eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie usługi druku konferencyjnej książki abstraktów..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Gdańsk: Wykonanie usługi druku konferencyjnej książki abstraktów..
Numer ogłoszenia: 267174 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204148 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi druku konferencyjnej książki abstraktów...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi druku konferencyjnej książki abstraktów na potrzeby projektu MOBI4Health dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed (zwanego dalej MWB UG i GUMed). 3. Miejsce dostawy: MWB UG i GUMed 80-822 Gdańsk, ul. Kładki 24, pokój 13. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Nakład: 260 sztuk 2) Format: B5 3) Układ pionowy 4) Klejenie po długiej krawędzi 5) Okładka: pełen kolor, druk jednostronny (4/0), papier kredowy matowy, gramatura 300g; laminat matowy (1/0) z lakierem UV wybiórczym (1/0) 6) Środek: 224 strony (12 stron w kolorze + 212 stron monochromatycznych), papier kredowy matowy, gramatura 130-135g. 5. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dokładnych wytycznych / instrukcji do przygotowania plików do druku w terminie do maksymalnie 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy (sposób dostarczenia wytycznych - korespondencja e-mailowa), przy czym wytyczne muszą uwzględniać możliwość dostarczenia plików w formacie PDF. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenie materiałów do wydruku pod względem: 1) formatu pliku, 2) formatu pracy, 3) spadów, 4) uszkodzeń pliku wynikłych z przesyłania do systemu. 5) wyśrodkowanie pracy na arkuszu 6) spadów, 7) przestrzeni barwnej CMYK, 8) obecności overprintów, 9) wyśrodkowania pracy na stronie, 10) prawidłowej rozdzielczości map bitowych 7. Wykonane książki abstraktów w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych muszą spełniać wymagania określone w niniejszej Specyfikacji. Jakość druku i pozostałych parametrów (w szczególności materiałów, np. papieru i kolorów) oraz poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy musi być zgodna z odpowiednimi normami technicznymi. 8. Wykonawca zagwarantuje także swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. 9. Opakowanie książek abstraktów powinno zabezpieczyć wyrób przed zniszczeniem lub obniżeniem jego jakości w czasie transportu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu MOBI4Health: CENTRE OF MOLECULAR BIOTECHNOLOGY FOR HEALTHY LIFE Biotech solutions bringing health to living organisms and environment supported by mass spec-focused research paltform., 7 program Ramowy Unii Europejskiej, nr umowy 316094...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Sp. J., ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9364,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2638,35

  • Oferta z najniższą ceną: 2638,35 / Oferta z najwyższą ceną: 9225,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.