eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów biurowych i papieru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papieru
Numer ogłoszenia: 261582 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193714 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części postępowania. 3) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania: obejmuje dostawę składanek komputerowych, papieru ksero A-4, kopert samoprzylepnych brązowych B-4 i B-5, papieru pakowego szarego, zszywek biurowych, tuszu do pieczątek, taśm szerokich, taśm klejących, dratwy, spinaczy biurowych, teczek kartonowych wiązanych, pojemników do archiwizacji, klejów biurowych, kartonów ozdobnych, markerów permanentnych, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, papieru kancelaryjnego, kartonów B-3, numeratorów, zszywaczy, dziurkaczy, ołówków, długopisów, skoroszytów zawieszkowych, zakreślaczy fluorescencyjnych, nożyczek i kopert powietrznych/bąbelkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 1 postępowania Część 2 postępowania: obejmuje dostawę worków strunowych, worków papierowych, kopert depozytowych, kopert bezpiecznych B-5, kopert puchowych A-4 i B-5, toreb depozytowych, nalepek plombujących, bibuły w arkuszach, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 2 postępowania Część 3 postępowania: obejmuje dostawę gilotyn do papieru, trymerów, zszywaczy, tablic korkowych, karteczek do notatek, kopert powietrznych, kopert listowych, kopert aktowych, grzbietów plastykowych do bindownicy, klejów biurowych, markerów, pisaków laboratoryjnych, zakreślaczy, długopisów, folii do drukarki, klejów termoutwardzalnych, zszywek biurowych, spinaczy biurowych, plasteliny, linijek biurowych, nici lnianych, sznurków jutowych, taśm klejących, taśm pakowych, papieru pakowego, bloczków samoprzylepnych, klipów metalowych, segregatorów, koszulek do segregatora, pistoletów do klejenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 3 postępowania 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu określonego w poszczególnych częściach zamówienia. 5) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem wykonawcy i na jego koszt do magazynu KWP we Wrocławiu przy ul. Sokolniczej 12..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 24.91.00.00 - Kleje 39.24.12.00 - Nożyczki 18.93.00.00 - Worki i torby 22.60.00.00 - Tusz 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 30.23.74.30 - Markery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELTA A. Migdał, M. Usiatycka sp.j., ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65932,42

  • Oferta z najniższą ceną: 65932,42 / Oferta z najwyższą ceną: 73327,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Interhurt Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12934,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10811,25

  • Oferta z najniższą ceną: 10811,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14228,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELTA A. Migdał, M. Usiatycka sp.j., ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5521,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2417,89

  • Oferta z najniższą ceną: 2417,89 / Oferta z najwyższą ceną: 3145,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.