Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Poznań: Dostawa sprzętu do sterylizacji.
Numer ogłoszenia: 262689 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8464770, fax. 061 8464765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.zozmswia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do sterylizacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do sterylizacji. Pakiet nr 1- Drobny sprzęt do mycia, dezynfekcji i sterylizacji materiałów medycznych: 1)zgrzewarka rolkowa, 2)metkownica alfanumeryczna dwurzędowa (11 znaków w rzędzie), 3)kosz sterylizacyjny, 4)kosz sterylizacyjny, 5)taca sterylizacyjna, 6)taca sterylizacyjna, 7)kontener dezynfekcyjno-transportowy, 8)kontener dezynfekcyjno-transportowy, 9)kontener dezynfekcyjno-transportowy, 10)kosz do mycia, dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, Pakiet nr 2 - Urządzenia ze stali kwasoodpornej służące do mycia, dezynfekcji, transportu i przechowywania materiału medycznego poddawanego procesowi sterylizacji. 1)wózek - szafa do transportu pakietów sterylizacyjnych, 2)wózek - szafka do wewnętrznego transportu i przechowywania drobnych pakietów sterylnych, 3)wózek do materiałów medycznych i narzędzi chirurgicznych, 4)zlew ze stali kwasoodpornej z listwą ochronną na ścianę, 5)zlew ze stali kwasoodpornej, 6)zlew ze stali kwasoodpornej, 7)stół roboczy, 8)szafka z blatem roboczym, 9)stół roboczy z szafką i szufladami, 10)regały wykonane ze stali kwasoodpornej, 11)półka do zawieszenia na ścianę, 12)wózek do zawieszania arkuszy papieru sterylizacyjnego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załączniki nr 4 i 5, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605). 2.że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w siwz: 1)Wypełniona kolumna nr 3 i wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1, 2 i 3, 2) Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane kontenery dezynfekcyjno - transportowe można dezynfekować w urządzeniu myjąco - dezynfekującym w temperaturze 93 C. 3) Dokument stwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania określony w ustawie o wyrobach medycznych w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami) - dotyczy etykiet podwójnie klejonych ze wskaźnikiem klasy I do sterylizacji parowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.zozmswia.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań w cenie brutto 18,30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 08:45, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 04 lub w kancelarii Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt do mycia, dezynfekcji i sterylizacji materiałów medycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)zgrzewarka rolkowa, 2)metkownica alfanumeryczna dwurzędowa (11 znaków w rzędzie), 3)kosz sterylizacyjny, 4)kosz sterylizacyjny, 5)taca sterylizacyjna, 6)taca sterylizacyjna, 7)kontener dezynfekcyjno-transportowy, 8)kontener dezynfekcyjno-transportowy, 9)kontener dezynfekcyjno-transportowy, 10)kosz do mycia, dezynfekcji i sterylizacji narzędzi,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia ze stali kwasoodpornej służące do mycia, dezynfekcji, transportu i przechowywania materiału medycznego poddawanego procesowi sterylizacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wózek - szafa do transportu pakietów sterylizacyjnych, 2)wózek - szafka do wewnętrznego transportu i przechowywania drobnych pakietów sterylnych, 3)wózek do materiałów medycznych i narzędzi chirurgicznych, 4)zlew ze stali kwasoodpornej z listwą ochronną na ścianę, 5)zlew ze stali kwasoodpornej, 6)zlew ze stali kwasoodpornej, 7)stół roboczy, 8)szafka z blatem roboczym, 9)stół roboczy z szafką i szufladami, 10)regały wykonane ze stali kwasoodpornej, 11)półka do zawieszenia na ścianę, 12)wózek do zawieszania arkuszy papieru sterylizacyjnego,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Dostawa, montaż defibrylatorów dla wybranych placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów , realizowanych w ramach BO "Bijące serce Ursynowa - defibrylatory AED w placówkach dzielnicowych"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.