eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa drogi łączącej ul. Kołłątaja z ul. Armii Krajowej w Opolu wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kołłątaja i 1 Maja (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Opole: Budowa drogi łączącej ul. Kołłątaja z ul. Armii Krajowej w Opolu wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kołłątaja i 1 Maja (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
Numer ogłoszenia: 266406 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85234 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi łączącej ul. Kołłątaja z ul. Armii Krajowej w Opolu wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kołłątaja i 1 Maja (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (spełniającej wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie formy jak i wymaganej procedury ustalonej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami oraz przepisów związanych ) oraz zgłoszenia robót niewymagających zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. Budowa drogi łączącej ul. Kołłątaja z ul. Armii Krajowej w Opolu wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kołłątaja i 1 Maja. zgodnie z warunkami określonymi w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Uchwała nr LXVIII/693/10 Rady Miasta Opola z dnia 27 maja 2010 r. Opis stanu istniejącego: Odcinek pomiędzy ul. 1 Maja a Armii Krajowej W pasie planowanych robót znajduje się ciąg pieszy wraz z obiektami handlowo - gastronomicznymi oraz plac manewrowy ze stanowiskami do wsiadania dla autobusów komunikacji międzymiastowej, - nawierzchnia ciągu pieszego - asfaltowa stan techniczny dobry, - nawierzchnia placu manewrowego - asfaltowa - stan techniczny średni z oświetleniem na słupach betonowych przy krawędzi placu, - stanowiska do wsiadania w postaci podniesionych wysp o nawierzchni z płyt bet. 50 × 50 cm - obiekty handlowo - gastronomiczne o konstrukcji murowanej - wszystkie zagospodarowane, Skrzyżowanie ulic 1 Maja - Kołłątaja - ul. Kołłątaja droga wojewódzka nr 423 jednokierunkowa, dwa pasy ruchu, nawierzchnia asfaltowa na kostce kamiennej - stan techniczny dobry, - ul. 1 Maja w kierunku ul. Reymonta droga wojewódzka nr 423, w kierunku ul. Krakowskiej droga powiatowa nr 2002 O, ruch dwukierunkowy po jednym pasie ruchu w każdym kierunku, nawierzchnia asfaltowa na kostce brukowej - stan dobry ( łaty po przełożeniu sieci wodociągowej bez ubytków), - chodniki w obrębie skrzyżowania o zróżnicowanej nawierzchni, występują: płyty chodnikowe betonowe 50 × 50 cm, kostka brukowa betonowa szara 20 × 10 cm, płyty Waletzko w połączeniu z kostką brukową betonową grafitową 10 × 10 cm - dwa przejścia dla pieszych w tym jedno ( w ciągu ul. 1 Maja ) z sygnalizacją świetlną wzbudzaną - oświetlenie na słupach stalowych ( ul. Kołłątaja ) i słupach betonowych ( ul. 1 Maja ) zlokalizowanych w chodnikach przy krawędzi jezdni, - kanalizacja deszczowa - sprawna. Ulica Armii Krajowej w rejonie planowanego skrzyżowania - ul. Armii Krajowej droga gminna nr 103805 O dwukierunkowa po jednym pasie ruchu w każdym kierunku oraz wjazd na estakadę prowadzącą na wiadukt w ciągu ul. Reymonta, nawierzchnia asfaltowa nowa wykonana łącznie z podbudową w ramach budowy wiaduktu w ciągu ul. Reymonta, - w obrębie skrzyżowania jednostronny chodniki pomiędzy jezdnią a placem dworca autobusowego o nawierzchni asfaltowej wykonany łącznie z podbudową w ramach budowy wiaduktu w ciągu ul. Reymonta, - wyjazd z placu przy dworcu kolejowym z koski brukowej, - oświetlenie na słupach stalowych wykonane w ramach budowy wiaduktu w ciągu ul. Reymonta, Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a)dla odcinka pomiędzy ul. 1 Maja a Armii Krajowej: -lokalizację zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Andrzeja Struga ( uchwała nr LXVIII/693/10 Rady Miasta Opola z dnia 27 maja 2010 r. ) w zakresie drogi 4KDL z dostosowaniem do obowiązujących warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Rozporządzenie ministra transportu z dnia 2 marca 1999 r. Dz.U. 43 poz. 430 ze zmianą wprowadzoną Rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. Dz.U. 65 poz. 407 ) -rozbiórkę istniejących obiektów zlokalizowanych w pasie robót, -podział geodezyjny działek z wydzieleniem nowego pasa drogowego, -budowę nowej ulicy o szerokości 7,0 m, -budowę obustronnych chodników o szerokości min. 3,0 m, -budowę zatoki autobusowej po prawej stronie jadąc w kierunku ul. Armii Krajowej, -budowę oświetlenia ulicznego, -budowę odwodnienia drogi; b)dla skrzyżowania ulic Kołłątaja - 1 Maja: -pomiary ruchu obejmujące skrzyżowanie ul. Kołłątaja - 1 Maja oraz 1 Maja - Reymonta, -rozbudowę z wydzieleniem lewoskrętu z ul. 1 Maja w kierunku Armii Krajowej, -obliczenie przepustowości zgodnie z Zarządzeniem Nr 20 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 23 lipca2004 r. w sprawie wprowadzenia zasad i metod obliczania przepustowości skrzyżowań drogowych, -budowę sygnalizacji świetlnej współpracującej z sygnalizacją świetlną akomodacyjną na skrzyżowaniu ulic 1 Maja - Reymonta wraz z korektą pracy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. 