eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dostawy sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 5/WTiZ/10)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Kłodzko: Dostawy sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 5/WTiZ/10)
Numer ogłoszenia: 266376 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184111 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa, ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 862 30 00, faks 074 862 37 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 5/WTiZ/10).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE 1. Biurko pod komputer (CPV 39121100 - 7) - 33 szt. 2. Stolik pod komputer (CPV39143310 -2) -- 1 szt. 3. Stolik pod drukarkę (CPV 39134100 - 1) - 10 szt. 4. Szafa ubraniowa z nadstawką (CPV 39141300 - 5) - 17 szt. 5. Regał (CPV 39130000-2) - 17 szt. 6. Wieszak ścienny ażurowy (CPV 39136000 - 4) - 10 szt. 7. Szafka wisząca kuchenna (CPV 39141000 - 2) - 2 szt. 8. Szafka wisząca kuchenna (CPV 39141000 - 2) - 1 szt. 9. Biurko pod komputer (CPV 39121100 - 7) - 2 szt. 10. Stół kancelaryjny (CPV 39121200 - 8) - 3 szt. CZĘŚĆ II - MEBLE METALOWE I SZATNIOWE 1. Szafa BHP (CPV 39141300 - 5) - 50 szt. 2. Ławka szatniowa z podstawą metalową (CPV 39113600-3) - 13 szt. 3. Regał magazynowy (CPV 39141100 - 3) - 4 szt. 4. Szafka metalowa na klucze (50 kluczy) (CPV 39000000 - 2) - 1 szt. 5. Tablica magnetyczna biała (CPV 30195900 - 1) - 2 szt. 6. Wózek ROLL - MOP (CPV 34912100 - 4) - 1 szt. 7. Szafka apteczna (CPV 33192000 - 2) - 1 szt. 8. Szafa magazynowa / na akcesoria do sprzątania/ (CPV 39141300 - 5) - 1 szt. CZĘŚĆ III - MEBLE TAPICEROWANE 1. Krzesło (CPV 39112000 - 0) - 36 szt. 2. Krzesło obrotowe biurowe (CPV 39112000 - 0) - 36 szt. 3. Wersalka (CPV 39143110 -0) - - 4 szt. CZĘŚĆ IV - SZAFY STALOWE NA AKTA NA DOKUMENTY POUFNE 1. Szafa stalowa na akta klasa A (CPV 39132100 - 7) - 2 szt. 2. Szafa stalowa na akta klasy B dwudrzwiowa (CPV 39132100 - 7) - - 2 szt. 3. Szafa stalowa na akta klasy C (CPV 39132100 - 7) - 2 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.33.10 - Stoliki 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.14.13.00 - Szafy 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.12.00 - Stoły 39.11.36.00 - Ławki 39.14.11.00 - Regały 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 34.91.21.00 - Wózki popychane 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: MEBLE BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEBLE KOSACKA Iwona Kosacka, Kolincz ul. Główna 77, 83-211 Jabłowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19239,40

  • Oferta z najniższą ceną: 19239,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46372,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: MEBLE METALOWE I SZATNIOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALKAS Sp. z o.o, ul. Deszczowa 63, 85-467 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32145,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24485,40

  • Oferta z najniższą ceną: 24485,40 / Oferta z najwyższą ceną: 38478,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: MEBLE TAPICEROWANE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10779,92

  • Oferta z najniższą ceną: 10779,92 / Oferta z najwyższą ceną: 17524,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: SZAFY STALOWE NA AKTA NA DOKUMENTY POUFNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALKAS Sp. z o.o., ul. Deszczowa 63, 85-467 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14200,80

  • Oferta z najniższą ceną: 14200,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25608,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.