eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Zakup używanego samochodu ciężarowego (wywrotki) w formie leasingu operacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Kazimierza Wielka: Zakup używanego samochodu ciężarowego (wywrotki) w formie leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 268094 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej , ul. Koszycka 29, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3521172, faks 041 3521172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu ciężarowego (wywrotki) w formie leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup używanego samochodu ciężarowego (wywrotki) w formie leasingu operacyjnego Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu ciężarowego samowyładowczego (wywrotki) w formie leasingu operacyjnego tj. odpłatne korzystanie w ramach leasingu operacyjnego za umówione raty leasingowe w okresie 5 lat (60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu), na warunkach określonych szczegółowo w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy, przedmiotu leasingu w postaci używanego samochodu ciężarowego samowyładowczego(wywrotki) na potrzeby własne. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia - tzn. specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem na własny koszt. Minimalne wymagania dotyczące kupowanego sprzętu: I Samochód ciężarowy wywrotka: samochód ciężarowy używany, samochód wyprodukowany w UE lub z homologacją na UE, rok produkcji: 2006 lub nowszy, przebieg nie większy niż 300 tys. km, minimalna ładowność: 13 000 kg SILNIK:wysokoprężny o mocy znamionowej 350-460 KM, norma emisji spalin min. - Euro 4 PODWOZIE i SKRZYNIA BIEGÓW: podwozie w układzie 6x4 z napędem na 2 osie, blokada I i II mostu, oraz blokada międzyosiowa, na tylnych osiach koła bliźniacze, zawieszenie: przód i tył resory, skrzynia biegów manualna, system ABS, hak holowniczy, błotniki kół tylnych KABINA: kabina dzienna, ilość miejsc: 1+1, klimatyzacja ZABUDOWA: typ skrzyni ładunkowej: wywrotka z wywrotem 3-stronnym lub wywrot 2- strony z hydroburtą, burty stalowe wysokości 75-85 cm, sterowanie wywrotem skrzyni z kabiny kierowcy, plandeka skrzyni ładunkowej (do przykrycia materiałów sypkich) zwijana, mocowana z przodu skrzyni OGUMIENIE i OŚWIETLENIE belka świetlna LED, kolor pomarańczowy, lub 2 lampy migające typu kogut, ogumienie na osiach napędowych typu kostka WYPOSAŻENIE, koło zapasowe kompletne mocowane na samochodzie, tachograf, nowe akumulatory POZOSTAŁE WYMAGANIA, gwarancja na części mechaniczne min. 3 miesiące, samochód fabrycznie oryginalny bez przeróbek konstrukcyjnych, samochód bezwypadkowy, samochód wyprodukowany do ruchu prawostronnego, termin realizacji zamówienia do 14 dni od podpisania umowy leasingu, instrukcja obsługi w języku polskim II STAN TECHNICZNY: samochód sprawny technicznie - aktualne badanie techniczne, samochód bezwypadkowy, silnik, skrzynia biegów oraz mosty bez wycieków, blacharka bez mechanicznych uszkodzeń, rama pojazdu wolna od korozji, zużycie ogumienia max. 25% Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin pojazdu oraz własnej oceny stanu technicznego przed podpisaniem umowy (samochód znajduje się na terenie RP lub będzie dostarczony na teren RP celem dokonania oględzin) a tym samym możliwość odrzucenia oferty ze względu na stan techniczny pojazdu. III WYMAGANIA DOTYCZĄCE FINANSOWANIA (LEASING): waluta: PLN, finansowanie w formie leasingu operacyjnego, okres finansowania 60 miesięcy (5lat), pierwsza wpłata 10% wartości pojazdu płatna po podpisaniu umowy leasingu nie wcześniej niż 7 dni przed wydaniem pojazdu prowizja - brak, wykup - 1% wartości samochodu, oprocentowanie zmienne WIBOR 1M lub 3M, ubezpieczenie OC/AC/NNW w 1 roku po stronie Leasingodawcy - w latach następnych ubezpieczenie po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela we własnym zakresie bez ponoszenia dodatkowych opłat (po akceptacji przez Leasingodawcę) lub przyjęcie oferty pakietu ubezpieczeniowego od Wykonawcy, koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający, koszty rejestracji pojazdu na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę faktury poniesie Zamawiający, Zamawiający poniesie koszty podatku od środków transportowych w formie refaktury, DODATKOWO ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: do oferty należy dołączyć zdjęcia min 2 szt., foldery, ulotki, katalogi, opinie techniczne potwierdzające spełnienie w/w parametrów technicznych, do oferty należy dołączyć ocenę stanu technicznego pojazdu wykonaną przez DEKRA lub firmę/instytucję równoważną, ocena ta będzie załącznikiem do umowy leasingu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotycz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Foldery, ulotki, katalogi, opinie techniczne potwierdzające spełnienie w/w parametrów technicznych do oferty należy dołączyć ocenę stanu technicznego pojazdu wykonaną przez DEKRA lub firmę/instytucję równoważną, ocena ta będzie załącznikiem do umowy leasingu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór umowy leasingu przedstawiony przez Wykonawcę wraz z harmonogramem spłat leasingowych Ogólne warunki leasingu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - oferowany okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.kazimierzaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej, ul. Koszycka 29, 28-500 Kazimierza Wielka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej, ul. Koszycka 29, 28-500 Kazimierza Wielka pok. 101 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.