eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Warszawa: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 26308 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250151 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 245 57 31, faks +48 668 651 502.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Zamówienie zostanie udzielone w trzech częściach: 1) część I - bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2) część II - sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 3) część III - sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującym kodem i nazwą: - 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, - 90910000-9 - Usługi sprzątania, - 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków, - 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien, - 90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki, - 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych, - 90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych, - 90919200-4 - Usługi sprzątania biur, - 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń, - 90620000-9 - Usługi odśnieżania,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka i Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z Budżetu Państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 164880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowo - Handlowa INTERSERVICE Spółka Cywilna, Bogusław Kultys, Joanna Wieteska, ul. Przybyszewskiego 36 lok. 2, 01-824 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44530,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19370,67

  • Oferta z najniższą ceną: 19370,67 / Oferta z najwyższą ceną: 38637,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowo - Handlowa INTERSERVICE Spółka Cywilna, Bogusław Kultys, Joanna Wieteska, ul. Przybyszewskiego 36 lok. 2, 01-824 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32293,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41776,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41776,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.