eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych na przedszkole wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej w Podolanach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Kalwaria Zebrzydowska: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych na przedszkole wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej w Podolanach
Numer ogłoszenia: 26410 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Administracyjny Szkół Samorządowych , ul. Batalionów Chłopskich 8, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766331, faks 033 8766331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych na przedszkole wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej w Podolanach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót we wnętrzu budynku Roboty rozbiórkowe. Wykucie ościeżnic drzwiowych, wykucie podokienników, rozbiórki murów i ścianek, zerwanie posadzek, rozbiórka warstw podposadzkowych dla części istniejących posadzek. Roboty budowlane. Uzupełnienie ścian z cegieł i zamurowanie otworów w ścianach, budowa ścianek z cegły, montaż ścianek działowych systemowych z płyt gipsowo kartonowych, wymiana nadproży drzwiowych wewnętrznych, roboty tynkarskie, montaż drzwi wewnętrznych, wykonanie posadzek z płytek gresowych częściowo na nowych warstwach podposadzkowych, wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej - rulonowych, zgrzewanych, obłożenie części ścian płytkami ceramicznymi, wykonanie robót malarskich farbami akrylowymi oraz olejnymi (lamperie). Płytki gresowe posadzkowe oraz płytki ceramiczne ścienne stanowią dostawę Zamawiającego. Roboty instalacyjne wod-kan i c.o. Wykonanie poziomów i pionów kanalizacyjnych oraz wodociągowych, wykonanie instalacji hydrantowej, częściowy demontaż instalacji c.o. i grzejników Favier oraz częściowy montaż instalacji c.o. i grzejników aluminiowo krzemowych. (Biały montaż) przyborów: umywalki, brodzik, miski ustępowe, zlewozmywaki. Roboty instalacyjne elektryczne. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej z uwzględnieniem instalacji zasilania łącznie z układem pomiarowym, oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, sieci LAN, gniazd komputerowych i ochrony przeciwpożarowej. Zakres robót na zewnątrz budynku. Wykonanie schodów wejściowych do budynku na zaplecze przedszkola. Wykonanie remontu ciągu pieszo jezdnego łącznie z wymianą warstw podbudowy oraz nawierzchnią z grysu. Wykonanie miejsc postojowych wraz z dojazdem. W części miejsc postojowych wykonanie rozbiórki istniejących resztek fundamentów wyburzonego budynku. Wykonanie instalacji przyłączeniowej kanalizacji deszczowej. Wykonanie instalacji przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej. Demontaż osadnika czterokomorowego na nieczystości ciekłe oraz montaż osadnika trójkomorowego na nieczystości ciekłe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez wykazanie wykonania przez Wykonawcę przynajmniej jednego zadania dotyczącego robót wykończeniowych wymagających dokładności i staranności, z uwzględnieniem przede wszystkim robót posadzkowych z okładzin z płytek terakotowych lub gresowych i okładzin ścian płytkami ceramicznymi itp. o powierzchni minimum 100 m2, stanowiącego przedmiot zamówienia, z podaniem daty, wartości robót i miejsca wykonania ,w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje, protokół odbioru robót, itp.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem przynajmniej: -jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane dla budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych , z wyłączeniem linii, węzłów i stacji kolejowych, dróg oraz lotniskowych dróg startowych i manipulacyjnych, mostów , budowli hydrotechnicznych i melioracji wodnych -jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji wod-kan, c.o., o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych -jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji elektrycznych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferta - załącznik nr 1 do SIWZ , Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wynagrodzenie Wykonawcy: w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 2. Kluczowy personel Wykonawcy lub Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy dotyczących kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego w związku z zaistnieniem okoliczności uzasadniających konieczność zmiany (śmierć, zły stan zdrowia, rezygnacja z pracy).3. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu wykonania i odbioru robót określonego w punkcie II.2 tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy tj. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne.Zmiany określone w pkt 2 i 3 powinny być potwierdzone protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Administracyjny Szkół Samorządowych w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul.Batalionów Chłopskich 8 ;34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Administracyjny Szkół Samorządowych w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul.Batalionów Chłopskich 8 ;34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.