eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa aparatury medycznejGrupa I - lampa przeciwłuszczycowa PVA, PVB - płaska na statywie; Grupa II - urządzenie do przeprowadzania testów w zakresie UVA i UVB 311 nm; Grupa III - Aparat EKG z wózkiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Kraków: Dostawa aparatury medycznej: Grupa I - lampa przeciwłuszczycowa PVA, PVB - płaska na statywie; Grupa II - urządzenie do przeprowadzania testów w zakresie UVA i UVB 311 nm; Grupa III - Aparat EKG z wózkiem
Numer ogłoszenia: 262200 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143395 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej: Grupa I - lampa przeciwłuszczycowa PVA, PVB - płaska na statywie; Grupa II - urządzenie do przeprowadzania testów w zakresie UVA i UVB 311 nm; Grupa III - Aparat EKG z wózkiem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Grupa I - lampa przeciwłuszczycowa PVA, PVB - płaska na statywie; - Grupa II - urządzenie do przeprowadzania testów w zakresie UVA i UVB 311 nm; - Grupa III - Aparat EKG z wózkiem; Kody CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne; 33123200-0 Urządzenia do elektrokardiografii 2. Parametry graniczne dotyczące przedmiotów zamówienia zostały opisane w załącznikach nr 1A, 1B i 1C do specyfikacji. 3. Opis zamówienia: a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru częściowego oferty najkorzystniejszej, to jest wyboru oferty najkorzystniejszej w obrębie każdej grupy; b) oferty nie spełniające wymagań minimalnych co do przedmiotu zamówienia określonych odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, lub 1C do niniejszej specyfikacji, zostaną odrzucone. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy). 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy i uruchomienia, b) wymagania dotyczące serwisu: - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - dostarczenie aparatu zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia terminu 5 dni roboczych, - przeglądy techniczne (bezpłatne) w okresie trwania gwarancji - pierwszy po upływie pierwszych 12 miesięcy gwarancji; drugi - po upływie 24 miesięcy lub 24 miesięcy i 36 miesięcy (w przypadku gwarancji dłuższej niż 24 miesiące) - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności sprzętu (pod warunkiem, że wymogi producenta nie stanowią inaczej), - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 10 lat; c) zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika w odniesieniu do każdego przedmiotu zamówienia (to jest każdej grupy oddzielnie) (4 osoby, powtórne szkolenie po miesiącu użytkowania) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (2 osoby) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa; szkolenie odbędzie się w terminach ustalonych z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa I - lampa przeciwłuszczycowa PVA, PVB - płaska na statywie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ana Szewczyk Optimed Pro-Office, Śliczna 36, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18692,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa II - urządzenie do przeprowadzania testów w zakresie UVA i UVB 311 nm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ana Szewczyk Optimed Pro-Office, Śliczna 36, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3738,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa III - Aparat EKG z wózkiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa PRIMAKO Sp. z o.o., Milionowa 21, 93-105 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5607,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4580,67

  • Oferta z najniższą ceną: 4580,67 / Oferta z najwyższą ceną: 4727,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.