Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Katowice: Zakup leków , płynów do dializy , szwów, środka do dezynfekcji na bazie chloru
Numer ogłoszenia: 264376 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup leków , płynów do dializy , szwów, środka do dezynfekcji na bazie chloru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup leków , płynów do dializy , szwów, środka do dezynfekcji na bazie chloru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.23.00 - Środki immunosupresyjne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.69.28.00 - Roztwory do dializy 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.63.17.00 - Preparaty przeciwtrądzikowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi byc zabezpieczona wadium w kwocie: 8.734,48PLN dla zad. nr 1 - 2242,98,- zad. nr 2 - 661,68,- zad. nr 3 - 501,30,- zad. nr 4 - 299,06,- zad. nr 5 - 43,68,- zad. nr 6 - 738,00,- zad. nr 7 - 589,34,- zad. nr 8 - 1256,12,- zad. nr 9 - 418,68,- zad. nr 10 - 460,00,- zad. nr 11 - 560,74,- zad. nr 12 - 397,30,- zad. nr 13 - 205,60,- zad. nr 14 - 360,00,-III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców przystępujących do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji plus wycenione pakiety. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (Pełnomocnictwo nie jest wymagane , jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub , jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Dowód wpłacenia wadium. 4.W celu potwierdzenia , ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .5. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 6. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do ofert należy dołączyć : aktualne świadectwa dopuszczenia zaoferowanych produktów do obrotu na rynku w Polsce (karta charakterystyki produktu) - należy każde świadectwo opisać jakiego pakietu i jakiej pozycji dotyczy, wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy i stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu , daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 ) SIWZ - referencje na przedmiot zamówienia , Oświadczenie z art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych . 7. W przypadku , gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający do wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Wypełniony ścisle ze wskazaniami Zamawiającego załącznik cenowy nr 5 . 9. Potwierdzony i zaakceptowany wzór umowy zgodnie z załącznikiem nr 4. 10.Potwierdzone oświadczenie o rejestracji zaproponowanych leków ;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pokój nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.02.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr 1 - INTERFERON BETA 1A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Avonex- Interferon beta-1a proszek + rozpuszczalnik (30ug 6mln. j.m.) x 4 zestawy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. nr 2 - INTERFERON BETA P 1-D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rebiff- Interferon beta-1a 44ug / 0,5ml. x 12 ampułkostrzykawek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. nr 3 - CELLCEPT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cellcept 500mg x 50 tabl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. nr 4 - CORTOTROPE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Corotrope inj. 0,01g/10ml x 10amp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. nr 5 - CYSTADANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cystadane proszek - płyn 180g.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. nr 6 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODEK DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI O SUBSTANCJI AKTYWNEJ NA PRZYKŁAD NaDCC, ZAWIERAJACY ANIONOWE TENZYDY MYJĄCE O SPEKTRUM DZIAŁNIA B,F,V( Polio), Tbc( MYCOBACTERIUM TUBERCULOSIS) I CZASIE DZIAŁANIA 15 MINUT MAKSYMALNE STĘŻENIE CHLORU W ROZTWORZE DO 1000 ppm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. nr 7 - LANTHANUM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fosrenol tabl. do ssania, gryzienia, żucia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. nr 8 - NIĆ PLECIONKOWA WCHŁANIALNA Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO I MLEKOWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić plecionkowa wchłaniana z kwasu poliglikolowego i mlekowego, powlekana kopolimerem/glikolidu i laktydu stearynowo-wapiowego, o okresie podtrzymywania tkankowego około 28 dni i wchłaniania masy szwu do 56-70 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. nr 9 - OPATRUNKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek ze srebrem nanokrystalicznym, trójwarstwowy, aktywowany wodą jałową o rozmiarze 10 x 10 Opatrunek ze srebrem nanokrystalicznym, trójwarstwowy, aktywowany wodą jałową o rozmiarze 10 x 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. nr 10 - PŁYN DIALIZUJACY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do dializy nerek bez zawartości potasu o składzie elektrolitowym: Sód:140mmol/l Potas:0mmol/l Wapń:1,75mmol/l Magnez:0,5mmol/l Chlorki:109,5/111,5/113,5mmol/l Dwuwęglan:35mmol/l Glukoza:0/5,55/5.55mmol/l Worki a 5l Płyn do dializy nerek z zawartością potasu o składzie elektrolitowym: Sód:140mmol/l Potas:2mmol/l Wapń:1,75mmol/l Magnez:0,5mmol/l Chlorki:109,5/111,5/113,5mmol/l Dwuwęglan:35mmol/l Glukoza:0/5,55/5.55mmol/l Worki a 5l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. nr 11 - ŚRODKI POMOCNICZE DO SPORZĄDZANIA LEKÓW RECEPTUROWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelka szklana ciemna do receptury 1000ml Butelka szklana ciemna do receptury 500ml Butelka szklana ciemna do receptury 250ml Butelka szklana ciemna do receptury 100ml Butelka szklana ciemna do receptury 50ml + nakrętka Butelka szklana ciemna do receptury 20ml Moździerz porcelanowy z odlewką 150mm Moździerz porcelanowy bez odlewki 120mm Nakrętki na butelkę średnicy 32mm Nakrętki na butelkę średnicy 28mm Nakrętki na butelkę średnicy 22mm Nakrętki na butelkę średnicy 18mm Zakraplacze Etykietka trucizna x 34 Etykietka recepturowa pomarańczowa 6cm x 20cm x 500 Etykietka recepturowa pomarańczowa samoprzylepna x 50 Etykietka recepturowa biała 6cm x 20cm x 500 Kapsułki apteczne nr 3 x 500 Kapsułki apteczne nr 4 x 500 Kapsułki apteczne nr 5 x 500 Parownica emaliowana o średnicy 14cm Podkładki pergaminowe średnica 110mm x 500 Podkładki pergaminowe średnica 90mm x 500 Pudełko białe na maść 200ml Pudełko białe na maść 100g Pudełko białe na maść 50g Tłuczek 236mm Tłuczek 192mm Torebka biała a 1kg Torebka recepturowa biała wewnętrzna a 100g Torebka recepturowa biała wewnętrzna a 75g Zlewka szklana 800ml niska Zlewka szklana 2000ml niska Zlewka szklana 1000ml niska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zad. nr 13 - MONOFILAMENT WCHŁANIALNY O OKRESIE WCHŁANIANIA 90-120 DNI I PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 14-21 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Human Hemin inj. 0,25g/10ml x 4amp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zad. nr 14 - ARIXSTRA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojedyncza 1/2 koła 37-40mm okrągła z tnącym końcem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.23.00-8, 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.69.28.00-5, 33.79.30.00-5, 33.63.17.00-9, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Naprawa uszkodzeń muru attyki od strony ul. Ligonia budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz naprawa odspojonej zewnętrznej wyprawy tynkarskiej muru attyki od strony ul. Lompy.
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawy leków do znieczulenia wraz z dzierżawą parowników dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Nici chirurgiczne II
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
- Dostawa leków w podziale na 3 pakiety do ROPS Branice.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.