eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Założenie ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Nowe Miasto Lubawskie: Założenie ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik
Numer ogłoszenia: 224980 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Nowomiejski , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik. Charakterystyka obiektu: - Gmina wiejska Kurzętnik w Powiecie Nowomiejskim. - Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 14855 ha (pow. geodezyjna 14911) - Liczba obrębów: 18 - Liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 9117 - Ilość arkuszy map zasadniczych z budynkami: 308 - Szacunkowa liczba budynków: 7700 (określona na podstawie map zasadniczych) - Szacunkowa liczba lokali: 200 Liczba budynków została określona przez Zamawiającego na postawie map zasadniczych, na których ujawnione budynki nie muszą być tożsame z budynkiem w rozumieniu instrukcji G-5 i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Ponadto budynki istniejące na mapie mogą nie podlegać ewidencji, a część budynków istniejących w terenie może nie występować na mapach zasadniczych. W związku z powyższym ostateczna ilość zaewidencjonowanych budynków nie może stanowić podstaw żądania zmiany wynagrodzenia przez którąkolwiek ze stron, natomiast będzie ona stanowić podstawę końcowego naliczenia opłaty wynikającej z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. (Dz. U. Nr 37 poz.333) - wg załącznika nr 1, tabela III, poz.1 - tj. 3 zł za każdy zaewidencjonowany budynek. Prace będą realizowane w trzech etapach: I etap - obejmujący wykonanie czynności określonych w punkcie I od ppkt.1 do ppkt.3 warunków technicznych (prace terenowe), zakończony przedłożeniem dokumentów powstałych w wyniku prac terenowych - odbiór I etapu II etap - obejmujący wykonanie czynności określonych w punktach od I ppkt.4 do V w/w warunków technicznych (prace kameralne) zakończony kontrolą techniczną wykonanego projektu operatu i przyjęciem do pzgik- odbiór II etapu III etap - obejmujący wykonanie czynności określonych w punktach od VI do XII w/w warunków technicznych ( wyłożenie projektu operatu, końcowy import danych) - odbiór III etapu Z uwagi na to, iż zgodnie z wyżej wymienionym harmonogramem prac termin wykonania zgłaszanej pracy geodezyjnej i kartograficznej będzie dłuższy niż 6-mc-y, w dniu zgłoszenia pracy Wykonawcy zostanie naliczona opłata za czynności związane z prowadzeniem pzgik określona zgodnie z załącznikiem nr 1 pkt.9.7 w/w rozporządzenia. Uregulowanie opłaty jest warunkiem udostępnienia materiałów Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 5.1.a i d musi spełniać każdy z Wykonawców, warunki opisane w punkcie 5.1.b i c muszą spełniać Wykonawcy łącznie. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą lub inną jednostką organizacyjną utworzoną zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie prac geodezyjnych i kartograficznych. b) Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. z 2005 r. Nr 240 poz .2027 ze zm.) c) W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób, d) Wykonawca wypracował technologię aktualizacji baz w trybie wsadowym, w taki sposób, aby Zamawiający miał pewność, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi technicznymi. Wykonawca może sobie zastrzec poufność tych danych. Jeżeli Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wypracował odpowiedniej technologii pozwalającej na prawidłowe zaktualizowanie już istniejącej bazy, a tym samym nie jest w stanie wykonać przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wytycznymi technicznymi, zostanie on wykluczony z postępowania. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty sporządzony w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ, b) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp (załącznik nr 3). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego Wykonawcy. Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W celu potwierdzenia przez wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykaz osób , którymi wykonawca dysponuje do realizacji zamówienia, w szczególności co najmniej dwie osoby do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. z 2005 r. Nr 240 poz .2027 ze zm.), ( wg wzoru załącznik nr 4 ) wraz z kopiami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych b) opis technologii aktualizacji baz w trybie wsadowym (wg wzoru załącznik nr 5). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp (załącznik nr 3). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Grunwaldzka 3 13-300 Nowe Miasto Lubawskim pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.