eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Kielce: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Numer ogłoszenia: 265875 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax. 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach 2. Wielkość i zakres zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) 100,00 zł (słownie: sto złotych), przystępując do części I zamówienia (dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek), 2) 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), przystępując do części II zamówienia (dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych), 3) 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych), przystępując do części III zamówienia (dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., oraz 1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów techniki biurowej do kserokopiarek o wartości dostawy min. 4.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek. 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 30.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych. 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 8.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów techniki biurowej do kserokopiarek o wartości dostawy min. 4.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów techniki biurowej do kserokopiarek z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do I części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek, 5) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 30.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych, 6) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 8.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów techniki biurowej wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub dokument wystawiony przez producenta wskazanego w kolumnie 11 formularza ofertowego produktu zawierający minimum następujące informacje: dane producenta (firma, siedziba), symbol produktu do którego odnosi się dokument, informacje o pojemności tuszu, informację o wydajności produktu mierzoną ilością wydruku stron formatu A4 przy określonym w % pokryciu/zaczernieniu, w przypadku tonerów monochromatycznych wydajność winna być mierzona wg normy ISO/IEC 19752. Dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w formie papierowej w pokoju 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach lub pocztą, po przesłaniu pisemnego wniosku na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 344-50-72..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a pok. 419 (IV piętro) Pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części i akcesorii do sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części i akcesorii do sprzętu komputerowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.50-6, 30.23.74.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.