Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Kielce: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Numer ogłoszenia: 265875 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax. 041 3677391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach 2. Wielkość i zakres zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) 100,00 zł (słownie: sto złotych), przystępując do części I zamówienia (dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek), 2) 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), przystępując do części II zamówienia (dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych), 3) 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych), przystępując do części III zamówienia (dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., oraz 1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów techniki biurowej do kserokopiarek o wartości dostawy min. 4.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek. 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 30.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych. 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 8.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów techniki biurowej do kserokopiarek o wartości dostawy min. 4.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów techniki biurowej do kserokopiarek z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do I części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek, 5) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 30.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych, 6) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 8.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów techniki biurowej wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub dokument wystawiony przez producenta wskazanego w kolumnie 11 formularza ofertowego produktu zawierający minimum następujące informacje: dane producenta (firma, siedziba), symbol produktu do którego odnosi się dokument, informacje o pojemności tuszu, informację o wydajności produktu mierzoną ilością wydruku stron formatu A4 przy określonym w % pokryciu/zaczernieniu, w przypadku tonerów monochromatycznych wydajność winna być mierzona wg normy ISO/IEC 19752. Dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w formie papierowej w pokoju 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach lub pocztą, po przesłaniu pisemnego wniosku na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 344-50-72..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a pok. 419 (IV piętro) Pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27 25-510 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części i akcesorii do sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części i akcesorii do sprzętu komputerowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.50-6, 30.23.74.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie
- Świadczenie usług w zakresie transportu dekoracji do sztuki Widnokrąg" na trasie Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach - Teatr Narodowy Rejkiavik (Islandia) i z powrotem
- Wykonanie digitalizacji materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego znajdujących się w archiwum prowadzonym przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa...
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Remont pomieszczeń w oddziale Ostrowiec Św., ul. Focha 5
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.