eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Centrum Współpracy Euroregionu Pradziad. Przebudowa części pomieszczeń II piętra w budynku byłego sanepidu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia szkoleniowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Prudnik: Centrum Współpracy Euroregionu Pradziad. Przebudowa części pomieszczeń II piętra w budynku byłego sanepidu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 266075 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412230 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Pradziad, Rynek - Ratusz, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 438 0380, faks 77 438 0381.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Współpracy Euroregionu Pradziad. Przebudowa części pomieszczeń II piętra w budynku byłego sanepidu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia szkoleniowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń II piętra lokalu użytkowego nr 3 budynku byłego sanepidu przy ul. Klasztornej 4 w Prudniku na pomieszczenia konferencyjno-szkoleniowe. Zakres przebudowy polega na wykonaniu robót: 1. montażowych w zakresie budowy ścianek gipsowo-kartonowych 2. murarskich w zakresie wybudowania jednej ściany murowanej 3. adaptacyjnych - polegających na przygotowaniu istniejących i nowych otworów drzwiowych do montażu nowych nadproży i drzwi 4. montażu instalacji elektrycznych (wraz z główną rozdzielnicą piętrową i przebudową tablicy głównej w parterze i prowadzeniem zasilania na II piętro) 5. przebudowie instalacji wodno-kanalizacyjnej dla realizacji łazienek na II piętrzę (tylko w zakresie II piętra) 6. budowie hydrantu przeciwpożarowego 7. montażu stolarki okiennej i drzwiowej 8. wykonywaniu robót wykończeniowych (tynkowanie, nakładanie gładzi, malowanie, zabudowy w systemie gipsowo-kartonowym, okładziny ścian płytkami, wykonanie podłóż pod podłogi, wykładanie podłóg deską podłogową itp.). Wykonanie zadania obejmuje również: 1. Organizację i zagospodarowanie placu budowy 2. Dostawy materiałów dla realizacji inwestycji (wraz z zakupem materiałów) 3. Wykonanie dokumentacji dla celów zawiadomienia o zakończeniu budowy, tj.: a) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych b) wykonanie pomiarów instalacji wodociągowych c) wykonanie sprawdzeń instalacji wodociągowych d) wykonanie badań i sprawdzeń instalacji centralnego ogrzewania e) wykonanie pomiarów wentylacji mechanicznej z klimatyzacją f) zestawienie certyfikatów zgodności, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i innych dokumentów dopuszczających do stosowania, na wbudowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, 4. Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr PL.3.22/.3.3.07/12.03258 pt. Centrum Współpracy Euroregionu Pradziad jest dofinansowany w ramach Funduszu Mikroprojektów w Euroregionie Pradziad z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska oraz ze środków budżetu państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Głubczyckie Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMEX,, ul. Raciborska 20, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260547,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244529,56

  • Oferta z najniższą ceną: 244529,56 / Oferta z najwyższą ceną: 310071,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.