Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Mielec: wymiana posadzek lastrykowych na wykładziny rolowane linoleum w ciągach komunikacyjnych budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego
w Mielcu
Numer ogłoszenia: 261693 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mieleckiego , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7800400, fax. 0-17 7800402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana posadzek lastrykowych na wykładziny rolowane linoleum w ciągach komunikacyjnych budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana posadzek lastrykowych na wykładziny rolowane linoleum w ciągach komunikacyjnych budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 ,poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 2. wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 3. wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ, 4. wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem referencji tych robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. uzupełniony przedmiar robót , 2. aktualny wypis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; do wykazu należy załączyć decyzję nadającą uprawnienia budowlane kierownikowi budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. wykaz robót - co najmniej 2 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - referencje. 6. oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu , 7. wskazanie części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawcę, jeżeli wykonawca przewiduje realizację zamówienia przy udziale podwykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mielcu : 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu : 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: DRÓB
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: Wędliny i Mięso
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków.
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
- 41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parteru skrzydła od ulicy Szkolnej, Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonce, znajdującej się przy ulicy Staszica 56
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenów wokół oraz budowa i modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych
- Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szumsk gm. Dzierzgowo
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.