eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 215212 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż na rzecz Zamawiającego i dostarczenie, tj dowiezienie, rozładunek i wniesienie, przez Wykonawcę nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (dalej: materiały eksploatacyjne) do Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2. Dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nastąpi do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29. 3. Zamówienie jest udzielane w 4 częściach zdaniach. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych w podziale na zadania (asortyment, ilości) będących przedmiotem zamówienia zawiera Dział IV SIWZ. 4 Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być:4.1. Fabrycznienowe; 4.2. Pakowane pojedynczo, dostarczone do zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny; 4.3. Posiadać datę ważności nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. 5. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Zamawiający dopuszcza składnie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Za materiał eksploatacyjny równoważny rozumie się produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tuszu tonera, wydajność, jakość wydruku) niż wskazane oraz: 7.1. Fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części, np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia, nie mogą być regenerowane ani refabrykowane; 7.2. pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownego oświadczenia); 7.3. w przypadku, gdy materiał oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, materiał równoważny musi posiadać układ analogicznie działający; 7.4. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych lub używania; 7.5. którego wydajności, zgodnie z normą ISOIEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych oraz zgodnie z normą ISOIEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu; 7.6. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; 7.7. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o nieprawidłowej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu; 7.8. w którym zastosowano tusz-toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem; 7.9. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych własności intelektualnej. 8. Udowodnienie równoważności materiałów leży po stronie Wykonawcy; 9. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zmawiającego poprzez: wypełnienie kolumny F Producent, numer katalogowy i wydajność produktu równoważnego a także dołączenie do oferty opisu (np.: kart katalogowych) ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego: 9.1. Nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; 9.2.Jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; 9.3. Posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące produkt; 9.4. Pojemność - wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normą ISOIEC 19752, ISOIEC 19798 (do oferty wymagane jest załączenie stosownych oświadczeń lub dokumentów - testów). 10. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały eksploatacyjne spełniające Wymagania zamawiającego. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem dostawy muszą być zgodne z będącymi przedmiotem oferty wykonawcy. Opisy materiałów eksploatacyjnych zamieszczone przez wykonawcę w formularzu ofertowym posłużą zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczone przez wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi. 11. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty protokolarnego przyjęcia dostawy. 12. Dostawa materiałów eksploatacyjnych zrealizowana zostanie na podstawie zamówień zamawiającego złożonych w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2014 roku. Zamówienie będzie realizowane do wystąpienia pierwszego zdarzenia: wyczerpania zamówionego asortymentu lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, w obu przypadkach zamówienie będzie realizowane nie dłużej, niż do 30 listopada 2014 roku. 13. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych nastąpi do 31 grudnia 2015 roku w częściach, w miarę ich zużycia na podstawie wezwań zamawiającego. 14. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji dostawy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 15. Wykonawca oświadcza, że posiada konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przy zachowaniu najwyższej należytej staranności określonej w art. 355 §2 Kodeksu Cywilnego. 16. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszystkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.12.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania III Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń drukująco-kopiujących i faksów o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Do oceny spełniania tego warunku zostanie zastosowane kryterium oceny: spełnia/nie spełnia. W zakresie zadań I, II i IV Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie (wykonywanie) dostaw są: poświadczenie potwierdzające należyte wykonanie dostaw, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, powinien podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane, lub są wykonywane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji bezpośrednio zamawiającemu.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia potwierdzającego: 1. Zgodność oferowanych równoważnych kaset z tonerem przeznaczonych do monochromatycznych drukarek laserowych z normą ISO 19752 lub równoważną; 2. Zgodność oferowanych równoważnych kaset z tonerem przeznaczonych do kolorowych drukarek laserowych z normą ISO 19798 lub równoważną; 3. Że równoważne materiały eksploatacyjne zostały wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda do Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1. Oświadczenia o braku postaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp (według załącznika nr 3 o SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż miesięcy przed upływem terminu do składnia ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: Wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy-firmy z określeniem adresu siedziby).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Rodzaj zaoferowanych artykułów eksploatacyjnych (oryginalne - równoważne) - 40

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań; Piętro IV, pok. 407..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR, adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 w kancelarii - pokój za Punktem Obsługi Klienta znajdujący się na parterze-wejście od parkingu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania I są materiały eksploatacyjne przeznaczone do urządzeń marki Toshiba w następującym asortymencie i ilościach wg Działu IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Rodzaj zaoferowanych artykułów eksploatacyjnych - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne przeznaczone do urządzeń marki Ricoh w asortymencie i ilościach opisanych w Dziale IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.12.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Rodzaj zaoferowanych artykułów eksploatacyjnych - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne przeznaczone do urządzeń marki Lexmark w asortymencie i ilościach opisanych w Dizle IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.12.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne przeznaczone do urządzeń marki Xerox w asortymencie i ilościach opisanych w Dziale IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.12.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Rodzaj zaoferowanych materiałow eksploatacyjnych - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.