eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin podłogowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Rzeszów: Roboty remontowe w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin podłogowych.
Numer ogłoszenia: 205491 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie , ul. 3 Maja 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8606247.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.nbp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin podłogowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) roboty przygotowawcze polegające między innymi na zabezpieczeniu powierzchni urządzeń i wyposażenia przed malowaniem i innymi robotami, 2) przygotowanie powierzchni do malowania zgodnie z jej rodzajem i zasadami wynikającymi z technologii robót (ca 3970 m2) 3) wykonanie malowania sufitów (ca 1475 m2), ścian (ca 2620 m2), stolarki drzwiowej (ca 205 m2), rur centralnego ogrzewania (ca 140 mb), 4) demontaż istniejących wykładzin rulonowych - wykładzin tekstylnych syntetycznych i wykładzin z PCV (ca 760 m2), demontaż listew (cokolików) przyściennych (ca 480 mb), 5) niezbędne naprawy istniejącego podłoża (ca 260 m2), 6) gruntowanie podłoża (ca 760 m2), 7) układanie wykładzin podłogowych (ca 760 m2), 8) montaż listew przyściennych (ca 480 mb), 9) montaż desek odbojowych (ca 40 mb), 10) konieczne uzupełnienia odspojonych tynków wewnętrznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej, na którą składają się przedmiar robót - kosztorys ślepy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wykaz dokumentacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kody opisujące przedmiot zamówienia: Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Dodatkowe przedmioty: 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.43.00.00-0 Posadzki z podłożami 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 5. Rozwiązania równoważne. 5.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (przedmiar i STWiOR), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. 5.2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 5.3. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i posiadać stosowne dopuszczenia do obrotu i atesty. 5.4. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5.5. Rozwiązania zamienne wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian parametrów techniczno-użytkowych. 6. Miejsce wykonania robót: Rzeszów, ul. 3-go Maja 12. 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa - zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości trwającej 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone są w projekcie umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: 2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie robót polegających na malowaniu pomieszczeń i wymianie wykładzin podłogowych w obiektach użyteczności publicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każde. 2.2. dysponują osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1997r. - Prawo budowlane (tekst jednolity DZ. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - kierownikiem budowy, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale IX, według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca wraz z ofertą obowiązany będzie złożyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg. wzoru określonego załączniku nr 4 do SIWZ. 4. kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów, sekretariat, pokój 205, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.