eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km +000+0+485) - powódź lipiec 2013r.,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Leśna: Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km +000+0+485) - powódź lipiec 2013r.,
Numer ogłoszenia: 268512 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km +000+0+485) - powódź lipiec 2013r.,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 o długości 485 mb. Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej: Istniejący stan zagospodarowana terenu. Obszar objęty opracowaniem jest własnością gminy Leśna. Istniejąca droga jest zlokalizowana na pagórkowatym terenie i jest w bardzo złym stanie. Intensywne wody opadowe napływające z użytków rolnych spowodowały wymywanie gruntu, czego skutkiem są liczne nierówności, dziury i ubytki. Obecny stan drogi znacznie utrudnia poruszanie się po niej i zagraża bezpieczeństwu jej użytkowników. Dodatkowo niestabilna konstrukcja drogi powoduje stałe pogarszanie jej stanu. W związku z powyższym konieczna jest odbudowa drogi z wykorzystaniem rozwiązań gwarantujących jej stabilność. W obrębie prowadzonych robót nie występuje uzbrojenie sieci podziemnej infrastruktury technicznej. Projektowane zagospodarowana terenu. Zaprojektowano odbudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działce 504 w Grabiszycach Górnych (gmina Leśna w km 0+000 - 0+485). Długość odbudowywanego odcinka drogi wynosi 485mb. Zaprojektowano nawierzchnie mineralno-bitumiczną o szerokości 3,0 ma z miejscowymi poszerzeniami i spadkiem jednostronnym równym 2%. W związku z odcinkami drogi posiadającymi tłuczniową podbudowę drogi, projekt przewiduje jej wykorzystanie. KONSTRUKCJA DROGI: Odcinek 0+000 km - 0+061km Nawierzchnię tłuczniową na odcinku drogi km 0+000 - 0+061 należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+061 km - 0+147 km Na odcinku km 0+061 - 0+147 odbudowywane drogi należy wykonać korytowanie z lewej strony jezdni na szerokość 100cm do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Pozostałą część drogi należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+147 km - 0+275 km Na odcinku km 0+147 - 0+275 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie na całej szerokość jezdni do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Ponadto w celu przywrócenia trasy drogi konieczne jest przeformowanie skarpy ziemnej na odcinku 75mb oraz wykonać wycinka drzew. Urobek ze skarp wywieść do 10 km. Odcinek 0+275 km - 0+414 km Nawierzchnię tłuczniową na odcinku drogi km 0+275 - 0+414 należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+440 km - 0+485 km Na odcinku km 0+147 - 0+275 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie na całej szerokość jezdni do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej na całej długości drogi o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Projektowana szerokość jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Wzdłuż odbudowywanego odcinka drogi obustronnie wykonać pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0- 25mm, o szerokości 0,5m. Przed wykonaniem poboczy należy wykonać ścinanie poboczy na całym odcinku odbudowywanej drogi. Przewidziano odbudowę 4 ścianek czołowych na istniejących przepustach wzdłuż w/w drogi. Początek, koniec i wszystkie poszerzania drogi zakończyć krawężnikiem betonowym układanym na plaski na ławie betonowej. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa odcinająca piaskowa grubości 6cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Warstwy konstrukcyjne drogi (dla istniejącej podbudowy tłuczniowej): - warstwa profilująca z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Odwodnienie drogi. Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny i podłużny drogi, oraz rowy przydrożne. UWAGA!!! Dokumentacja rysunkowa stanowi integralną część niniejszego opisu technicznego. Geotechniczne warunki posadowienia Dla potrzeb niniejszego projektu zlecono opracowanie opinii geotechnicznej, która została wykonana w kwietniu 2015 r. Wykonano dwa otwory przelotowe na głębokość 1,0m w celu określenia rodzajów gruntów zalegających w podłożu. Badania próbek gruntu. W podłożu wydzielono 3 warstwy geotechniczne: - warstwa I - NB - Podbudowa z kruszywa łamanego ciemnoszara, wilgotna, zagęszczona, grunt niewysadzinowy, łatwo urabialny (kat.3), grunt nośny G1, warstwa nośna. - warstwa Ib -nN - Nasyp niebudowlany brązowy - głazy, kamienie, piasek, gruz, glina - grunty wilgotne, skonsolidowane, pod względem wysadzinowości - watpliwe, średnio urabialne (kat.3) grunt nośny G3 - warstwa nosna. - warstwa IIa - Gp(+Ż) glina piaszczysta brązowa z dodatkiem żwiru, grunt wilgotny, twardo plastyczny, wysadzinowy, średnio urabialny (kat. 4) - warstwa nośna Do głębokości prowadzonych badań nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Wnioski: na podstawie przeprowadzonych badań można przyjąć, że podłoże gruntowe dla posadowienia projektowanej inwestycji charakteryzuje się w rozumieniu rozporządzenia MTBiGM z dnia 25.04.2012 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, prostymi warunkami gruntowymi 2.3 Program funkcjonalno-użytkowy Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 485,00 mb, - szerokości jezdni - 3,0m - powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitum. - 1460,90m2, - powierzchnia korytowania - 605,00m2, - powierzchnia poboczy tłuczniowych szer. 0,5m - 485,0 m2, - skarpy do formowania - 110m3, - ścianki czołowe 1,5x0,25x1,25m - 4 szt., - oczyszczenie rowów - 485 mb. - ścinanie poboczy - 918 mb. - krawężnik betonowy na ławie betonowej - 40,0 mb - drzewa do wycinki - 8 szt Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego drogi objętej opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 UPzp, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o treści załącznika nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, uproszczony kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź lipiec 2013r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.