Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Tarnogród: Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie.
Numer ogłoszenia: 262950 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie , ul. 22 Lipca 1, 23-420 Tarnogród, woj. lubelskie, tel. 84 6897040, faks 84 6897040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie, zwanego dalej projektem w ramach projektu Nr PS.2202.1.2012..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszej SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Prowadzący zajęcia winni przedstawić dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność. W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.tarnogrod.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie
ul. 22 Lipca 1
23-420 Tarnogród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie ul. 22 Lipca 1 23-420 Tarnogród.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu systemowego Twoja szansa realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Nr PS.2202.1.2012..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat. B - 60 godzin - 8 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. B dla 8 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat. C - 50 godzin - 4 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. C dla 4 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 50 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prawo jazdy kat. C+E - 45 godzin - 2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. C+E dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 45 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 25 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona - 140 godzin - 2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla 2 osób odbywać się będzie w terminie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia: 140 godzin, w tym 130 godzin dydaktycznych i 10 godzin praktycznych 3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za egzamin oraz koszt badań lekarskich i psychotechnicznych. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operator koparko - ładowarki - 176 godzin (2 osoby).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Operator koparko - ładowarki dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 176 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość, Rzeszów, Lublin. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, ubranie robocze (buty, spodnie, bluza, rękawice), sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kierowca wózków widłowych - 160 godzin (2 osoby).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kierowca wózków widłowych dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 160 godzin, w tym 60 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego. W koszt kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pilarz - 96 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Pilarz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 96 godzin, w tym 8 godzin dydaktycznych i 88 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Spawacz MAG - 145 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Spawacz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 145 godzin, w tym 25 godzin dydaktycznych i 120 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 120 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia -120 godzin, w tym 40 godzin dydaktycznych i 80 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kosmetyczka - 120 godzin (2 osoby).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kosmetyczka dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 50 godzin dydaktycznych i 70 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronną, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (w tym podstawowy zestaw startowy), wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opiekunka osób starszych + język niemiecki - 160 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Opiekunka osób starszych + język niemiecki dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 160 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe - w tym podstawowy zestaw startowy, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kucharz - ciastkarz - 120 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kucharz - ciastkarz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Krawiec - 120 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Krawiec dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Podnośniki koszowe - 40 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Podnośniki koszowe dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 40 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakładanie i pielęgnacja ogrodów - 80 godzin (6 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Zakładanie i pielęgnacja ogrodów dla 6 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.10.31 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 80 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Luchów Dolny, Tarnogród, Bolestraszyce. 4. Wykonawca ma obowiązek opracowania programu szkolenia gwarantującego uczestnikom rzetelene przygotowanie teoretyczno-praktyczne do pracy przy projektowaniu, zakładaniu i pielęgnacji ogrodów. 1). Część teoretyczna powinna zawierać: podstawowe wiadomości z botaniki, fizjologii, biologii roślin, rodzaje terenów zieleni, ich funkcje, analiza typów roślin ogrodowych oraz dobór materiału roślinnego i pielęgnacja, zakładanie i pielęgnacja trawników, podstawy projektowania ogrodów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (w tym użycie programów komputerowych do projektowania ogrodów), 2). Teren do zagospodarowania podczas kursu: a) w Luchowie Dolnym: teren przy Szkole Podstawowej w Luchowie Dolnym, obok placu zabaw - 15 metrów x 15 metrów (działka nr 1223), teren obok świetlicy/remizy - razem: 25 m x 2 m (między chodnikiem a drogą powiatową) - działka nr 1460, teren obok świetlicy/remizy - 11,5 m x 3,5 m (działka nr 1460), b) w Tarnogrodzie teren przy budynku Urzędu Miejskiego, ulica: 22 Lipca 1 (działka nr 1275): 4 m x 4 m x 5,5 m, 4 m x 3,5 m x 4 m, 9,5 m x 9,5 m x 1,7 m. 3). Część praktyczna - urządzanie terenów zieleni na podstawie przedstawionego w ofercie projektu. 5. Zamawiający zapewnia lokal na potrzeby szkolenia teoretycznego. 6. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 7. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego (rzutnik, komputer, flipchart, itp.) i praktycznego (maszyny, sprzęt, narzędzia oraz odzież ochronną i rękawice dla kursantów), materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 8. W ramach kursu podczas części teoretycznej zaplanowane jest szkolenie wyjazdowe do Arboretum i Zakładu Fizjografii w Bolestraszycach (woj. podkarpackie). Wykonawca zapewnia transport, odbiór uczestników z miejsca zamieszkania i ich odwiezienie, zakup biletów wstępu do Arboretum, ubezpieczenie oraz wyżywienie (obiad - 2 dania i napoje). 9. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność: materiały szkoleniowe w formie papierowej, zeszyt, długopis, ołówek, książkę o pielęgnacji ogrodów, książkę o rozmnażaniu roślin, podstawowe narzędzia do prac w ogrodzie (tj.: sekator, łopatka do nasadzeń rabatowych). 10. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 12. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy 13. Zamawiający w celu prawidłowego sporządzenia wyceny kosztów szkolenia uwzględniającego m.in. koszt zakupu materiału roślinnego umożliwi Wykonawcy przed złożeniem oferty inwentaryzację terenu przeznaczonego do zagospodarowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 180 godzin (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 180 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Warsztaty z trenerem pracy - 8 godzin (20 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja warsztatów z trenerem pracy dla 20 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30r. 2. Zakres warsztatów: tworzenie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, indywidualna rozmowa z trenerem pracy. 3. Ilość godzin warsztatów: 12. 4. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród. 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 6. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność: materiały szkoleniowe w formie papierowej, zeszyt, długopis. 7. Organizator warsztatów zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna) oraz ciepłe danie. 8. Organizator kursu zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. 9. Zajęcia w ramach warsztatów zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów - oddzielnie dla każdego modułu, tj. imienne listy obecności z każdego dnia warsztatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów warsztatów. 11. Materiały szkoleniowe, zeszyty, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Warsztaty psychologiczne - 8 godzin (20 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja warsztatów psychologicznych dla 20 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Zakres warsztatów: efektywne form autoprezentacji w poszukiwaniu pracy, style radzenia sobie ze stresem, indywidualne rozmowy uczestników projektu z psychologiem. 3. Ilość godzin warsztatów: 8. 4. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród. 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 6. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność: materiały szkoleniowe w formie papierowej, zeszyt, długopis. 7. Organizator warsztatów zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna) oraz ciepłe danie. 8. Organizator kursu zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. 9. Zajęcia w ramach warsztatów zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów - oddzielnie dla każdego modułu, tj. imienne listy obecności z każdego dnia warsztatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów warsztatów. 11. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.