eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów w Areszcie Śledczym w Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Świdnica: : Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów w Areszcie Śledczym w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 266462 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Świdnicy , ul. Trybunalska 16, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 854 93 00, faks 0-74 854 93 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ARESZT ŚLEDCZY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów w Areszcie Śledczym w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów w Areszcie Śledczym w Świdnicy Kod Wspólnego Słownika Zamówień - CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe; 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne; 45311000-0 - roboty instalacyjne elektryczne adanie będzie realizowane w dwóch etapach Etap I - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku penitencjarnego segmentu lewego i prawego wraz z remontami dachów przybudówek. Segment lewy i prawy składa się z 3 kon-dygnacji nadziemnych i poddasza nieużytkowego. Segment lewy i prawy są podpiwniczone. Budynek posiada instalację odgromową i zamocowane na dachu lampy do oświetlenia terenu. Termin wykonania Etapu I - 28.11.2014 rok. Dach segmentu lewego i prawego posiada pokrycie - deskowanie, blacha o powierzchni: Segment lewy - ok. 304 m2 + remont dachu przybudówki ok. 10 m2 Segment prawy - ok. 300 m2 + remont dachu przybudówki ok. 10 m2 Zakres robót obejmuje m.in.: demontaż istniejącego pokrycia dachowego, demontaż wyłazów i świetlików dachowych, wywiewek dachowych, uzupełnienie cegły na ścianach szczytowych między segmentami lewym i środkowym oraz prawym i środkowym, wymiana zniszczonych przez owady i grzyby domowe elementów drewnianych więźby dachowej, skucie i położenie nowego tynku cementowo-wapiennego w miejscach zniszczeń, odspojeń na kominach i ścianach kolankowych, pomalowanie farbą białą, uzupełnienie przewodów wentylacyjnych o czapki betonowe, położenie nowego deskowania o gr. 24 mm na krokwiach, na całej powierzchni dachu, w szczególności dotyczy położenia nowego pokrycia dachowego z blachy aluminiowej grubości 0,7 mm powlekanej w kolorze P.10 jasnoszary np. Firmy PREFA wraz z niezbędnymi systemowymi akcesoriami dachowymi wg projektu budowlanego. montaż świetlików zewnętrznych i wewnętrznych, wyłazów dachowych, montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej lub systemowej PREFA, wykonanie obróbek blacharskich, demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na dachu, demontaż i montaż instalacji odgromowej. Etap II - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku penitencjarnego segmentu środkowego i remontu dachu budynku bramowo-ochronnego wraz z remontem poddasza. Segment środkowy budynku penitencjarnego składa się z 4 kondygnacji nadziemnych i poddasza nieużytkowe-go. Budynek posiada instalację odgromową i zamocowane na dachu lampy do oświetlenia terenu. Budynek bramowo - ochronny jest obiektem wolnostojącym, posiadającym trzy kondygnacje , w tym dwie nadziemne i jedną podziemną. Dach budynku posiada instalację odgromową oraz na dachu zain-stalowany jest maszt antenowy. Termin wykonania Etapu II- 24 miesiące od dnia podpisania umowy, termin realizacji zamówienia zostanie uszczegółowiony w aneksie do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od II etapu przedmiotu zamówienia oraz od części II etapu zamówienia , bez żadnych konsekwencji w przypadku: Braku środków finansowych na realizację II etapu przedmiotu zamówienia, Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć na etapie podpisania umowy, Wykonawca nienależycie wykonał w ocenie Zamawiającego I etap przedmiotu zamówienia. Dach budynku: penitencjarnego - segment środkowy posiada pokrycie - deskowanie, blacha powierzchni: ok. 734 m2 bramowo - ochronnego - pokrycie - papa, spadek około 27%, kopertowy, o powierzchni ok. 205 m2 Zakres robót w budynku penitencjarnym segmencie środkowym jest taki sam jak w Etapie I. Zakres prac obejmujący remont budynku bramowo - ochronnego wraz z remontem poddasza obejmuje: wyburzenie ścian zgodnie z projektem budowlanym, poszerzenie 2 otworów drzwiowych, skucie stare-go tynku na ścianach i kominach, demontaż istniejącego pokrycia dachowego, wraz z deskowaniem wymiana uszkodzonej więźby dachowej na nowe wg projektu budowlanego i ekspertyzy mykologiczno - budowlanej w szczególności dotyczy położenia nowego pokrycia dachowego z blachy aluminiowej grubości 0,7 mm powlekanej w kolorze P.10 jasnoszary np. Firmy PREFA wraz z niezbędnymi systemowymi akcesoriami dachowymi wg projektu budowlanego. Montaż płyt g-k na wszystkich elementach konstrukcyjnych dachu, jako zabezpieczenie pożarowe do EI-60 Montaż okien dachowych wg zestawienia stolarki okiennej w PW, Montaż drzwi wg zestawienia stolarki drzwiowej, Położenie płytek ceramicznych w aneksie kuchennym, umywalni, WC, IV klasy ścieralności, antypoślizgowość R10 i płytki gresowe w Sali konferencyjnej V klasa ścieralności, antypoślizgowość R 11 w skali Mohsa. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji remontu dachów ujętych w Etapie I i Etapie II określa dokumentacja projektowa. