Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Chorzów: Usługi w zakresie wykonywania badań diagnostycznych obrazowych (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny), przez okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 264626 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny , ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2413255-59, faks 032 2414733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/szpital_specjalistyczny
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania badań diagnostycznych obrazowych (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny), przez okres 12 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonywania badań diagnostycznych obrazowych (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny), przez okres 12 miesięcy. Tomografia komputerowa: ilość badań w okresie 12 miesięcy -578 Rezonanas magnetyczny :ilość badań w okresie 12 miesięcy - 76. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ. Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane oświadczenie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 § 1 ust. 1 pkt 2 (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm., Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r. § 1 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm., Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r., § 1 ust. 3 pkt 3 (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm., Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155) Ważna umowa od odpowiedzialności cywilnej w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne za szkody wyrządzone przy udzielaniu tych świadczeń, na cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy okres trwania umowy ubezpieczenia jest krótszy od okresu obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie lub w terminie max. 3 dni przedstawić Zamawiającemu nową umowę ubezpieczenia na okres do końca trwania umowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/szpital_specjalistyczny.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Szpital Specjalistyczny Chorzów 41-500 ul. Zjednoczenia 10. Opłata za SIWZ 20.00 PLN brutto koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpital Specjalistyczny Chorzów 41-500 ul. Zjednoczenia 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tomografia komputerowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TK klatki piersiowej, TK głowy, TK kręgosłupa, TK jamy brzusznej, HRCT, angiografia TK. Ilość badań w okresie 12 miesięcy - 578..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rezonans magnetyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RM dla pacjentów hospitalizowanych, Angiografia RM, RM wątroby, Cholangio RM. Ilość badań w okresie 12 miesięcy - 76..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2024
- Zakup testów diagnostycznych do analizatora BIOFIRE TORCH 2
- "Odbudowa infrastruktury instalacji BMS/AKPiA na Stadionie Śląskim po zniszczeniach w pomieszczeniu technicznym podczas Wielkich Derbów Śląska"
- "Odbudowa infrastruktury niskoprądowej i teletechnicznej na Stadionie Śląskim po zniszczeniach w pomieszczeniu technicznym podczas Wielkich Derbów Śląska"
- "Usługi obsługi technicznej imprez organizowanych przez Park Śląski w 2024/2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.