eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wymiana dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Sosnowiec: Wymiana dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 263315 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, fax. 0-32 2964219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie wymiany 2 szt. dźwigów osobowych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu zlokalizowanym w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1, o parametrach technicznych i funkcjonalno-użytkowych szczegółowo wyspecyfikowanych w pkt 2 i w załączniku nr 6 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się: a) demontaż 2 szt. dźwigów istniejących oraz usunięcie zdemontowanych elementów dźwigów i urządzeń wraz z zezłomowaniem; b) inwentaryzacja szybów i maszynowni dla celów projektowych; c) opracowanie wytycznych pozwalających na realizację robót bez zakłóceń funkcjonowania szpitala w czasie realizacji robót. d) wykonanie dokumentacji projektowej: - zasilania dźwigów i oświetlenia szybów ( od rozdzielni głównej szpitala), - wentylacji szybów (wg obowiązujących przepisów); e) akceptacja dokumentacji przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; f) wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i na przystankach ( po dokonanej wymianie drzwi do szybów, należy przywrócić ściany do stanu pierwotnego - tynkowanie, malowanie inne konieczne roboty) ; g) wykonanie nowej linii zasilania dźwigów wg opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji; h) uzyskanie akceptacji UDT dokumentacji projektowej dźwigów, przed przystąpieniem do realizacji wymiany dźwigów; i) dostawa dźwigów o parametrach techniczno-użytkowych wg szczegółowej specyfikacji przedłożonej w ofercie przetargowej; j) montaż dźwigów; k) odbiór techniczny dźwigów przez UDT mający na celu dopuszczenie dźwigów do eksploatacji; l) protokolarne przekazanie dźwigów Zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; m) dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigów i maszynowni; n) przeszkolenie personelu technicznego szpitala w zakresie funkcjonowania zespołów do komunikacji awaryjnej i postępowania w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie; o) przeglądy i konserwacja dźwigów w okresie gwarancji; m) koszty badań i uzgodnień oraz odbioru przez UDT oraz pozostałe koszty ww zakresu - pokrywa Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. e) posiadają uprawnienia budowlane dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, f. posiadają uprawnienia projektowe i wykonawcze w zakresie instalacji elektrycznych. g. posiadają zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. h. posiadają dokument wydany przez UDT potwierdzający, że Wykonawca ma uprawnienia do wytwarzania i modernizacji dźwigów. i) posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę o wartości minimum 500 000,00 zł, j). przedstawią w ofercie wymagane dokumenty określone w części V SIWZ. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu reguły (spełnia_nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 2.1 przedłożyć wykaz wykonanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wartości brutto złożonej oferty, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie - co najmniej jedno zadanie na rzecz jednego Zamawiającego (według załącznika nr 3 do SIWZ ). 2.2 przedłożyć wykaz osób Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia ( według załącznika nr 4 do SIWZ ). 2.3 przedłożyć uprawnienia budowlane dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze. 2.4 przedłożyć uprawnienia projektowe i wykonawcze w zakresie instalacji elektrycznych. 2.5 przedłożyć zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 2.6 przedłożyć dokument wydany przez UDT potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wytwarzania i modernizacji dźwigów. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę o wartości minimum 500 000,00 zł. - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy: - dołączyć parametry techniczne i funkcjonalno - użytkowe dźwigów szczegółowo określające proponowany przedmiot zamówienia (według załącznika nr 6 do SIWZ ) . 6. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 7. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 8. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę_osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.