eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.Przyszły przedsiębiorca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca
Numer ogłoszenia: 266112 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73746 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby szkoleń tematycznych z zakresu obsługi kas fiskalnych skierowanych dla uczniów łódzkich szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Przyszły przedsiębiorca 1.3.Projekt będzie realizowany dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno - Turystyczno - Hotelarskich w Łodzi (ZSETH w Łodzi) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 19 w Łodzi (ZSP 19 w Łodzi) 1.Opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Do obowiązków Wykonawcy należy: - przeprowadzenie szkoleń w okresie kwiecień - maj 2015 r. 2.2. Szkolenie odbywać się będzie 2 grupach po 6 osób w wymiarze 16 godzin na jedną grupę. Łączna ilość godzin objęta zamówieniem wynosi 32 godziny dydaktyczne. 2.3. Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba ŁCDNiKP lub siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać musi następujące zagadnienia: - podstawowe akty prawne - organizacja pracy kasjera - odpowiedzialność materialna - kody kreskowe - podatek od wartości dodanej - budowa elektronicznych kas fiskalnych - ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. Kasy fiskalne do ćwiczeń zapewnia Zamawiający. 2.4. Osoba prowadząca szkolenie (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.Ogólne zasady realizacji usług o których mowa w ust. 2. Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć, natomiast wymaga dostosowania przyjętej formy do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach. Wykonawcy (osoby prowadzące szkolenia) zobowiązani będą prowadzić je w wyznaczonych terminach oraz zgodnie z Programem, Wykonawcy (osoby prowadzące szkolenia) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące szkolenia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego, 3.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. 4.2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.3.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Wajgner z/s w 91-838 Łódź ul. Młynarska 42b m. 20, ul. Młynarska 42b m. 20, 91-838 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1856,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.