eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica › Wykonanie oświetlenia ulicznego na drodze Żaków - Żakówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Siennica: Wykonanie oświetlenia ulicznego na drodze Żaków - Żakówek
Numer ogłoszenia: 266872 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugsiennica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ugsiennica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego na drodze Żaków - Żakówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Żaków, działki nr 205/13, 257 i Żakówek działka nr 6, gm. Siennica. W zakres prac wchodzi wykonanie: - budowa napowietrznej linii oświetleniowej - budowa kablowej linii oświetleniowej, - budowa szafy oświetleniowej SON. Kablowa linia oświetleniowa Projektowany obwód oświetlenia należy wybudować linią kablową YAKXS 4x25mm2+bednarka ocynkowana FeZn 25x4mm. Pod zjazdami i ulicą linię wybudować w rurach osłonowych SRS 75. Przy wejściu kabla na słup układać w rurach osłonowych BE 75. Kable należy układać w wykopach kablowych na głębokości 0,7m na podsypce z piasku o grubości warstwy 10 cm. Podobną warstwą piasku kabel należy przykryć. W odległości min. 25 cm. od kabla ułożyć folię koloru niebieskiego. Końce rury uszczelnić masą plastyczną. Kable ułożyć zgodnie z trasą wyznaczoną na planie sytuacyjnym. Projektowane słupy oświetleniowe należy wybudować zgodnie z planem linii oświetlenia. Zaprojektowano stalowe słupy ocynkowane typu S 90C z wysięgnikiem jednoramiennym 1,5m z blachy o grubości 4mm. Wysokość zawieszenia oprawy 9m, z fundamentem typu F 150/200, oprawami typu SGP 340 FG i źródłem światła SON TPP 1*150W. Każdą oprawę oświetleniową należy zabezpieczyć wkładką topikową Bi Wtz 6A umieszczoną w zabudowanych we wnękach słupów tabliczkach bezpiecznikowych ZG4-35. Połączenie oprawy oświetleniowej z tabliczką bezpiecznikową wykonać przewodem YDYżo 3x2,5mm2. We wszystkich słupach należy wykonać połączenie zacisków ochronnych słupów oraz opraw oświetleniowych z uziemieniem wykonanym z bednarki ocynkowanej FeZn 25x4mm. Rezystancja uziemienia nie powinna przekroczyć wartości 10 (Oma). Napowietrzna linia oświetleniowa Zgodnie z warunkami technicznymi należy wybudować oświetleniową linię napowietrzną niskiego napięcia przewodami typu AsXSn 4x35mm2. Projektowaną linię należy wybudować na słupach z żerdzi wirowanych E 10,5/6; oraz ŻN 10. Dla projektowanej linii zastosować naprężenie przewodów 27,5 MPa. Do projektowanych słupów zastosować ustoje typu UP1+UP2 oraz UP1 ŻN - dla gruntu kategorii średniej. Na projektowanych słupach zamontować oprawy oświetleniowe typu SGP 340 FG i źródłem światła SON TPP 1*150W, wraz z wysięgnikami 1,5/1m o kącie nachylenia wysięgnika 100 w górę od płaszczyzny jezdni (jak w części linii kablowej). Wysięgniki montować w taki sposób, aby uzyskać wysokość zawieszenia oprawy 9m nad powierzchnią jezdni. We wszystkich słupach należy wykonać połączenie zacisków ochronnych opraw oświetleniowych z przewodem PE N linii. Połączenie oprawy oświetleniowej ze skrzynką bezpiecznikową wykonać przewodem YDYżo 3x2,5mm2. Obliczenia natężenia oświetlenia ulicy przeprowadzono dla powyższych założeń tzn. wysokość zawieszenia oprawy 9m nad ulicą i oprawa oświetleniowa typu SGP 340 FG ze źródłem światła 1* SON TPP 150W oraz nachyleniu wysięgnika 100 w górę od płaszczyzny jezdni. Obliczenia dostępne są w archiwum jednostki projektowej. Zamiennie można zastosować inne oprawy oświetleniowe o nie gorszych parametrach oraz słupy z wysięgnikami, spełniające założenia przyjęte do obliczenia natężenia oświetlenia w projekcie. Sterowanie oświetleniem ulicznym realizowane będzie za pomocą projektowanej szafy oświetlenia SON zamontowanej na słupie nr 1-1. Do zabezpieczenia obwodów oświetleniowych w istniejącej szafie SON należy zastosować bezpieczniki 3*Bi Wtz 16A. Sterowanie załączeniem oświetlenia odbywać się poprzez zegar astronomiczny, czujnik zmierzchowy oraz w sposób ręczny za pomocą łącznika umieszczonego w szafie sterowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy; wybór form/y należy do wykonawcy. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, O/Siennica nr: 23 9226 0005 0045 0212 2000 0020 5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w pkt.1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego. 6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca będzie zawierała co najmniej następujące elementy: a) nazwę i dokładny adres gwaranta, b) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, c) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium niezwłocznie na pierwsze wezwanie zamawiającego, d) okres ważności umowy zabezpieczającej, który musi obejmować termin związania ofertą wskazany w SIWZ i zostanie złożona w formie oryginału wraz z ofertą (zaleca się nie łączyć jej w sposób trwały z ofertą). 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu podobnego przedmiotu zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia w tym 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi- Kierownik Budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu wykonania zadania. Termin realizacji zadania może ulec zmianie w momencie wystąpienia nie przewidywalnych zjawisk atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć. ( w związku z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugsiennica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy, pokój nr 4 ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Siennica pokój nr 6 ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.