eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4, przy ul. Metalowej 39, 70 - 727 Szczecin Podjuchy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Szczecin: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4, przy ul. Metalowej 39, 70 - 727 Szczecin Podjuchy.
Numer ogłoszenia: 266784 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209646 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340, ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512386, faks 91 4512398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4, przy ul. Metalowej 39, 70 - 727 Szczecin Podjuchy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4, przy ul. Metalowej 39, 70 - 727 Szczecin Podjuchy, polegająca w szczególności na: 1)Wykucie z muru ościeżnic drewnianych i krat okiennych; 2)Demontaż świetlików okien piwnicznych; 3)Transport materiałów z rozbiórki; 4)Założenie stolarki budowlanej; Przedmiot zamówienia odpowiada następującym kodom Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45111300-1, 44221000-5, 45450000-6. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji rysunkowej stanowiących załącznik nr 8 oraz załącznik nr 10 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektowa tj.: specyfikację techniczną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 44.22.10.00-5, 45.45.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa PATRON Gralak Krzysztof, ul. Zofii Nałkowskiej 2, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323213,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178103,74

  • Oferta z najniższą ceną: 178103,74 / Oferta z najwyższą ceną: 335896,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.