eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Warszawa: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 250151 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji , ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 245 57 31, faks +48 668 651 502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mac.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Zamówienie zostanie udzielone w trzech częściach: 1) część I - bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2) część II - sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 3) część III - sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Przedmiot zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części I: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2) Dla części II: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100). 3) Dla części III: 960,00 zł (dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100). W przypadku składania ofert na większą niż 1 liczba części, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadium dla każdej części, na którą składa ofertę. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium w przedmiotowym postępowaniu numer części, której dotyczy wadium. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, nr rachunku: 06 1010 1010 0034 7613 9120 0000, z adnotacją: usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w roku 2014, numer sprawy: 112/MAC/PN/13 część nr ...... 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: 5.1 Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: usługę sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w roku 2014, numer sprawy: 112/MAC/PN/13 część nr ...., ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.2 Oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Kopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku - posiadania wiedzy i doświadczenia: Część nr 1: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługi codziennego sprzątania powierzchni biurowej), o wartości każdej co najmniej 280 000,00 zł brutto. Część nr 2: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. mycie okien, pranie wykładzin), o wartości każdej co najmniej 15 000,00 zł brutto. Część nr 3: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. odśnieżania dachu) o wartości każdej co najmniej 15 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku - sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 2.1 i 2.2 siwz oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1) pozyskania nowej powierzchni użytkowej lub całkowitego bądź częściowego przeniesienia miejsca wykonywania zadań przez Zamawiającego - nastąpi zmiana miejsca wykonywania usługi sprzątania na terenie m. st. Warszawy, a tym samym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 2) zmiany przeznaczenia pomieszczeń - zmieniony zostanie zakres przedmiotowy Umowy poprzez zmianę powierzchni sprzątanej, a tym samym nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mac.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji , ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Departament Budżetu i Finansów, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji , ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Departament Budżetu i Finansów, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również umowę wspólników spółki cywilnej. 2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem postanowień art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy. 3. Przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SIWZ. 4. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dla wszystkich części (1 - 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej pokrywającej ochroną zakres Usług świadczonych przez Wykonawcę na kwotę co najmniej 200 000 zł. Zakres polisy określa szczegółowo § 2 ust. 11 istotnych postanowień umowy. 5. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka i Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z Budżetu Państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku. Część I bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Część I - bieżące utrzymanie czystości w budynku - powierzchnia około 6000 m2 w tym sprzątanie codzienne, zapewnienie codziennego serwisu sprzątającego w godzinach 8.00 - 16.00, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-0, 90.91.00.00-9, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku. Część II sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Część II - sprzątanie okresowe - mycie okien, pranie wykładzin, na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w 2014 roku. Część III sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń oraz odśnieżania dachu, mycia okien i prania wykładzin w budynku biurowym przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie MAC. Część III - sprzątanie okresowe - odśnieżanie dachu - na żądanie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.80.00-5, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.