eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowo › DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SAMOCHODU DO JEGO TRANSPORTU, KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI ZDJĘCIOWO-MANDATOWEJ, URZĄDZENIA KOPIUJĄCO-DRUKUJĄCEGO ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI TECHNICZNO- SERWISOWEJ DLA STRAŻY GMINNEJ W BOBROWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Bobrowo: DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SAMOCHODU DO JEGO TRANSPORTU, KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI ZDJĘCIOWO-MANDATOWEJ, URZĄDZENIA KOPIUJĄCO-DRUKUJĄCEGO ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI TECHNICZNO- SERWISOWEJ DLA STRAŻY GMINNEJ W BOBROWIE
Numer ogłoszenia: 262978 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SAMOCHODU DO JEGO TRANSPORTU, KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI ZDJĘCIOWO-MANDATOWEJ, URZĄDZENIA KOPIUJĄCO-DRUKUJĄCEGO ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI TECHNICZNO- SERWISOWEJ DLA STRAŻY GMINNEJ W BOBROWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) z wyposażeniem oraz samochodu do jego transportu, komputerów z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej, urządzenia kopiująco-drukującego oraz zapewnienie obsługi techniczno- serwisowej dla Straży Gminnej w Bobrowie. 2. Przedmiot dzierżawy składać się będzie z następujących elementów: 1) urządzenie radarowe-fotoradar - 1 szt., 2) komputery wraz z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej w tym: a/ komputer główny z UPS - Serwer - 1 szt. b/ komputer roboczy wraz z monitorem LCD - 4 szt. c/ komputer przenośny - notebook do obsługi fotoradaru - 1 szt. d/ drukarka laserowa - 1 szt. g/oprogramowanie do obróbki zdjęciowo-mandatowej 3) samochód do transportu fotoradaru (kontener) - 1 szt. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się m.in. do: 1) przekazania Zamawiającemu do korzystania urządzenia do pomiaru prędkości z wykorzystaniem techniki cyfrowej, zwanego fotoradarem, z systemem informatycznym do przetwarzania informacji zarejestrowanej przez fotoradar; 2) świadczenia asysty technicznej i informatycznej dotyczącej korzystania z fotoradaru i systemu informatycznego; 3) pomocy technicznej i informatycznej; 4) świadczenia nadzoru nad systemem informatycznym oraz aktualizacji dostarczonego oprogramowania, do zmian ustawodawczych mających wpływ na realizację zadań związanych z korzystaniem z fotoradaru, usuwanie usterek oraz ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu i sprzętu komputerowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne warunki techniczne elementów wymienionych w punkcie 2, zawartm w Części III -Specyfikacja techniczna, który stanowi integralną część SIWZ i umowy. 5. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom, 6. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń (materiałów), zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim samym zakresie i w taki sposób, które: gwarantują wykonanie usługi w zgodzie z obowiązującym prawem, posiadają wymagane przez polskie prawo atesty i aprobaty, zapewniają zamontowanie urządzeń o parametrach technicznych nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że: - wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze urządzeń kontroli radarowej,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,przynajmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze urządzeń kontroli radarowej.;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda się dołączenia do oferty: 1) zdjęcia wykonane na formacie A4 w formie raportu w ilości: a) 5 kolejno ponumerowanych zdjęć czarno-białych wykonanych w godzinach: 06:00 - 09:00, b) 5 kolejno ponumerowanych zdjęć czarno-białych wykonanych w godzinach: 13:00 - 14:00, c) 5 kolejno ponumerowanych zdjęć czarno-białych wykonanych w godzinach: 19:00 - 20:00.;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty wraz z załącznikami 1a i 1 b 2) Pisemne zobowiazanie innych podmiotow do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystanią z nich przy wykonywaniu zamówienia (dołączyć do oferty w sytuacji, gdy Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów) zał. nr 5 do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a), 4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym na portalu Urzędu Zamówień Publicznych (w Biuletynie Zamówień Publicznych), tj.: 1) zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usługi - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie na piśmie i musi być potwierdzony przez obie strony, d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmianie mogą ulec terminy sesji fotoradarowych określone w miesięcznych harmonogramach; 3) zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca- na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy; 4) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bobrowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo, pokój nr 15 I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urzędzie Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo, w sekretariacie (pokój nr 12 I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.