Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Warszawa: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 250151 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji , ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 245 57 31, faks +48 668 651 502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mac.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Zamówienie zostanie udzielone w trzech częściach: 1) część I - bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2) część II - sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 3) część III - sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Przedmiot zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części I: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2) Dla części II: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100). 3) Dla części III: 960,00 zł (dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100). W przypadku składania ofert na większą niż 1 liczba części, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadium dla każdej części, na którą składa ofertę. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium w przedmiotowym postępowaniu numer części, której dotyczy wadium. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, nr rachunku: 06 1010 1010 0034 7613 9120 0000, z adnotacją: usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w roku 2014, numer sprawy: 112/MAC/PN/13 część nr ...... 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: 5.1 Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: usługę sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w roku 2014, numer sprawy: 112/MAC/PN/13 część nr ...., ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.2 Oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Kopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku - posiadania wiedzy i doświadczenia: Część nr 1: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługi codziennego sprzątania powierzchni biurowej), o wartości każdej co najmniej 280 000,00 zł brutto. Część nr 2: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. mycie okien, pranie wykładzin), o wartości każdej co najmniej 15 000,00 zł brutto. Część nr 3: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. odśnieżania dachu) o wartości każdej co najmniej 15 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku - sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 2.1 i 2.2 siwz oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1) pozyskania nowej powierzchni użytkowej lub całkowitego bądź częściowego przeniesienia miejsca wykonywania zadań przez Zamawiającego - nastąpi zmiana miejsca wykonywania usługi sprzątania na terenie m. st. Warszawy, a tym samym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 2) zmiany przeznaczenia pomieszczeń - zmieniony zostanie zakres przedmiotowy Umowy poprzez zmianę powierzchni sprzątanej, a tym samym nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mac.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji , ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Departament Budżetu i Finansów, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji , ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Departament Budżetu i Finansów, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również umowę wspólników spółki cywilnej. 2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem postanowień art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy. 3. Przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SIWZ. 4. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dla wszystkich części (1 - 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej pokrywającej ochroną zakres Usług świadczonych przez Wykonawcę na kwotę co najmniej 200 000 zł. Zakres polisy określa szczegółowo § 2 ust. 11 istotnych postanowień umowy. 5. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka i Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z Budżetu Państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku. Część I bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Część I - bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-0, 90.91.00.00-9, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku. Część II sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Część II - sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku. Część III sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Część III - sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.80.00-5, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu PGRP.
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.