowe elementy według uznania Wykonawcy) - wzór będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy. 22. Jednocześnie uczestnicy szkolenia po zakończeniu szkolenia z Modułu II otrzymują zaświadczenie zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 183, poz. 1087) - wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 23. Szkolenie jest organizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o wsparciu z EFS musi być widoczna dla wszystkich innych osób, które stykają się z projektami. Dlatego jednostka szkoląca ma zadbać aby uczestnicy kursu wiedzieli, że szkolenie jest organizowane w ramach konkretnego projektu współfinansowanego ze środków EFS. Akcja informacyjna polega na oznakowaniu materiałów związanych ze szkoleniem i sal gdzie będą odbywać się zajęcia - logami UE, EFS, PO KL i tytułem projektu wraz z nazwą programu, priorytetu, działania oraz poddziałania - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z EFS, które zamieszczone są na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Logo.aspx - szczegółowe informacje można również uzyskać w PUP w Nowej Soli u osób upoważnionych do porozumiewania się z wykonawcami, wymienionych w pkt 10 części X SIWZ. 24. Uczestnicy szkolenia mają dodatkowo otrzymać zaświadczenie poświadczające uczestnictwo w szkoleniu w ramach projektu /Pomnóż swój kapitał/ - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - wzór zaświadczenia stanowi załącznik nr 3 do umowy. 25. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 26. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji szkolenia w taki sposób, aby zapewnić najwyższą jakość szkolenia przy najbardziej konkurencyjnej cenie. Potwierdzeniem wysokiego standardu świadczonych usług przez Wykonawcę jest posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług, aczkolwiek jego brak nie może być powodem niepodjęcia współpracy z instytucją szkoleniową. Wykonawca posiadający taki dokument załącza go do oferty. Wśród certyfikatów przedstawionych przez instytucje szkoleniowe mogą się znaleźć takie certyfikaty jak: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/ szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, lub inny znak jakości. Załączone dokumenty będą min. podstawą do oceny oferty (część IX SIWZ kryteria oceny ofert - opis oraz sposób oceny ofert)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował: odpowiednim lokalem do zajęć teoretycznych i praktycznych zapewniającym samodzielne stanowiska dla wszystkich osób objętych przedmiotem zamówienia - przy uwzględnieniu przez zamawiającego sposobu realizacji zajęć praktycznych - z podaniem adresu tego lokalu/lokali oraz narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia( w tym broń i amunicja), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W zakresie zajęć praktycznych Wykonawca musi wykazać odpowiednie miejsce do realizacji zajęć z samoobrony i technik interwencyjnych oraz strzelnicę, która musi spełniać wymogi określone w Rozdziale 4 - ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2012 r, Nr 0, poz. 576 - Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o broni i amunicji) i posiadać regulamin strzelnicy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15.03.2000 r. w sprawie wzorcowego regulaminu strzelnic (Dz. U. Nr 18, poz. 234 z późniejszymi zmianami). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ, oraz na podstawie wskazania lokalu/lokali -w tym miejsca do zajęć z samoobrony i technik interwencyjnych oraz strzelnicy a także wykazu narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, sporządzonego wg załącznika 2A do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu lub wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz że co najmniej jedna z tych osób przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - uczestniczyła w realizacji kursu grupowego w pozaszkolnej formie kształcenia jako wykładowca, dla co najmniej 10 osób o tematyce związanej z tematyką przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Wykonawca musi wykazać, że zajęcia edukacyjne z zakresu udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej zostaną zrealizowane z udziałem lekarza systemu lub pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego. Wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ, oraz wykazu kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzonego wg załącznika nr 2B do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) musi posiadać aktualny na rok 2013 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych: 1) w przypadku Wykonawców krajowych instytucja szkoleniowa musi posiadać aktualny na rok 2013 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 2) w przypadku Wykonawców zagranicznych, jeśli instytucja ta posiada filię lub oddział w Polsce, rejestracja winna być dokonana w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę filii lub oddziału. W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa nie posiada w Polsce filii ani oddziału winna zostać zarejestrowana w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na główny obszar działania instytucji. W celu potwierdzenia, warunku Zamawiającego opisanego wyżej - Wykonawca składa pisemne oświadczenie o posiadanym aktualnym na rok 2013 wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych ze wskazaniem właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na załączniku nr 3 do SIWZ. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 1 do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1 Kosztorys szkolenia - wg załącznika nr 1A do SIWZ, 1.2 Opracowany szczegółowy program szkolenia który w swojej treści ma być zgodny z wymaganiami zawartymi w część II SIWZ, oraz zawierać wszystkie informacje zawarte we wzorze programu szkolenia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Wskazanie adresu lokalu/miejsca do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg załącznika nr 2A do SIWZ. 4. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca - wg załącznika nr 2B do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o posiadanym aktualnym na rok 2013 wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - wg załącznika 3 do specyfikacji. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - wg załącznika 3A do specyfikacji. 8. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie. Dokument określający zakresu umocowania ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 9.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 9.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 5, 6 i 7. 10. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 10.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w części III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia. 10.2 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 11. Certyfikaty jakości usług, jeśli instytucja szkoląca takie posiada. 12. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 5, 6 i 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Certyfikaty jakości usług - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

We wzorze umowy w §9 pkt 3-5 zawarte są możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, które dopuszcza Zamawiający tj.: §9 pkt 3. W przypadkach losowych i niezależnych od Wykonawcy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian: 1) w zakresie zmiany wykładowcy (wykaz osób/kadry dydaktycznej stanowi załącznik nr xxxx do oferty Wykonawcy - numery stron w ofercie xxx) na wykładowcę o takim samym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Wykonawca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zamawiającego, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje nowego wykładowcy. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby wykładowców. 2) w przypadku uzasadnionej konieczności dokonania zmiany miejsca szkolenia (tj.: lokal do zajęć teoretycznych, miejsce do zajęć z samoobrony i technik interwencyjnych oraz strzelnica) wskazanego w § 3 pkt 5. Wykonawca musi zapewnić lokal/miejsce, który będzie spełniać co najmniej warunki podane przez Wykonawcę w ofercie (ilość samodzielnych stanowisk szkoleniowych, opis stanowisk, powierzchnia lokalu, warunki sanitarne, zaplecze socjalne, itp.). Wykonawca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zamawiającego, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających spełniane warunki. §9 pkt 4. W przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy (o którym mowa w § 3 pkt 6) w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia. §9 pkt 5. Zmiany o których mowa w pkt 3 ppkt 1) i 2) oraz pkt 4 następują po podpisaniu przez obie strony aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl/public/?id=15002
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól - pokój nr 315- III piętro za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@pup-nowasol.pl oraz faksu: 683880301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C , 67-100 Nowa Sól - pokój 107 (I piętro) - Sekretariat (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie organizowane w ramach projektu Pomnóż swój kapitał w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.