To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na
przeprowadzeniu szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych,
skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu
pn.: Przyszły przedsiębiorca
Numer ogłoszenia: 266112 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73746 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby szkoleń tematycznych z zakresu obsługi kas fiskalnych skierowanych dla uczniów łódzkich szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Przyszły przedsiębiorca 1.3.Projekt będzie realizowany dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno - Turystyczno - Hotelarskich w Łodzi (ZSETH w Łodzi) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 19 w Łodzi (ZSP 19 w Łodzi) 1.Opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Do obowiązków Wykonawcy należy: - przeprowadzenie szkoleń w okresie kwiecień - maj 2015 r. 2.2. Szkolenie odbywać się będzie 2 grupach po 6 osób w wymiarze 16 godzin na jedną grupę. Łączna ilość godzin objęta zamówieniem wynosi 32 godziny dydaktyczne. 2.3. Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba ŁCDNiKP lub siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać musi następujące zagadnienia: - podstawowe akty prawne - organizacja pracy kasjera - odpowiedzialność materialna - kody kreskowe - podatek od wartości dodanej - budowa elektronicznych kas fiskalnych - ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. Kasy fiskalne do ćwiczeń zapewnia Zamawiający. 2.4. Osoba prowadząca szkolenie (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.Ogólne zasady realizacji usług o których mowa w ust. 2. Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć, natomiast wymaga dostosowania przyjętej formy do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach. Wykonawcy (osoby prowadzące szkolenia) zobowiązani będą prowadzić je w wyznaczonych terminach oraz zgodnie z Programem, Wykonawcy (osoby prowadzące szkolenia) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące szkolenia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego, 3.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. 4.2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.3.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Wajgner z/s w 91-838 Łódź ul. Młynarska 42b m. 20, ul. Młynarska 42b m. 20, 91-838 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1856,00
Oferta z najniższą ceną: 1856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1856,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.