eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE DROBNYCH REMONTÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Warszawa: WYKONANIE DROBNYCH REMONTÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 26830 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, fax 022 5966474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DROBNYCH REMONTÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie drobnych remontów ogólnobudowlanych w pomieszczeniach szpitalnych Zamawiającego mających na celu przywrócenie stanu pierwotnego, głównie ścian, sufitów i podłóg, obejmujących zakres prac takich jak: - Malowanie pomieszczeń emulsją i metodą natrysku kroplowego, - Uzupełnienia tynków, likwidacja zacieków, naprawa podłóg - wykładzina Nora, - Wymiana sufitów podwieszanych, - Roboty towarzyszące elektryczne, sanitarne i wentylacyjne. - Naprawy budowlane CPV: 45453000-7- roboty remontowe i renowacyjne - Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, natomiast czas wykonania poszczególnych zleceń zostanie każdorazowo określony w umowie -zlecenia. - Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy oraz wzór Umowy-zlecenia - Na realizację zamówienia (materiały + koszt wykonania) Zamawiający przeznaczy szacunkową kwotę ok. 296 000,00 netto 1. Wszystkie prace prowadzone będą przy czynnym Szpitalu w związku z tym wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szpitala należy uzgadniać z Zamawiającym. 2. Szpital nie dysponuje pomieszczeniami dla Wykonawcy, może wskazać tylko miejsce na ustawienie barakowozu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium: a) w wysokości: 8 880,00 PLN (słownie: osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt złotych) b) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03 marca 2008 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że: wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający rozumie zadanie w zakresie wykonania remontów ogólnobudowlanych w obiektach służby zdrowia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej dwie (2) takie roboty o wartości min. 70.000 zł brutto - każda, 3. Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu niniejszego zmówienia, 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że kadra niezbędna do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - kierownicy poszczególnych robót posiadają: a) uprawnienia odpowiednie do przedmiotu zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z roku 2006 nr 156, poz.1118) - budowlane, elektryczne, sanitarne b) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity Dz. U. z roku 2001 nr 5, poz. 42) 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaną działalnością określoną w wypisie z KRS lub wypisie z działalności gospodarczej oraz posiadanym mieniem, które obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową Wykonawcy przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 200 000 PLN na jedno zdarzenie, 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku, Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Warunki określone w pkt. 1 - 5 muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 1). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 2). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, e) wykaz wykonanych robót budowlanych - potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V. 2 SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik 3). f) Informację o osobach, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V.4 oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie stosownych uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument - załącznik, g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.5 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi przedstawić polisę na wymaganą sumę gwarancyjną. Zamawiający dopuszcza (w razie potrzeby, gdy ubezpieczenie posiadane przez Wykonawcę nie obejmuje całego okresu realizacji przedmiotowego zamówienia) złożenie w ofercie Zobowiązania, zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik 5, j) oświadczenie wykonawcy, że dysponuje on sprzętem umożliwiającym realizację przedmiotu niniejszego zmówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w Roz. VI pkt. a), b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Terminy wystawienia w/w dokumentów zgodnie z §2.2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. koszty zakupu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział zamówień Publicznych, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział zamówień Publicznych, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.