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. W przypadku zmiany materiałów Wykonawca bezwzględnie musi uzyskać zgodę Zamawiającego, w innym przypadku Zamawiający może żądać demontażu i montażu materiału zgodnego z dokumentacją. Prace będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca remontu dachów budynków, przedmiary robót dotyczące budynków, sporządzone przez biuro projektowe INNOVA-2 Projek-towanie i usługi inwestycyjne z siedzibą we Wrocławiu, 50-305 Wrocław, ul. Jaracza 714. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wyko-nania i odbioru robót budowlanych) zostaną przekazane wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamó-wienia, Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz pozostałe dokumenty, powinny zostać złożone zgodnie z wzorami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczaso-wemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegają-cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Ostateczny termin składania wadium zosta-nie podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prze-pisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W tym zakresie wymaga się od Wykonawcy, żeby w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, czyli przed dniem 18.08.2014 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie roboty budowlane polega-jące na remoncie lub budowie dachów krytych dachówką aluminiową, blachą płaska, blacho dachówką, da-chówką ceramiczną i obróbkami blacharskimi. Wartość każdej z robót budowlanych nie może być mniejsza niż 400 000,00 zł brutto. Powierzchnia wyremontowanych lub budowanych dachów (dotycząca jednej roboty budowlanej) nie może być mniejsza niż 600 m2. Wykaz należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi za-łącznik nr 2 do ogłoszenia oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szcze-gólności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifika-cji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonaw-ca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia bu-dowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Wykaz należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie na-leży złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi za-łącznik nr 2 do ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu, 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawia-jący zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych robót budowlanych, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy rankingowej. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 5-ciu wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wyko-nawcy zostaną poddani ocenie na podstawie, której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni wła-ściwości wykonawcy w następujący sposób: W tym zakresie wymaga się od Wykonawcy, żeby w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, czyli przed dniem 18.08.2014 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie roboty budowlane polega-jące na remoncie lub budowie dachów krytych dachówką aluminiową, blachą płaska, blacho dachówką, da-chówką ceramiczną i obróbkami blacharskimi. Wartość każdej z robót budowlanych nie może być mniejsza niż 400 000,00 zł brutto. Powierzchnia wyremontowanych lub budowanych dachów (dotycząca jednej roboty budowlanej) nie może być mniejsza niż 600 m2. Wykaz należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu. a) Za wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu, czyli przed dniem 18.08.2014 r., a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej polegające na remoncie lub budowie dachów krytych dachówką aluminiową, blachą płaska, blacho dachówką, dachówką ceramiczną i obróbkami blacharskimi. Wartość każdej z robót budowlanych nie może być mniejsza niż 400 000,00 zł brutto. Powierzchnia wyremontowanych lub budowanych dachów (dotycząca jednej roboty bu-dowlanej) nie może być mniejsza niż 600 m2 - 1 punkt (1 punkt za remont dachu lub 1 punk za budowę dachu = 1 punkt). W przypadku gdy powierzchnia wyremontowanych lub budowanych dachów jest w przedziale od 700m2 do 799 m2 -2 punkty(2 punkt za remont dachu lub 2 punk za budowę dachu = 2 punkt). W przypadku gdy powierzchnia wyremontowanych lub budowanych dachów jest powyżej 800 m2 - 3 punkty(3 punkt za remont dachu lub 3 punk za budowę dachu = 3 punkt). b) W przypadku równej ilości punktów przyznanych przez Zamawiającego, Zamawiający przyzna wyż-szą pozycję w rankingu temu wykonawcy, którego łączna wartość robót spełniających warunki Za-mawiającego, jest większa (łączna wartość brutto). c) Zamawiający oceni maksymalnie 5 robót budowlanych spełniających warunki Zamawiającego.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) w przy-padku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań; 2) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie, 3) konieczna będzie zmiana terminu zamówienia, mając na względzie możliwość przedłużenia się procedury wyboru wykonawcy, 4) braku środków finansowych na realizację II etapu przedmiotu zamówienia, 5) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć na etapie podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Świdnicy ul. Trybunalska 16 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Trybunalska 16 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.