eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › DOSTAWA PODKŁADÓW, SERWET, OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ POZOSTAŁEGO ASORTYMENTU UŻYWANEGO NA SALACH OPERACYJNYCH - Znak sprawySZP/380/41/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Łańcut: DOSTAWA PODKŁADÓW, SERWET, OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ POZOSTAŁEGO ASORTYMENTU UŻYWANEGO NA SALACH OPERACYJNYCH - Znak sprawy: SZP/380/41/2008
Numer ogłoszenia: 261914 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PODKŁADÓW, SERWET, OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ POZOSTAŁEGO ASORTYMENTU UŻYWANEGO NA SALACH OPERACYJNYCH - Znak sprawy: SZP/380/41/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet I Podkłady, serwety operacyjne oraz pozostały asortyment Pakiet II Obłożenie pola operacyjnego jednorazowego użytku oraz pozostały asortyment używany podczas zabiegów operacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 33.14.11.14 - Gaza medyczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4)oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. Od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakłaniają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem- Załącznik Nr 6. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1.Wypełniony formularz ogólny - Załącznik Nr 1. 2.Wypełniony/e formularz/e cenowy/e - Załączniki/i Nr 2 (do oferty należy dołączyć tylko ten formularz cenowy, na który Wykonawca składa ofertę). 3.Zaakceptowany wzór umowy kupna - sprzedaży - Załącznik Nr 7. 4.Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby posiadają aktualne deklaracje zgodności i o oznakowanie znakiem CE lub posiadają wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych zgodnie z obowiązującym prawem /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z poźn. zmianami/ - Załącznik Nr 8. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5.Katalogi do zaoferowanych produktów - Załącznik Nr 9. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 6.Dokumenty potwierdzające, że w Pakiecie I pozycje III od 1 - 6, IV od 1 - 2, V 1 oraz IX od 1 do 4 posiadają klasę sterylności II a reguła 7 - Załącznik Nr 10. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7.Dokument potwierdzający, że w Pakiecie II pozycja 17 posiada klasę sterylności II a reguła 7 - Załącznik Nr 11. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.Karty danych technicznych potwierdzających zgodność parametrów z normami EN do produktów zawartych w Pakiecie I w poz. 15, 16 oraz 17 - Załącznik Nr 12. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 9.Karty danych technicznych potwierdzających zgodność parametrów z normami EN do produktów zawartych w Pakiecie II - Załącznik Nr 13. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 - zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I PODKŁADY, SERWETY OPERACYJNE ORAZ POZOSTAŁY ASORTYMENT (Załącznik nr 2.1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 000 euro Pakiet I zawiera podkłady operacyjne jałowe z włókniny polipropylenowej, podkłady higieniczne niesterylne z włókniny polipropylenowej, serwety operacyjne jałowe z gazy, serwety sterylne z włókniny foliowanej, serwety niesterylne z włókniny polipropylenowej, setony wyjałowione z gazy, czepki jednorazowego użytku, fartuchy jednorazowego użytku, pościel włókninowa jednorazowego użytku oraz inny drobny asortyment.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II OBŁOŻENIE POLA OPERACYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ POZOSTAŁY ASORTYMENT UŻYWANY PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH (Załącznik nr 2.2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia powyżej 14 000 euro Pakiet II zawiera obłożenia pól operacyjncyh, sterylne taśmy samoprzylepne oraz pozostały drobny asortyment używany podczas zabiegów operacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.