eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi przeglądu klimatyzacji i wentylacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Poznań: Usługi przeglądu klimatyzacji i wentylacji
Numer ogłoszenia: 262075 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądu klimatyzacji i wentylacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu klimatyzacji i wentylacji w budynkach przy ul. Gronowej 22ab, ul. Libelta 16/20, plac Kolegiacki 17, ul. Matejki 50 oraz przeglądu wentylacji w budynku znajdującym się przy ul. Słowackiego 22. Ilość urządzeń objętych przeglądami klimatyzacji i wentylacji: - budynek przy ul. Gronowej 22ab - 63 szt. wraz z przewodami wentylacyjnymi 350 mb, - budynek przy ul. Libelta 16/20 - 14 szt. wraz z przewodami wentylacyjnymi 420 mb, - budynek przy Placu Kolegiackim 17 - 159 szt. wraz z przewodami wentylacyjnymi 526 mb, Ilość urządzeń objętych przeglądami klimatyzacji: - budynek przy ul. Matejki 50 - 2 szt. Ilość urządzeń objętych przeglądami wentylacji: - budynek przy ul. Słowackiego 22 - 1 szt. wraz z przewodami wentylacyjnymi 59 mb Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przeglądami podano w załączniku nr 1 do siwz. Wykaz czynności które należy wykonać podczas przeglądu wentylacji podano w załączniku nr 2 do siwz natomiast wykaz czynności które należy wykonać podczas przeglądu klimatyzacji podano w załączniku nr 3 do siwz. Wykonawca zobowiązany będzie powiadamiać Zamawiającego o terminie przeglądu z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, wszystkie przeglądy należy wykonać do dnia 30 listopada 2010r. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany materiałów eksploatacyjnych tj. płynów czyszczących, olejów, smarów, filtrów niezbędnych do wykonania przeglądu i utrzymania prawidłowej pracy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych lub że zleci to firmie posiadającej zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki przedmiotowymi odpadami lub że zleci to firmie posiadającej wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania albo zatwierdzoną informację o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę przeglądu wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto lub 2 usługi przeglądu wentylacji i klimatyzacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, z powodu których wykonanie umowy nie będzie możliwe w ustalonym terminie, jednak zmiana ta, w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy, nie może przekroczyć 15 dni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 02.11.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.