eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp. › Wykonanie remontu dachu oraz elewacji budynku Oficyny w Zespole Willowo-Ogrodowym Gorzowie Wlkp. przy ul. Warszawskiej 35, należącym do Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Gorzów Wlkp.: Wykonanie remontu dachu oraz elewacji budynku Oficyny w Zespole Willowo-Ogrodowym Gorzowie Wlkp. przy ul. Warszawskiej 35, należącym do Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 266910 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203230 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Warszawska 35, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 732 28 43, faks 95 732 28 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu oraz elewacji budynku Oficyny w Zespole Willowo-Ogrodowym Gorzowie Wlkp. przy ul. Warszawskiej 35, należącym do Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane i konserwatorskie budynku Oficyny w Zespole Willowo-Ogrodowym w Gorzowie Wlkp. przy ul. Warszawskiej 35, należącym do Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp. obejmujące dwa podstawowe zadania inwestycyjne: 1) Remont dachu Oficyny, obejmujący m.in.: a) całkowitą wymianę pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na łupek lekki - sztuczny (włókno-cementowy) w kolorze grafitowym, analogiczny jak na budynku Willi, b) docieplenie poddasza wełną mineralną, c) wykonanie wszystkich opierzeń dachowych i kominowych, lukarn i facjat oraz rynien i rur spustowych z blachy miedzianej wraz z podłączeniem do sieci kanalizacyjnej, d) oczyszczenie elementów miedzianych ozdobnych dachu z wtórnych warstw farb olejnych, e) wymiana ażurowego deskowania więźby dachowej oraz deskowania przy lukarnach, facjatach i kopułce, f) oczyszczenie i zaimpregnowanie środkami zabezpieczającymi przed grzybami pleśniowymi, domowymi i powodującymi siniznę, owadami żerującymi w drewnie oraz zapalnością wszystkie elementy więźby dachowej, g) konserwacja owalnych okienek facjat oraz ponowne malowanie farbą olejną, h) naprawa i renowacja kominów i czap kominowych, i) montaż 3 szt. drzwi ppoż. 70x120 cm o odporności ogniowej EI30 w istniejących otworach w ścianach dzielących strych, j) remont dachu nad budynkiem biurowo-garażowym (przybudówka) obejmuje pokrycie papą i wykonanie opierzeń z blachy miedzianej oraz montaż rur spustowych, w tym na elewacji zachodniej i północnej rur spustowych plastikowych w kolorze miedzi. 2) Remont elewacji Oficyny i przybudówki biurowo-garażowej, obejmujący m.in.: a) zmianę tynku cementowego na cementowo-wapienny z malowaniem, b) restaurację i konserwację wszystkich elementów z piaskowca, c) impregnację wzmacniającą oraz powierzchniową kamienia preparatem przeciw porostom, d) renowację okien skrzynkowych (zabytkowych), drzwi oraz krat okiennych, e) renowację parapetów kamiennych oraz balustrad okiennych oraz pomalowanie ich farbą antykorozyjną (elewacja południowa), f) oczyszczenie i renowacja gzymsów, g) oczyszczenie i konserwacja parkanu kamiennego części ogrodowej od strony południowo - zachodniej, łącznie z pylonem. h) odgrzybienie, tynkowanie i pomalowanie ścian pomieszczeń w piwnicach budynku Oficyny, i) wymianę okna piwnicznego i renowacja drzwi do piwnicy (elewacja zachodnia), j) izolację termiczną i przeciwwilgociową ścian fundamentowych i piwnicznych, k) regulację szaty roślinnej wokół budynku, l) wykonanie opaski brukowej z gruboziarnistego żwiru wokół budynku, m) wymiana bram garażowych w przybudówce do oficyny n) odczyszczenie elementów kamiennych arkad na ścianie wejściowej do Sali wystaw na elewacji wschodniej o) wymianę posadzki na tarasie (elewacja wschodnia) na płyty granitowe płomieniowane oraz usunięcie cokolika przy tarasie, p) renowację stropu nad tarasem Zakres przedmiotu zamówienia publicznego obejmuje ponadto: 1. Zainstalowanie podliczników energii elektrycznej i wody oraz pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zabezpieczenie przed uszkodzeniem lub zniszczeniem nasadzeń stałych w najbliższym otoczeniu budynku. 3. Zapewnienie na czas remontu sprawnego działania istniejącej sygnalizacji antywłamaniowej lub w razie potrzeby czasowe jej zdemontowanie i zamontowanie czujek bezprzewodowych. 4. Opracowanie, w terminie 7 dni od podpisania umowy, projektów i ich uzgodnienie z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i Zamawiającym: Harmonogramu robót oraz Harmonogramu odbiorów częściowych i końcowego będących podstawą do sporządzenia aneksu Harmonogramu płatności określonego w umowie z Województwem Lubuskim o finansowanie projektu ze środków LRPO. 5. Przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, w terminie 7 dni od podpisania umowy, projektu Zasad organizacji ruchu na czas realizacji remontu, uwzględniającego fakt udostępniania obiektu dla osób zwiedzających Muzeum i pracowników Zamawiającego. 6. Urządzenie placu budowy oraz zapewnienie bezpiecznego sposobu składowania i przechowywania materiałów. 7. Utrzymanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 8. Bieżące usuwanie materiałów, śmieci i odpadów. 9. Zapewnienie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy i utrzymanie ogólnego porządku na budowie oraz okresowa kontrola tych zabezpieczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami wydanymi przez Specjalistę ds. BHP i bezpieczeństwa pożarowego Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Uczestnictwo w organizowanych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego naradach technicznych, nie rzadziej niż raz na miesiąc. 11. Dokonywanie zgłoszenia gotowości do odbiorów robót zanikających, częściowych i odbiorów końcowych wraz przedłożeniem wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR - dokumentacja techniczno-ruchowa). 12. Uczestnictwo w odbiorach (częściowych i końcowym) w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. 13. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 14. Terminowe wystawiane faktur po dokonaniu odbiorów robót (częściowych lub końcowego) oraz podpisaniu stosownych protokołów odbioru. 15. Zgłoszenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet 5 Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Elewacyjnych i Budowlanych Krzysztof Zawadzki, ul. Żmudzka 5/9, 51-354 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609284,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 775453,00

  • Oferta z najniższą ceną: 544950,83 / Oferta z najwyższą ceną: 775453,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.