eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › przebudowa budynku dla potrzeb MOPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26710

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielsko-Biała: przebudowa budynku dla potrzeb MOPS Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski, do kontaktów: mgr inż. Jan Leszek Pacia, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971508, 4971680, fax 033 4971786, 8227539, e-mail: inwest@um.bielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.bielsko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji, Anna Lalik - inspektor w Wydziale Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, sekretariat Wydziału Inwestycji, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 49 71 684, fax 033 822 75 39, e-mail: inwest.la@op.pl, www.um.bielsko.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji, Anna Lalik -inspektor w Wydziale Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, sekretariat Wydziału Inwestycji, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 49 71 684, fax 033 822 75 39, e-mail: inwest.la@um.bielsko.pl, www.um.bielsko.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji, Anna Lalik -inspektor w Wydziale Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, sekretariat Wydziału Inwestycji, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 49 71 684, fax 033 822 75 39, e-mail: inwest.la@um.bielsko.pl, www.um.bielsko.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku dla potrzeb MOPS. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bielsko-Biała, ul. 1Maja ( pgr 16/1 i 17/1 obręb Dolne Przedmieście). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. 1 Maja w Bielsku-Białej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa budynku przy ul. 1 Maja w Bielsku-Białej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej , tj. wykonanie w szczególności : -robót wyburzeniowych i rozbiórkowych (wyburzenie ścian działowych, wybicie nowych otworów drzwiowych w ścianach nośnych, demontaż instalacji c.o., wod-kan., elektrycznej) -hydroizolacji fundamentu -stopy fundamentowej -robót murarskich (ściany, zamurowania, ścianki działowe) -robót wykończeniowych (prace tynkarskie, malarskie, posadzkarskie) -montażu nadproży stalowych -wzmocnienia stropu nad parterem -kompleksowej naprawy pokrycia dachowego z blachy -klapy oddymiającej klatki schodowej -rynien i rur spustowych -częściowej wymiany i remontu stolarki okiennej -robót instalacyjnych wewnętrznych w tym: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, cieplnej, elektrycznej, teletechnicznej -dostawy i montażu windy -wywozu gruzu i uporządkowania terenu budowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne (roboty związane ze wznoszeniem obiektu kubaturowego lub roboty remontowe w obiekcie kubaturowym), o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł brutto (łącznie dla wszystkich rodzajów robót). 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie -kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: instalacje i urządzenia sanitarne - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: instalacje i urządzenia elektryczne, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 10 % wysokości ceny brutto oferty własnej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 8. Wniosą wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na bezpieczenie zdrowotne i społeczne - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne (roboty związane ze wznoszeniem obiektu kubaturowego lub roboty remontowe w obiekcie kubaturowym), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 5 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 7. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a ponadto : 7.1 Kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót. 7.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót. 7.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy i kierowników robót do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji niniejszego zamówienia . 8. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz .U. 2006 nr 164, poz.1163) Pzp. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 10 % wartości ceny brutto oferty własnej - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Kopia dowodu wniesienia wadium .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl. Opłata: 39 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Miejskiego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Bielsku-Białej - Wydział Inwestycji 43-300 Bielsko-Biała Plac Ratuszowy 7, sala narad II p., pok. nr 21.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.