eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 266002 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215212 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż na rzecz Zamawiającego i dostarczenie, tj. dowiezienie, rozładunek i wniesienie, przez Wykonawcę nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (dalej: materiały eksploatacyjne) do Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2. Dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nastąpi do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29. 3. Zamówienie jest udzielane w 4 częściach zadaniach. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych w podziale na zadania (asortyment, ilości) będących przedmiotem zamówienia zawiera Dział IV SIWZ. 4. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być: 4.1. Fabrycznie nowe; 4.2. Pakowane pojedynczo, dostarczone do zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny; 4.3. Posiadać datę ważności nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. 5. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Zamawiający dopuszcza składnie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Za materiał eksploatacyjny równoważny rozumie się produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tuszu tonera, wydajność, jakość wydruku) niż wskazane oraz: 7.1. Fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części, np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia, nie mogą być regenerowane ani refabrykowane; 7.2. pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownego oświadczenia); 7.3. w przypadku, gdy materiał oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, materiał równoważny musi posiadać układ analogicznie działający; 7.4. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych lub używania; 7.5. którego wydajności, zgodnie z normą ISOIEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych oraz zgodnie z normą ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu; 7.6. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; 7.7. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o nieprawidłowej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu; 7.8. w którym zastosowano tusz/toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem; 7.9. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych własności intelektualnej. 8. Udowodnienie równoważności materiałów leży po stronie Wykonawcy; 9. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zmawiającego poprzez: wypełnienie kolumny F Producent, numer katalogowy i wydajność produktu równoważnego a także dołączenie do oferty opisu (np.: kart katalogowych) ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego: 9.1. Nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; 9.2. Jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; 9.3. Posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące produkt; 9.4. Pojemność wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normą ISO IEC 19752, ISO IEC 19798 (do oferty wymagane jest załączenie stosownych oświadczeń lub dokumentów testów). 10. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały eksploatacyjne spełniające Wymagania zamawiającego. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem dostawy muszą być zgodne z będącymi przedmiotem oferty wykonawcy. Opisy materiałów eksploatacyjnych zamieszczone przez wykonawcę w formularzu ofertowym posłużą zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczone przez wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi. 11. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty protokolarnego przyjęcia dostawy. 12. Dostawa materiałów eksploatacyjnych zrealizowana zostanie na podstawie zamówień zamawiającego złożonych w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2014 roku. Zamówienie będzie realizowane do wystąpienia pierwszego zdarzenia: wyczerpania zamówionego asortymentu lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, w obu przypadkach zamówienie będzie realizowane nie dłużej, niż do 30 listopada 2014 roku. 13. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych nastąpi do 31 grudnia 2015 roku w częściach, w miarę ich zużycia na podstawie wezwań zamawiającego. 14. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji dostawy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 15. Wykonawca oświadcza, że posiada konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przy zachowaniu najwyższej należytej staranności określonej w art. 355 §2 Kodeksu Cywilnego. 16. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszystkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.41.00 - Fusery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I (Toshiba)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ulica Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33561,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32378,52

  • Oferta z najniższą ceną: 32378,52 / Oferta z najwyższą ceną: 37079,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II (Ricoh)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alebiuro.com Filip Świdrowski, Aleje 11-go listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 375,95

  • Oferta z najniższą ceną: 385,95 / Oferta z najwyższą ceną: 658,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III (Lexmark)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alebiuro.com Filip Świdrowski, Aleje 11-go listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkoploski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123091,46

  • Oferta z najniższą ceną: 121632,24 / Oferta z najwyższą ceną: 313213,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV (Xerox)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Copy.Net.pl Piotr Sójka, ulica Cypryjska 70/U2, 02-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18964,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15774,75

  • Oferta z najniższą ceną: 15774,75 / Oferta z najwyższą ceną: 21693,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.