eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW WYTWARZANYCH NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 W ŚWIDWINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Świdwin: USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW WYTWARZANYCH NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 W ŚWIDWINIE
Numer ogłoszenia: 265476 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21BLot.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW WYTWARZANYCH NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 W ŚWIDWINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są świadczone na rzecz Zamawiającego: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (w tym najem pojemników na odpady komunalne i dostawa worków na odpady medyczne)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00 - 90.12.33.00 90.12.22.00 - 90.12.22.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - posiadają aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm.; art. 7 załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08; - posiadają aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r.- dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 ; - posiadają decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042 z późn. zm.), wydana przez odpowiednie władze administracyjne na rejon zamawiającego ; - posiadają prawa posiadacza odpadów zgodnie ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późn. zm., i na potwierdzenie przedstawią: zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚC ORAZ AKTUALNOŚC ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW (METODA SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm.; art. 7 załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dokument dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 w części I postępowania ; 3. Aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dokument dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 w części I postępowania ; 4. Decyzja na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042 z późn. zm.), wydana przez odpowiednie władze administracyjne na rejon zamawiającego - dokument dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 w części I postępowania; 5. Aktualną decyzję na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - o kodach 20 01 08; 18 01 03 , 18 01 09 dokument dotyczy części I i części II postępowania; 6. Aktualną decyzję na zbieranie, odzysk lub unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania: o kodach 20 01 08; 18 01 03 , 18 01 09 - dokument dotyczy części I i części II postępowania; II. W celu potwierdzenia pozostałych warunków Zamawiający żąda następujących oświadczeń: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie zał. nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294; ulica Połczyńska 32 ; 78- 301 Świdwin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 317 - kancelaria jawna ; bud. nr 64 (sztab).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady kuchenne ulęgające biodegradacji; Kod odpadu - 20 01 08; Planowa ilość - 86 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej; Kod odpadu - 18 01 03; Planowana ilość - 60 kg 2) Przeterminowane leki inne niż wymienione w 18 01 08; Kod odpadu - 18 01 09; Planowana ilość - 12 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.