eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Pulmonologii, Stacji Dializ, Nefrologii, Oddziału Zakaźnego oraz Apteki przy Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Wałbrzych: Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Pulmonologii, Stacji Dializ, Nefrologii, Oddziału Zakaźnego oraz Apteki przy Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 264632 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Pulmonologii, Stacji Dializ, Nefrologii, Oddziału Zakaźnego oraz Apteki przy Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku który przedstawia wszystkie dane charakteryzujące przedmiot zamówienia. W przypadkach gdzie specyfikacja techniczna opiera się na materiałach konkretnego producenta dopuszcza się zastosowanie wyrobów innego producenta pod warunkiem zachowania kolorystyki oraz parametrów technicznych określonych w specyfikacji. Przed przystąpieniem do wykonywania zadania Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia wymiarów zamawianych mebli pod kątem ich ewentualnej korekty celem ich dopasowania do już wyremontowanych pomieszczeń. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek płyt oraz oklein z jakich Wykonawca planuje wykonać przedmiot zadania( 2 kolory płyt plus płyta wilgocioodporna plus blat HPL ). Ze względu na istniejące meble kolorystyka mebli jest określona , jako kolory bazowe należy przyjąć - U 1301 wanilia PE, - korpusy i fronty, - D 9611 Terra łosoś PE, - fronty - D 4829 piasek jasny SM - blaty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolorystyki przed rozpoczęciem realizacji. Uwaga: 1 Blaty stołów i blaty wszystkich mebli mają być wykonane z płyty postforming , laminat HPL HPL o podwyższonej wytrzymałości i odporności , gładki bez struktury o grubości minimum 28 mm z zaobleniem i wykończone obrzeżem ABS 2mm. 2. Wszystkie płyty mają być wykończone na całym swoim obwodzie obrzeżem ABS 1mm. 3. Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić także dostawę oraz montaż osprzętu, który podlega zabudowie w meblach typu, umywalka, bateria lekarska, syfon umywalkowy, zlewozmywak, z baterią oraz syfonem, lodówka i inny osprzęt który wykazany został w specyfikacji. Ogólna charakterystyka materiałów i opis wykonania jaki ma być zastosowany we wszystkich meblach 1. We wszystkich meblach zastosować stopki metalowe h = 100; 30/30mm z możliwością regulacji poziomu - kolor aluminium.( wymiary szafek podane są bez nóżek ) 2. We wszystkich drzwiczkach szaf i szafek zastosować zawiasy samodomykowe ze spowalniaczami ,muszą być zamykane na zamki patentowe z kluczem w 100.000 kombinacji, w szafkach szufladowych zastosować zamki centralne. 3. W kontenerach szufladowych mobilnych zastosować rolki skrętne, zamki centralne oraz piórnik wysuwany osobno. 4. Zastosować uchwyty metalowe, dwupunktowe, kolor satyna, relingi, rozstaw otworów 128 mm 5. Wszystkie elementy szafek, biurek z płyty o gr. 18 mm ( półki, boki, wieńce ) oklejone dookoła obrzeżem ABS 1mm. drzwiczki muszą być oklejone ABS 2mm. 6. Szuflady wykonać na prowadnicach metalowych (typ Blum metabox z hamucami lub równoważne), w szufladach wysokich zastosować boczki wysokie. 7. W szafach na historie chorób zastosować przegrody ze sklejki o grubości max. 10 mm. 8.Wszędzie na styku blatów szafek i biurek ze ścianą zastosować listwę przyblatową aluminiową z uszczelką. 9. Kratki wentylacyjne w biurkach dostosowane do wielkości grzejników. 10. w meblach tapicerowanych zastosować materiał typu ekoskóra . Kanapa 3 osobowa musi być rozkładana. 11. Blaty biurek i kontenerów o grubości min. 25 mm, krawędzie oklejone ABS 2mm. 12. W dyżurkach, gabinetach zabiegowych, pokojach badań, salach obserwacji i dializ, kuchniach zastosować na korpusy płytę płyta wilgocioodporną Egger-Eurodekor P5/V100 lub zamiennik o identycznych parametrach odporności na działanie wilgoci, krawędzie oklejone obrzeżem ABS 1mm identycznych parametrach odporności na działanie wilgoci, krawędzie oklejone obrzeżem ABS 1mm, 13. Przed realizacją zamówienia należy uzgodnić zamówienie co do ilości półek, wysokości szuflad itp.. Uwaga! Meble wskazane przez Zamawiającego jako wykonane z płyt np. firmy Egger (dopuszczalne są firmy równoważne) muszą być wykonane z płyt odpornych na działanie wilgoci..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: Pakiet nr 1- 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100) Pakiet nr 2- 6 800,00zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych, 00/100) DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dla projektu: Utworzenie Centrum Pulmonologicznego dla Górników w Specjalistycznym Szpitalu im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu współfinansowanego z RPO WD, Priorytet VIII Modernizacja infrastruktury ochrony zdrowia na Dolnym Śląsku ( Zdrowie ) Działanie 8.1 Poprawa jakości opieki zdrowotnej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPOWD na lata 2007-2013 Umowa z dnia 11.08.2011r. UDA-RPDS.08.01.00-02.007/11-00 dotyczy pakietu nr 1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.