eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km 0+000-0+485) - powódź lipiec 2013r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Leśna: Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km 0+000-0+485) - powódź lipiec 2013r.
Numer ogłoszenia: 160821 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268512 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km 0+000-0+485) - powódź lipiec 2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 o długości 485 mb. Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej: Istniejący stan zagospodarowana terenu. Obszar objęty opracowaniem jest własnością gminy Leśna. Istniejąca droga jest zlokalizowana na pagórkowatym terenie i jest w bardzo złym stanie. Intensywne wody opadowe napływające z użytków rolnych spowodowały wymywanie gruntu, czego skutkiem są liczne nierówności, dziury i ubytki. Obecny stan drogi znacznie utrudnia poruszanie się po niej i zagraża bezpieczeństwu jej użytkowników. Dodatkowo niestabilna konstrukcja drogi powoduje stałe pogarszanie jej stanu. W związku z powyższym konieczna jest odbudowa drogi z wykorzystaniem rozwiązań gwarantujących jej stabilność. W obrębie prowadzonych robót nie występuje uzbrojenie sieci podziemnej infrastruktury technicznej. Projektowane zagospodarowana terenu. Zaprojektowano odbudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działce 504 w Grabiszycach Górnych (gmina Leśna w km 0+000 - 0+485). Długość odbudowywanego odcinka drogi wynosi 485mb. Zaprojektowano nawierzchnie mineralno-bitumiczną o szerokości 3,0 ma z miejscowymi poszerzeniami i spadkiem jednostronnym równym 2%. W związku z odcinkami drogi posiadającymi tłuczniową podbudowę drogi, projekt przewiduje jej wykorzystanie. KONSTRUKCJA DROGI: Odcinek 0+000 km - 0+061km Nawierzchnię tłuczniową na odcinku drogi km 0+000 - 0+061 należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+061 km - 0+147 km Na odcinku km 0+061 - 0+147 odbudowywane drogi należy wykonać korytowanie z lewej strony jezdni na szerokość 100cm do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Pozostałą część drogi należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+147 km - 0+275 km Na odcinku km 0+147 - 0+275 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie na całej szerokość jezdni do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Ponadto w celu przywrócenia trasy drogi konieczne jest przeformowanie skarpy ziemnej na odcinku 75mb oraz wykonać wycinka drzew. Urobek ze skarp wywieść do 10 km. Odcinek 0+275 km - 0+414 km Nawierzchnię tłuczniową na odcinku drogi km 0+275 - 0+414 należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+440 km - 0+485 km Na odcinku km 0+147 - 0+275 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie na całej szerokość jezdni do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej na całej długości drogi o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Projektowana szerokość jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Wzdłuż odbudowywanego odcinka drogi obustronnie wykonać pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0- 25mm, o szerokości 0,5m. Przed wykonaniem poboczy należy wykonać ścinanie poboczy na całym odcinku odbudowywanej drogi. Przewidziano odbudowę 4 ścianek czołowych na istniejących przepustach wzdłuż w/w drogi. Początek, koniec i wszystkie poszerzania drogi zakończyć krawężnikiem betonowym układanym na plaski na ławie betonowej. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa odcinająca piaskowa grubości 6cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Warstwy konstrukcyjne drogi (dla istniejącej podbudowy tłuczniowej): - warstwa profilująca z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Odwodnienie drogi. Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny i podłużny drogi, oraz rowy przydrożne. UWAGA!!! Dokumentacja rysunkowa stanowi integralną część niniejszego opisu technicznego. Geotechniczne warunki posadowienia Dla potrzeb niniejszego projektu zlecono opracowanie opinii geotechnicznej, która została wykonana w kwietniu 2015 r. Wykonano dwa otwory przelotowe na głębokość 1,0m w celu określenia rodzajów gruntów zalegających w podłożu. Badania próbek gruntu. W podłożu wydzielono 3 warstwy geotechniczne: - warstwa I - NB - Podbudowa z kruszywa łamanego ciemnoszara, wilgotna, zagęszczona, grunt niewysadzinowy, łatwo urabialny (kat.3), grunt nośny G1, warstwa nośna. - warstwa Ib -nN - Nasyp niebudowlany brązowy - głazy, kamienie, piasek, gruz, glina - grunty wilgotne, skonsolidowane, pod względem wysadzinowości - watpliwe, średnio urabialne (kat.3) grunt nośny G3 - warstwa nosna. - warstwa IIa - Gp(+Ż) glina piaszczysta brązowa z dodatkiem żwiru, grunt wilgotny, twardo plastyczny, wysadzinowy, średnio urabialny (kat. 4) - warstwa nośna Do głębokości prowadzonych badań nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Wnioski: na podstawie przeprowadzonych badań można przyjąć, że podłoże gruntowe dla posadowienia projektowanej inwestycji charakteryzuje się w rozumieniu rozporządzenia MTBiGM z dnia 25.04.2012 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, prostymi warunkami gruntowymi 2.3 Program funkcjonalno-użytkowy Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 485,00 mb, - szerokości jezdni - 3,0m - powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitum. - 1460,90m2, - powierzchnia korytowania - 605,00m2, - powierzchnia poboczy tłuczniowych szer. 0,5m - 485,0 m2, - skarpy do formowania - 110m3, - ścianki czołowe 1,5x0,25x1,25m - 4 szt., - oczyszczenie rowów - 485 mb. - ścinanie poboczy - 918 mb. - krawężnik betonowy na ławie betonowej - 40,0 mb - drzewa do wycinki - 8 szt Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego drogi objętej opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź lipiec 2013r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świadczenie Usług Transportowo-Budowlanych Stanisława Torba, Radostów Dolny 26, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 248000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 273268,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.