eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych do Jednostki Wojskowej nr 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 283/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Oleszno: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych do Jednostki Wojskowej nr 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 283/2014
Numer ogłoszenia: 268322 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180594 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych do Jednostki Wojskowej nr 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 283/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych do Jednostki Wojskowej nr 3378 Drawsko Pomorskie. 2.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 301 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli, 392 - Noże i nożyczki 249 - Kleje 3.Wykonawca zapewnia właściwą jakość przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą. 1)Na dostarczony towar Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 2)Wykonawca dostarczy towary, o których mowa w niniejszej umowie wolne od jakichkolwiek usterek, fabrycznie nowe i nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Ponadto towary te będą dostarczane w fabrycznych opakowaniach. 3)Koszt transportu i opakowania przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca. 4)Wykonawca zobowiązuje się, że oferowane artykuły objęte są terminami ważności, posiadają daty ważności - minimum 12 miesięcy wyprzedzający termin dostawy. 5)Wykonawca gwarantuje, że wszystkie oferowane artykuły są fabrycznie nowe nieobciążone wobec osób trzecich. Wszystkie towary będą dostarczane w fabrycznych opakowaniach. 6)Ilościowy i jakościowy odbiór towarów będących przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w magazynach Zamawiającego w oparciu o obowiązujące normy jakościowe. 7)Na towary, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dot. dostarczonych towarów, jeśli takie udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność, za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 8)Dokument gwarancyjny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie dostawy towarów. 3. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyn materiałów biurowych przy ul. Czwartaków 4 w Złocieńcu, w terminach obustronnie ustalonych. 4. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy oraz w zał. nr 3 do SIWZ - projekt umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 24.91.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Władysław Wojciech Rak Sp.j., ul Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314185,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 354364,63

  • Oferta z najniższą ceną: 339004,56 / Oferta z najwyższą ceną: 371078,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.