To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Płock: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 267583 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279340 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Płocku, pl. Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674560, faks 024 2674580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku przy Placu Obrońców Warszawy 8 oraz w budynku przy ul. Kościuszki 11, a w szczególności: 1) Codzienne sprzątanie przez Wykonawcę powierzchni 2440 m2, w tym: - 763 m2 to wykładzina dywanowa, chodniki dywanowe i dywany, - 228 m2 to wykładzina marmoleum - linoleum, - 262 m2 to parkiet, - 908 m2 to posadzka marmurowa, terrakota i gres, - 279 m2 to glazura. 2) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, w tym: - odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów, - mycie wykładzin marmoleum, parkietów i posadzek z terrakoty, - wycieranie z kurzu i mycie drzwi i mebli biurowych, odbojników na ścianach i parapetów wewnętrznych, - opróżnianie niszczarek i usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 3) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w ciągach komunikacyjnych, sanitariatach oraz pomieszczeniach socjalnych, w tym: - odkurzanie wykładzin dywanowych i chodników dywanowych, - mycie posadzek marmurowych oraz z terrakoty i gresu, - mycie glazury, luster, armatury, umywalek i zlewozmywaków, - mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych i pisuarów, - wycieranie z kurzu i mycie drzwi i parapetów wewnętrznych, - usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 4) Codzienne uzupełnianie we wszystkie sanitariatach: - pojemników na papier toaletowy Merida (15 szt.), - pojemników na ręczniki papierowe Merida (16 szt.), - dozowników mydła w płynie Merida (15 szt.), - kostek zapachowo-dezynfekujących w muszlach klozetowych (15 szt.), - żelowych odświeżaczy powietrza. 5) Codwutygodniowe we wszystkie pomieszczeniach: - wycieranie z kurzu aparatów telefonicznych, kontaktów i włączników oświetlenia, - wycieranie z kurzu i mycie grzejników, balustrad i innych elementów zdobiących na klatkach schodowych. 6) Comiesięczne we wszystkich pomieszczeniach: - mycie lamperii, kinkietów, wentylatorów i kratek wentylacyjnych, - wycieranie z kurzu obrazów, tablic, instrukcji i innych ozdób, - odkurzanie mebli tapicerskich. 7) Cokwartalne mycie we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okien o powierzchni ogólnej 276 m2, ościeżnic, żaluzji poziomych o powierzchni 36 m2 oraz opraw oświetleniowych w terminie uzgodnionym ze Zamawiającym. 8) Coroczne (w miesiącu kwietniu) pranie wykładziny dywanowej, chodników dywanowych i dywanów o powierzchni łącznej 763 m2 w terminie uzgodnionym ze Zamawiającym. 9) Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących itp.) należących do Wykonawcy. 10) Do kalkulacji należy uwzględnić: - rolki papieru toaletowego o białości ok. 50%, gofrowane, miękkie, o średnicy 19 cm i średnicy tulei 6 cm, - pojedyncze ręczniki papierowe, szare, gofrowane, składane w Z, o wymiarach 25 x 23 cm, - mydło o dobrych właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych zawierających substancje zapobiegające wysuszaniu skóry, - kostki zapachowo-dezynfekujące, - żelowe odświeżacze powietrza, - worki na śmieci o pojemności ok. 35 litrów oraz worki do niszczarek o pojemności ok. 55 i 120 litrów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117032,16
Oferta z najniższą ceną: 117032,16 / Oferta z najwyższą ceną: 263520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku.
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Dostawy wędlin i mięsa do Zakładu Karnego w Płocku
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego, wodociągowej i kanalizacyjnej w pasie drogi wewnętrznej - ulicy Gronowej w Płocku
- Dostawa podnośnika przegubowego/przegubowego teleskopowego w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.