eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Założenie ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Nowe Miasto Lubawskie: Założenie ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik
Numer ogłoszenia: 263856 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224980 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Nowomiejski, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik. Charakterystyka obiektu: - Gmina wiejska Kurzętnik w Powiecie Nowomiejskim. - Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 14855 ha (pow. geodezyjna 14911) - Liczba obrębów: 18 - Liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 9117 - Ilość arkuszy map zasadniczych z budynkami: 308 - Szacunkowa liczba budynków: 7700 (określona na podstawie map zasadniczych) - Szacunkowa liczba lokali: 200 Liczba budynków została określona przez Zamawiającego na postawie map zasadniczych, na których ujawnione budynki nie muszą być tożsame z budynkiem w rozumieniu instrukcji G-5 i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Ponadto budynki istniejące na mapie mogą nie podlegać ewidencji, a część budynków istniejących w terenie może nie występować na mapach zasadniczych. W związku z powyższym ostateczna ilość zaewidencjonowanych budynków nie może stanowić podstaw żądania zmiany wynagrodzenia przez którąkolwiek ze stron, natomiast będzie ona stanowić podstawę końcowego naliczenia opłaty wynikającej z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. (Dz. U. Nr 37 poz.333) - wg załącznika nr 1, tabela III, poz.1 - tj. 3 zł za każdy zaewidencjonowany budynek. Prace będą realizowane w trzech etapach: I etap - obejmujący wykonanie czynności określonych w punkcie I od ppkt.1 do ppkt.3 warunków technicznych (prace terenowe), zakończony przedłożeniem dokumentów powstałych w wyniku prac terenowych - odbiór I etapu II etap - obejmujący wykonanie czynności określonych w punktach od I ppkt.4 do V w/w warunków technicznych (prace kameralne) zakończony kontrolą techniczną wykonanego projektu operatu i przyjęciem do pzgik- odbiór II etapu III etap - obejmujący wykonanie czynności określonych w punktach od VI do XII w/w warunków technicznych ( wyłożenie projektu operatu, końcowy import danych) - odbiór III etapu Z uwagi na to, iż zgodnie z w/w harmonogramem prac termin wykonania zgłaszanej pracy geodezyjnej i kartograficznej będzie dłuższy niż 6-mc-y, w dniu zgłoszenia pracy Wykonawcy zostanie naliczona opłata za czynności związane z prowadzeniem pzgik określona zgodnie z załącznikiem nr 1 pkt.9.7 w/w rozporządzenia. Uregulowanie opłaty jest warunkiem udostępnienia materiałów Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 204918.03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług GEOTEX E&A E.Wdowiak, A.Szczepański, ul. Kopernika 5, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 154259.00
  • Oferta z najniższą ceną: 154259.00 oferta z najwyższą ceną: 422900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.