eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › Zakup fotoradaru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Stare Miasto: Zakup fotoradaru
Numer ogłoszenia: 267466 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206944 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fotoradaru.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa do siedziby Zamawiającego: - fabrycznie nowego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym (fotoradaru) przystosowanego do pomiarów z przenośnego statywu; - oprogramowania komputerowego do archiwizacji, obróbki zdjęć zarejestrowanego materiału zdjęciowego oraz emisji dokumentacji mandatowej; - jednego statywu do fotoradaru; 2.Przeszkolenie w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Starym Mieście. 3.2. Minimalne wymagania techniczne dla fotoradaru: 1. Zakres pomiarowy od 20 do 250 km/h. 2. Zakres temperatur pracy od -10°C do +50°C. 3. Urządzenie mobilne przystosowane do zainstalowania w pojeździe bez potrzeby dokonywania zmian konstrukcyjnych i dodatkowych badań, bez potrzeby wykonywania legalizacji pojazdu. 4. Przystosowane do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi (kąt pomiaru do 10 stopni) 5. Urządzenie powinno być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie i posiadać akumulatory pozwalające na czas pracy ciągłej nie krótszy niż 6 godz. 6. Urządzenie powinno posiadać możliwość odtworzenia na miejscu oraz w innym czasie zdjęcia kierowcy/ sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym. 7. Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy oddalające i zbliżające). 8. Automatyczna rejestracja wykroczenia ze zdjęciem, po przekroczeniu zadanego limitu prędkości, w tym pomiar prędkości pojazdu najszybciej jadącego w grupie pojazdów: Ustawienie limitu prędkości ze skokiem co 1 km/h, 9. Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego: a. obraz w technice cyfrowej z czytelnym numerem rejestracyjnym pojazdu i wizerunkiem kierowcy b. kamera o cyfrowym zapisie zdjęć, umożliwiająca wykonywanie rejestracji przez szybę pojazdu 10. Rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: a. prędkość zmierzona, b. prędkość dopuszczalna, c. identyfikator ograniczenia prędkości (norma, znak drogowy) d. data, e. czas, f. kierunek, g. numer zdjęcia, h. suma kontrolna zapisanego zdjęcia 11. Rejestracja informacji identyfikujących miejsce pomiaru: a. miejsce, b. stanowisko, c. dozwolony limit prędkości. 12. Prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar. 13. Brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdjęcia przez obsługę. 14. Brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru. 15. Zabezpieczenie urządzenia przed obsługą i dostępem do zarejestrowanych informacji przez osoby niepowołane. 16. Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć. 17. Urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym. 18. W komplecie musi być statyw, dodatkowa bateria zasilająca, filtr polaryzacyjny, karty pamięci SD 4GB, pokrowiec. 3.3. Wymagania dotyczące oprogramowania i szkolenia: 3.3.1. Dostawa oraz instalacja na wskazanych przez Zamawiającego, stanowiskach komputerowych zintegrowanego, licencjonowanego programu w wersji klient-serwer do obróbki zdjęć, archiwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej wraz z oprogramowaniem serwera zarządzającego bazą danych. Program obróbki zdjęć powinien spełniać poniższe wymagania: a) indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów, b) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia c) możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, d) wydruk dokumentacji składającej się wezwania zawierającego zdjęcie, oświadczenia, naklejek adresowych, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty MRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej e) rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających, f) drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości, g) drukować raporty i) zapewniać definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników, j) zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami), k) zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK) Ponadto urządzenie powinno: -posiadać szczegółowy opis techniczny w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski - dokument należy złożyć wraz z ofertą. -posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2011r. Prawo o miarach (Dz.U. z 2004r. Nr 243, poz. 2441 ze zmianami) - dokument należy złożyć wraz z ofertą. -posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratorium Ochrony Radiowej lub inne uprawnione laboratorium - dokument należy złożyć wraz z ofertą. -posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji Urzędu Miar - dokument będzie wymagany wraz z dostawą urządzenia. -być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. 3.3.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w terminie 7 dnia od daty dostawy osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi sprzętu. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel wykonawcy w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 3.4. Warunki gwarancji dotyczące sprzętu: 1) gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytku. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej. 2) w ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie zobowiązany do usuwania wszelkich usterek i wad na własny koszt w czasie nie dłuższym niż 14 dnia, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady oraz do zapewnienia bezpłatnego transportu urządzenia do punktu serwisowego. 3) w przypadku, gdy naprawa będzie przekraczać 14 dni Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 4) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez Wykonawcę oraz dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 5 lat od daty upływu gwarancji. Koszt dostawy sprzętu do naprawy Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowanego znajdującego się na terytorium RP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAFETY CAMERA SYSTEMS Sp. z o.o., Ul. Jeżewskiego 5B/30, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71094,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71094,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.