eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów biurowych i papieru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papieru
Numer ogłoszenia: 193714 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części postępowania. 3) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania: obejmuje dostawę składanek komputerowych, papieru ksero A-4, kopert samoprzylepnych brązowych B-4 i B-5, papieru pakowego szarego, zszywek biurowych, tuszu do pieczątek, taśm szerokich, taśm klejących, dratwy, spinaczy biurowych, teczek kartonowych wiązanych, pojemników do archiwizacji, klejów biurowych, kartonów ozdobnych, markerów permanentnych, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, papieru kancelaryjnego, kartonów B-3, numeratorów, zszywaczy, dziurkaczy, ołówków, długopisów, skoroszytów zawieszkowych, zakreślaczy fluorescencyjnych, nożyczek i kopert powietrznych/bąbelkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 1 postępowania Część 2 postępowania: obejmuje dostawę worków strunowych, worków papierowych, kopert depozytowych, kopert bezpiecznych B-5, kopert puchowych A-4 i B-5, toreb depozytowych, nalepek plombujących, bibuły w arkuszach, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 2 postępowania Część 3 postępowania: obejmuje dostawę gilotyn do papieru, trymerów, zszywaczy, tablic korkowych, karteczek do notatek, kopert powietrznych, kopert listowych, kopert aktowych, grzbietów plastykowych do bindownicy, klejów biurowych, markerów, pisaków laboratoryjnych, zakreślaczy, długopisów, folii do drukarki, klejów termoutwardzalnych, zszywek biurowych, spinaczy biurowych, plasteliny, linijek biurowych, nici lnianych, sznurków jutowych, taśm klejących, taśm pakowych, papieru pakowego, bloczków samoprzylepnych, klipów metalowych, segregatorów, koszulek do segregatora, pistoletów do klejenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 3 postępowania 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu określonego w poszczególnych częściach zamówienia. 5) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem wykonawcy i na jego koszt do magazynu KWP we Wrocławiu przy ul. Sokolniczej 12..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 24.91.00.00-6, 39.24.12.00-5, 18.93.00.00-7, 22.60.00.00-6, 22.81.00.00-1, 30.12.30.00-7, 30.23.74.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania - Wypełniony, odpowiednio dla części postępowania, na którą wykonawca składa ofertę, i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI i VII SIWZ - W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia - oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ - Pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w Rozdziale XI ust. 6 oraz ust. 1 i 2 niniejszego Rozdziału 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników oraz z treści oferty nie wynika umocowanie dla jednego ze wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów składa oświadczenia i dokumenty, wymienione w Rozdziale VII ust. 3 pkt II i III SIWZ. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ partnerzy winni spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 postępowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę składanek komputerowych, papieru ksero A-4, kopert samoprzylepnych brązowych B-4 i B-5, papieru pakowego szarego, zszywek biurowych, tuszu do pieczątek, taśm szerokich, taśm klejących, dratwy, spinaczy biurowych, teczek kartonowych wiązanych, pojemników do archiwizacji, klejów biurowych, kartonów ozdobnych, markerów permanentnych, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, papieru kancelaryjnego, kartonów B-3, numeratorów, zszywaczy, dziurkaczy, ołówków, długopisów, skoroszytów zawieszkowych, zakreślaczy fluorescencyjnych, nożyczek i kopert powietrznych/bąbelkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 1 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 24.91.00.00-6, 39.24.12.00-5, 22.60.00.00-6, 22.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 postępowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę worków strunowych, worków papierowych, kopert depozytowych, kopert bezpiecznych B-5, kopert puchowych A-4 i B-5, toreb depozytowych, nalepek plombujących, bibuły w arkuszach, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 2 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 postępowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę gilotyn do papieru, trymerów, zszywaczy, tablic korkowych, karteczek do notatek, kopert powietrznych, kopert listowych, kopert aktowych, grzbietów plastykowych do bindownicy, klejów biurowych, markerów, pisaków laboratoryjnych, zakreślaczy, długopisów, folii do drukarki, klejów termoutwardzalnych, zszywek biurowych, spinaczy biurowych, plasteliny, linijek biurowych, nici lnianych, sznurków jutowych, taśm klejących, taśm pakowych, papieru pakowego, bloczków samoprzylepnych, klipów metalowych, segregatorów, koszulek do segregatora, pistoletów do klejenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 3 postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 24.91.00.00-6, 39.24.12.00-5, 18.93.00.00-7, 22.60.00.00-6, 22.81.00.00-1, 30.12.30.00-7, 30.23.74.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.