eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin podłogowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Rzeszów: Roboty remontowe w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin podłogowych
Numer ogłoszenia: 268515 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 205491 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3 Maja 12, Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8606247, fax .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin podłogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) roboty przygotowawcze polegające między innymi na zabezpieczeniu powierzchni urządzeń i wyposażenia przed malowaniem i innymi robotami, 2) przygotowanie powierzchni do malowania zgodnie z jej rodzajem i zasadami wynikającymi z technologii robót (ca 3970 m2) 3) wykonanie malowania sufitów (ca 1475 m2), ścian (ca 2620 m2), stolarki drzwiowej (ca 205 m2), rur centralnego ogrzewania (ca 140 mb), 4) demontaż istniejących wykładzin rulonowych - wykładzin tekstylnych syntetycznych i wykładzin z PCV (ca 760 m2), demontaż listew (cokolików) przyściennych (ca 480 mb), 5) niezbędne naprawy istniejącego podłoża (ca 260 m2), 6) gruntowanie podłoża (ca 760 m2), 7) układanie wykładzin podłogowych (ca 760 m2), 8) montaż listew przyściennych (ca 480 mb), 9) montaż desek odbojowych (ca 40 mb), 10) konieczne uzupełnienia odspojonych tynków wewnętrznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej, na którą składają się przedmiar robót - kosztorys ślepy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wykaz dokumentacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kody opisujące przedmiot zamówienia: Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Dodatkowe przedmioty: 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.43.00.00-0 Posadzki z podłożami 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 5. Rozwiązania równoważne. 5.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (przedmiar i STWiOR), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. 5.2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 5.3. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i posiadać stosowne dopuszczenia do obrotu i atesty. 5.4. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5.5. Rozwiązania zamienne wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian parametrów techniczno-użytkowych. 6. Miejsce wykonania robót: Rzeszów, ul. 3-go Maja 12. 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa - zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości trwającej 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone są w projekcie umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 162127.96 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Handlowy Piotr Krupa, ul. Wierzbowa 4, 36-065 Dynów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 155975.50
  • Oferta z najniższą ceną: 155975.50 oferta z najwyższą ceną: 196644.30
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.