eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wymiana dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Sosnowiec: Wymianan dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 258322 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263315 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianan dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie wymiany 2 szt. dźwigów osobowych w budynku głównym SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu zlokalizowanym w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1, o parametrach technicznych i funkcjonalno-użytkowych szczegółowo wyspecyfikowanych w pkt 2 i w załączniku nr 6 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się: a) demontaż 2 szt. dźwigów istniejących oraz usunięcie zdemontowanych elementów dźwigów i urządzeń wraz z zezłomowaniem; b) inwentaryzacja szybów i maszynowni dla celów projektowych; c) opracowanie wytycznych pozwalających na realizację robót bez zakłóceń funkcjonowania szpitala w czasie realizacji robót. d) wykonanie dokumentacji projektowej: - zasilania dźwigów i oświetlenia szybów ( od rozdzielni głównej szpitala), - wentylacji szybów (wg obowiązujących przepisów); e) akceptacja dokumentacji przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; f) wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i na przystankach ( po dokonanej wymianie drzwi do szybów, należy przywrócić ściany do stanu pierwotnego - tynkowanie, malowanie inne konieczne roboty) ; g) wykonanie nowej linii zasilania dźwigów wg opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji; h) uzyskanie akceptacji UDT dokumentacji projektowej dźwigów, przed przystąpieniem do realizacji wymiany dźwigów; i) dostawa dźwigów o parametrach techniczno-użytkowych wg szczegółowej specyfikacji przedłożonej w ofercie przetargowej; j) montaż dźwigów; k) odbiór techniczny dźwigów przez UDT mający na celu dopuszczenie dźwigów do eksploatacji; l) protokolarne przekazanie dźwigów Zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; m) dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigów i maszynowni; n) przeszkolenie personelu technicznego szpitala w zakresie funkcjonowania zespołów do komunikacji awaryjnej i postępowania w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie; o) przeglądy i konserwacja dźwigów w okresie gwarancji; m) koszty badań i uzgodnień oraz odbioru przez UDT oraz pozostałe koszty w/w zakresu - pokrywa Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 413600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Obrotu Towarowego WINDPOL Sp. z o.o., ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 60/62, 90-337 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 413600,00
  • Oferta z najniższą ceną: 413600,00 oferta z najwyższą ceną: 534900,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.