eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Tarnogród: Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie.
Numer ogłoszenia: 262950 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie , ul. 22 Lipca 1, 23-420 Tarnogród, woj. lubelskie, tel. 84 6897040, faks 84 6897040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie, zwanego dalej projektem w ramach projektu Nr PS.2202.1.2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszej SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prowadzący zajęcia winni przedstawić dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność. W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.tarnogrod.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie ul. 22 Lipca 1 23-420 Tarnogród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie ul. 22 Lipca 1 23-420 Tarnogród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu systemowego Twoja szansa realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Nr PS.2202.1.2012..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat. B - 60 godzin - 8 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. B dla 8 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat. C - 50 godzin - 4 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. C dla 4 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 50 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prawo jazdy kat. C+E - 45 godzin - 2 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. C+E dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 45 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 25 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona - 140 godzin - 2 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla 2 osób odbywać się będzie w terminie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia: 140 godzin, w tym 130 godzin dydaktycznych i 10 godzin praktycznych 3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za egzamin oraz koszt badań lekarskich i psychotechnicznych. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operator koparko - ładowarki - 176 godzin (2 osoby).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Operator koparko - ładowarki dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 176 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość, Rzeszów, Lublin. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, ubranie robocze (buty, spodnie, bluza, rękawice), sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kierowca wózków widłowych - 160 godzin (2 osoby).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kierowca wózków widłowych dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 160 godzin, w tym 60 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego. W koszt kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pilarz - 96 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Pilarz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 96 godzin, w tym 8 godzin dydaktycznych i 88 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Spawacz MAG - 145 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Spawacz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 145 godzin, w tym 25 godzin dydaktycznych i 120 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 120 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia -120 godzin, w tym 40 godzin dydaktycznych i 80 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kosmetyczka - 120 godzin (2 osoby).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kosmetyczka dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 50 godzin dydaktycznych i 70 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronną, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (w tym podstawowy zestaw startowy), wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opiekunka osób starszych + język niemiecki - 160 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Opiekunka osób starszych + język niemiecki dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 160 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe - w tym podstawowy zestaw startowy, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kucharz - ciastkarz - 120 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Kucharz - ciastkarz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Krawiec - 120 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Krawiec dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Podnośniki koszowe - 40 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Podnośniki koszowe dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 40 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakładanie i pielęgnacja ogrodów - 80 godzin (6 osób).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Zakładanie i pielęgnacja ogrodów dla 6 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.10.31 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 80 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Luchów Dolny, Tarnogród, Bolestraszyce. 4. Wykonawca ma obowiązek opracowania programu szkolenia gwarantującego uczestnikom rzetelene przygotowanie teoretyczno-praktyczne do pracy przy projektowaniu, zakładaniu i pielęgnacji ogrodów. 1). Część teoretyczna powinna zawierać: podstawowe wiadomości z botaniki, fizjologii, biologii roślin, rodzaje terenów zieleni, ich funkcje, analiza typów roślin ogrodowych oraz dobór materiału roślinnego i pielęgnacja, zakładanie i pielęgnacja trawników, podstawy projektowania ogrodów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (w tym użycie programów komputerowych do projektowania ogrodów), 2). Teren do zagospodarowania podczas kursu: a) w Luchowie Dolnym: teren przy Szkole Podstawowej w Luchowie Dolnym, obok placu zabaw - 15 metrów x 15 metrów (działka nr 1223), teren obok świetlicy/remizy - razem: 25 m x 2 m (między chodnikiem a drogą powiatową) - działka nr 1460, teren obok świetlicy/remizy - 11,5 m x 3,5 m (działka nr 1460), b) w Tarnogrodzie teren przy budynku Urzędu Miejskiego, ulica: 22 Lipca 1 (działka nr 1275): 4 m x 4 m x 5,5 m, 4 m x 3,5 m x 4 m, 9,5 m x 9,5 m x 1,7 m. 3). Część praktyczna - urządzanie terenów zieleni na podstawie przedstawionego w ofercie projektu. 5. Zamawiający zapewnia lokal na potrzeby szkolenia teoretycznego. 6. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 7. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego (rzutnik, komputer, flipchart, itp.) i praktycznego (maszyny, sprzęt, narzędzia oraz odzież ochronną i rękawice dla kursantów), materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 8. W ramach kursu podczas części teoretycznej zaplanowane jest szkolenie wyjazdowe do Arboretum i Zakładu Fizjografii w Bolestraszycach (woj. podkarpackie). Wykonawca zapewnia transport, odbiór uczestników z miejsca zamieszkania i ich odwiezienie, zakup biletów wstępu do Arboretum, ubezpieczenie oraz wyżywienie (obiad - 2 dania i napoje). 9. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność: materiały szkoleniowe w formie papierowej, zeszyt, długopis, ołówek, książkę o pielęgnacji ogrodów, książkę o rozmnażaniu roślin, podstawowe narzędzia do prac w ogrodzie (tj.: sekator, łopatka do nasadzeń rabatowych). 10. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 12. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy 13. Zamawiający w celu prawidłowego sporządzenia wyceny kosztów szkolenia uwzględniającego m.in. koszt zakupu materiału roślinnego umożliwi Wykonawcy przed złożeniem oferty inwentaryzację terenu przeznaczonego do zagospodarowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 180 godzin (1 osoba).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Ilość godzin szkolenia - 180 godzin. 3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie. 6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 9. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Warsztaty z trenerem pracy - 8 godzin (20 osób).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja warsztatów z trenerem pracy dla 20 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30r. 2. Zakres warsztatów: tworzenie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, indywidualna rozmowa z trenerem pracy. 3. Ilość godzin warsztatów: 12. 4. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród. 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 6. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność: materiały szkoleniowe w formie papierowej, zeszyt, długopis. 7. Organizator warsztatów zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna) oraz ciepłe danie. 8. Organizator kursu zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. 9. Zajęcia w ramach warsztatów zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów - oddzielnie dla każdego modułu, tj. imienne listy obecności z każdego dnia warsztatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów warsztatów. 11. Materiały szkoleniowe, zeszyty, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Warsztaty psychologiczne - 8 godzin (20 osób).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja warsztatów psychologicznych dla 20 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 2. Zakres warsztatów: efektywne form autoprezentacji w poszukiwaniu pracy, style radzenia sobie ze stresem, indywidualne rozmowy uczestników projektu z psychologiem. 3. Ilość godzin warsztatów: 8. 4. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród. 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 6. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność: materiały szkoleniowe w formie papierowej, zeszyt, długopis. 7. Organizator warsztatów zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna) oraz ciepłe danie. 8. Organizator kursu zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. 9. Zajęcia w ramach warsztatów zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów - oddzielnie dla każdego modułu, tj. imienne listy obecności z każdego dnia warsztatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów warsztatów. 11. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.