eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › I część sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, II część sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego, III część sukcesywna dostawa kurtek i butów terenowych dla pracowników Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Gdańsk: I część sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, II część sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego, III część sukcesywna dostawa kurtek i butów terenowych dla pracowników Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 262024 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83863 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, II część sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego, III część sukcesywna dostawa kurtek i butów terenowych dla pracowników Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I 1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0 Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I. 2.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I. 3.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 4.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. 5.Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 6.Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w pkt. 8 w celu potwierdzenia terminu dostawy. 7.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. 8.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów : p. Barbara Rogatka. 9.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem. 10.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ. 11.Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. 12.Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I). 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I. 14.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia. 15.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy. Część II 1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5. 2.Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa koszul damskich: 74 szt. krótki rękaw, 74 szt. długi rękaw oraz koszul męskich: 160 szt. krótki rękaw i 160 szt. długi rękaw, zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ, część II, rozmiarami zgodnymi z opisem w załączniku nr 8 (część II) i wzorcami w postaci załączonych rysunków, załącznik nr 9 (część II) zwanych w dalszej części artykułami 3.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w opisie załącznika nr 2, 8 i 9 do SIWZ (część II) 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 5.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. 6.Zamówienia realizowane będą partiami (maksymalnie 4-5 zamówień w czasie trwania umowy) 7.Dostawa artykułów ( do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 ) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty złożenia zamówienia (częściowego) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00. 8.Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w pkt. 10 w celu potwierdzenia terminu dostawy. 9.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z opisanym w SIWZ przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. 10.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów: p. Barbara Rogatka. 11.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarami zgodnymi z wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 8 do SIWZ (część II). 12.Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób pozwalający jednoznacznie przyporządkować partie artykułów wyspecyfikowane w tabeli zapotrzebowania z indywidualnymi wymiarami. 13.W przypadku niezgodności wymiarów dostarczonych artykułów z tabelą (załącznik 8 do SIWZ część II) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany partii artykułów w terminie 14 dni. 14.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ. 15.Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. 16.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia. 17.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy. Część III 1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5 2.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część III. 4.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 5.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. 6.Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 7.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów: p. Barbara Rogatka 8.Wykonawca skontaktuje się z pracownikiem w/w celu potwierdzenia terminu dostawy. 9.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. 10. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania: 1)kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem. 2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji i rozmiarem. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). 12.Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część III - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. 13. W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ. 14.Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część III. 16.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia. 17.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.22.32.00-0, 18.33.20.00-5, 18.81.50.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: I część sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TUKAN s.c. Paweł Tuczkowski, Dariusz Antoniak, ul. Podwale Grodzkie 2 G, 80-895 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128814,84

  • Oferta z najniższą ceną: 128814,84 / Oferta z najwyższą ceną: 135982,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: II część sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISTULA GROUP Spółka Akcyjna, ul. Starowiślna 48, 31-035 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17316,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24191,64

  • Oferta z najniższą ceną: 16981,38 / Oferta z najwyższą ceną: 24191,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: III część sukcesywna dostawa kurtek i butów terenowych dla pracowników Uniwersytetu Gdańskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBOD S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 223/225, 80-017 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55801,66

  • Oferta z najniższą ceną: 55801,66 / Oferta z najwyższą ceną: 104796,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.