eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › Zakup fotoradaru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Stare Miasto: Zakup fotoradaru
Numer ogłoszenia: 206944 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fotoradaru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa do siedziby Zamawiającego: - fabrycznie nowego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym (fotoradaru) przystosowanego do pomiarów z przenośnego statywu; - oprogramowania komputerowego do archiwizacji, obróbki zdjęć zarejestrowanego materiału zdjęciowego oraz emisji dokumentacji mandatowej; - jednego statywu do fotoradaru; 2.Przeszkolenie w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Starym Mieście. 3.2. Minimalne wymagania techniczne dla fotoradaru: 1. Zakres pomiarowy od 20 do 250 km/h. 2. Zakres temperatur pracy od -10°C do +50°C. 3. Urządzenie mobilne przystosowane do zainstalowania w pojeździe bez potrzeby dokonywania zmian konstrukcyjnych i dodatkowych badań, bez potrzeby wykonywania legalizacji pojazdu. 4. Przystosowane do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi (kąt pomiaru do 10 stopni 5. Urządzenie powinno być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie i posiadać akumulatory pozwalające na czas pracy ciągłej nie krótszy niż 6 godz. 6. Urządzenie powinno posiadać możliwość odtworzenia na miejscu oraz w innym czasie zdjęcia kierowcy/ sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym. 7. Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy oddalające i zbliżające). 8. Automatyczna rejestracja wykroczenia ze zdjęciem, po przekroczeniu zadanego limitu prędkości, w tym pomiar prędkości pojazdu najszybciej jadącego w grupie pojazdów: Ustawienie limitu prędkości ze skokiem co 1 km/h, 9. Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego: a. obraz w technice cyfrowej z czytelnym numerem rejestracyjnym pojazdu i wizerunkiem kierowcy b. kamera o cyfrowym zapisie zdjęć, umożliwiająca wykonywanie rejestracji przez szybę pojazdu 10. Rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: a. prędkość zmierzona, b. prędkość dopuszczalna, c. identyfikator ograniczenia prędkości (norma, znak drogowy) d. data, e. czas, f. kierunek, g. numer zdjęcia, h. suma kontrolna zapisanego zdjęcia 11. Rejestracja informacji identyfikujących miejsce pomiaru: a. miejsce, b. stanowisko, c. dozwolony limit prędkości. 12. Prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar. 13. Brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdjęcia przez obsługę. 14. Brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru. 15. Zabezpieczenie urządzenia przed obsługą i dostępem do zarejestrowanych informacji przez osoby niepowołane. 16. Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć. 17. Urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym. 18. W komplecie musi być statyw, dodatkowa bateria zasilająca, filtr polaryzacyjny, karty pamięci SD 4GB, pokrowiec. 3.3. Wymagania dotyczące oprogramowania i szkolenia: 3.3.1. Dostawa oraz instalacja na wskazanych przez Zamawiającego, stanowiskach komputerowych zintegrowanego, licencjonowanego programu w wersji klient-serwer do obróbki zdjęć, archiwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej wraz z oprogramowaniem serwera zarządzającego bazą danych. Program obróbki zdjęć powinien spełniać poniższe wymagania: a) indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów, b) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia c) możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, d) wydruk dokumentacji składającej się wezwania zawierającego zdjęcie, oświadczenia, naklejek adresowych, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty MRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej e) rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających, f) drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości, g) drukować raporty i) zapewniać definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników, j) zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami), k) zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK) Ponadto urządzenie powinno: - posiadać szczegółowy opis techniczny w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski - dokument należy złożyć wraz z ofertą. - posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2011r. Prawo o miarach (Dz.U. z 2004r. Nr 243, poz. 2441 ze zmianami) - dokument należy złożyć wraz z ofertą. - posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratorium Ochrony Radiowej lub inne uprawnione laboratorium - dokument należy złożyć wraz z ofertą. - posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji Urzędu Miar - dokument będzie wymagany wraz z dostawą urządzenia. - być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. 3.3.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w terminie 7 dnia od daty dostawy osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi sprzętu. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel wykonawcy w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 3.4. Warunki gwarancji dotyczące sprzętu: 1) gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytku. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej. 2) w ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie zobowiązany do usuwania wszelkich usterek i wad na własny koszt w czasie nie dłuższym niż 14 dnia, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady oraz do zapewnienia bezpłatnego transportu urządzenia do punktu serwisowego. 3) w przypadku, gdy naprawa będzie przekraczać 14 dni Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 4) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez Wykonawcę oraz dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 5 lat od daty upływu gwarancji. Koszt dostawy sprzętu do naprawy Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowanego znajdującego się na terytorium RP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedna dostawę urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalna prędkość w ruchu drogowym (fotoradaru) wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 50 000,00zł brutto (załącznik nr 3 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3. Szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania. Dokument powinien być złożony w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2011r. Prawo o miarach (Dz.U. z 2004r. Nr 243, poz. 2441 ze zmianami) 5. Orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratorium Ochrony Radiowej lub inne uprawnione laboratorium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) wystąpienia zdarzeń losowych, 2) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia) 3) zmian wynikających z przepisów podatkowych. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.