1 Maja - Reymonta - uwzględnić długość kolejek i napełnienie stref akumulacji obu skrzyżowań, -przyjęcie serwera systemu, który zapewni możliwość zaprogramowania uprawnień dla użytkownika systemu dotyczących dokonywania zmian parametrów sterownika, -wprowadzenie detektorów wibracyjnych dla pieszych niedowidzących i niedosłyszących, -wyposażenie sterownika w detektor pojazdów - detekcja powinna obejmować wszystkie pasy ruchu: pomiary ruchu, mierzenie długości kolejki i wykrywanie pojazdów w strefie akumulacji, system mieszany: detektory indukcyjne ( pomiar ruchu ) i wideodetektory, -przełożenie kolizyjnej infrastruktury technicznej; c)dla skrzyżowania nowego odcinka i ul. Armii Krajowej -ewentualne zamkniecie odcinka ul. Armii Krajowej od projektowanego skrzyżowania w kierunku ul. Krakowskiej, -połączenie z wyjazdem z placu dworcowego, - przedłużenie kanalizacji deszczowej, wykonanej w ramach budowy wiaduktu w ciągu ul. Reymona, poza skrzyżowanie i połączenie z istniejącą kanalizacją ogólnospławną. - minimalną ingerencję w obszar który został zrealizowany w ramach budowy wiaduktu w ciągu ul. Reymonta; d) koordynację zagospodarowania z projektem realizowanym przez PKP w ramach przebudowy placu przydworcowego. e) możliwość odzyskania materiału pochodzącego z rozbiórki a nadającego się do ponownego wbudowania, które należy przekazać na magazyn MZD w Opolu, 2. Dokumentację projektową branży elektrycznej należy uzgadniać z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Przed złożeniem wniosku w zakładzie energetycznym Grupa Tauron EnergiaPro o/Opole, jego treść należy uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej UM Opola a następnie przedłożyć do podpisu do tutejszego Zarządu. 3. Projekt stałej organizacji ruchu należy zatwierdzić w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: Etap I 1)Pomiary ruchu wraz z analizą przepustowości na skrzyżowaniu ulic Kołłątaja - 1 Maja oraz 1 Maja - Reymonta 2)Opracowanie koncepcji budowy i przebudowy, 3)Wystąpienie do Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu oraz Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1)Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów z informacją terenowo prawną, 2)Badania geotechniczne gruntu, 3)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 4)Projekt wykonawczy - oddzielnie dla każdej branży , 5)Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 6)Uzyskanie - na własny koszt - wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 7)Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z projektem sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Kołłątaja - 1 Maja i korektą programu sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. 1 Maja - Reymonta, 8)Sporządzenie: a) oddzielnie dla każdej branży: - przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe - kosztorysu inwestorskiego, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 9)Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek w formie umów użyczenia (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 10)Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 11)Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, 12)Wystawić 36-miesięczną gwarancję. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy a)projekt budowlany wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. b)projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. c)projekt stałej organizacji ruchu z programami sygnalizacji- 4 egz. d)przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdego odcinka oraz każdej branży - po 2 egz. e)kosztorysy inwestorskie dla każdego odcinka oraz każdej branży- po 2 egz. f)specyfikacje techniczne - 4 egz. g)wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz zgłoszenie robót niewymagających zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - po 4 kpl h)wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek, ul.Matejki 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98056,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98056,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191265,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.