eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Remont budynków położonych przy ulicachWrocławskiej, Dojazdowej, Kolejowej i Wojska Polskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Ostrów Wielkopolski: Remont budynków położonych przy ulicach: Wrocławskiej, Dojazdowej, Kolejowej i Wojska Polskiego
Numer ogłoszenia: 266046 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków położonych przy ulicach: Wrocławskiej, Dojazdowej, Kolejowej i Wojska Polskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont elewacji frontowej i docieplenie stropu bramy w budynku położonym w Ostrowie Wlkp. przy ul. Wrocławskiej 22 - termin wykonania zamówienia: do dnia 10 października 2014 r. - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych w tym ściany bramy przejazdowej - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi sufitu bramy przejazdowej) - wymiana tynku na ścianach bramy - pomalowanie sufitu i ścian bramy farbą elewacyjną - malowanie elewacji farba elewacyjną - wymiana obróbek blacharskich parapetów, gzymsów i elementów dekoracyjnych okien - malowanie rynien i rur spustowych - malowanie krat okiennych - montaż taśm zabezpieczających przed ptakami Zadanie nr 2 Remont elewacji. wymiana drzwi wejściowych oraz wymiana opaski opaski w budynku położonym w Ostrowie Wlkp. przy ul. Dojazdowej 2 - termin wykonania zamówienia: do dnia 17 października 2014 r. - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wykonanie obróbek blacharskich - WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ - wymiana drzwi wejściowych do budynku OPASKA PRZY BUDYNKU - wymiana opaski wokół budynku Zadanie nr 3 Remonty elewacji, remont balkonu, częściowa wymiana stolarki otworowej oraz wymiana opaski opaski w budynkach położonych w Ostrowie Wlkp. przy ulicach: Kolejowej 9, Wojska Polskiego 4 i Wrocławskiej 25 - termin wykonania zamówienia: do dnia 17 października 2014 r. Budynek przy ul. Kolejowej 9: - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - docieplenie ścian płytami styropianowymi - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wymiana obróbek blacharskich związanych z wykonaniem docieplenia Budynek przy ul. Wojska Polskiego 4: ELEWACJA - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi (w tym docieplenie ścian i sufitu bramy przejazdowej) - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wykonanie obróbek blacharskich - parapety w oknach REMONT BALKONU - skucie istniejącej posadzki - wykonanie izolacji systemowej wodoszczelnej z uszczelnieniem taśmami - wykonanie nowych obróbek blacharskich - wykonanie nowej wylewki wraz z okładziną z płytek gresowych - wykonanie wyprawy elewacyjnej wraz z naprawa tynków na podniebieniach balkonów - malowanie balustrady balkonowej WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ - częściowa wymiana stolarki okiennej - wymiana drzwi wejściowych do piwnicy OPASKA PRZY BUDYNKU - wykonanie opaski od strony podwórza budynku Budynek przy ul. Wrocławskiej 25: - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojowych - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wykonanie obróbek blacharskich - parapety w oknach - malowanie rynien i rur spustowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: a) dla zadania nr 1 : 1.200,00 zł (słownie: jedentysiącdwieście00-100 złotych) b) dla zadania nr 2 : 2.200,00 zł (słownie: dwatysiącedwieście00-100 złotych) c) dla zadania nr 3 : 2.600,00 zł (słownie: dwatysiącesześćset00-100 złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: 37 1090 1160 0000 0000 1600 9959 z dopiskiem: Wadium w przetargu na remonty budynków - zadanie nr ......... Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce. Wydruk lub kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości 50.000,00 zł brutto każda, niezależnie czy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w ramach jednego czy więcej zadań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy odrębny dla każdego zadania, 2) skrócony kosztorys ofertowy, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ, 4) dowód wniesienia-wpłaty wadium 5) pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie 6) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) dotyczące świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta. 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 08:15, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji frontowej i docieplenie stropu bramy w budynku położonym w Ostrowie Wlkp. przy ul. Wrocławskiej 22 - termin wykonania zamówienia: do dnia 10 października 2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych w tym ściany bramy przejazdowej - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi sufitu bramy przejazdowej) - wymiana tynku na ścianach bramy - pomalowanie sufitu i ścian bramy farbą elewacyjną - malowanie elewacji farba elewacyjną - wymiana obróbek blacharskich parapetów, gzymsów i elementów dekoracyjnych okien - malowanie rynien i rur spustowych - malowanie krat okiennych - montaż taśm zabezpieczających przed ptakami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji. wymiana drzwi wejściowych oraz wymiana opaski opaski w budynku położonym w Ostrowie Wlkp. przy ul. Dojazdowej 2 - termin wykonania zamówienia: do dnia 17 października 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji. wymiana drzwi wejściowych oraz wymiana opaski opaski w budynku położonym w Ostrowie Wlkp. przy ul. Dojazdowej 2 - termin wykonania zamówienia: do dnia 17 października 2014 r. - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wykonanie obróbek blacharskich WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ - wymiana drzwi wejściowych do budynku OPASKA PRZY BUDYNKU - wymiana opaski wokół budynku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty elewacji, remont balkonu, częściowa wymiana stolarki otworowej oraz wymiana opaski opaski w budynkach położonych w Ostrowie Wlkp. przy ulicach: Kolejowej 9, Wojska Polskiego 4 i Wrocławskiej 25 - termin wykonania zamówienia: do dnia 17 października 2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek przy ul. Kolejowej 9: - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - docieplenie ścian płytami styropianowymi - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wymiana obróbek blacharskich związanych z wykonaniem docieplenia Budynek przy ul. Wojska Polskiego 4: ELEWACJA - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi (w tym docieplenie ścian i sufitu bramy przejazdowej) - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wykonanie obróbek blacharskich - parapety w oknach REMONT BALKONU - skucie istniejącej posadzki - wykonanie izolacji systemowej wodoszczelnej z uszczelnieniem taśmami - wykonanie nowych obróbek blacharskich - wykonanie nowej wylewki wraz z okładziną z płytek gresowych - wykonanie wyprawy elewacyjnej wraz z naprawa tynków na podniebieniach balkonów - malowanie balustrady balkonowej WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ - częściowa wymiana stolarki okiennej - wymiana drzwi wejściowych do piwnicy OPASKA PRZY BUDYNKU - wykonanie opaski od strony podwórza budynku Budynek przy ul. Wrocławskiej 25: - oczyszczenie powierzchni pod docieplenie - skucie tynku w miejscach odspojownych - zagruntowanie ścian wzmacniającym strukturę podłoża - wykonanie nowego tynku w miejscu skutego - docieplenie ścian płytami styropianowymi - wykonanie warstwy zbrojnej - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego barwionego w masie - wykonanie cokołu z tynku żywicznego - wykonanie obróbek blacharskich - parapety w oknach - malowanie rynien i rur spustowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.