eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonanie wycinki 116 sztuk drzew, frezowania 12 pni drzew oraz prac pielęgnacyjnych na 535 sztukach drzew rosnących na terenie parków miejskich, skwerach i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Brzeg: Wykonanie wycinki 116 sztuk drzew, frezowania 12 pni drzew oraz prac pielęgnacyjnych na 535 sztukach drzew rosnących na terenie parków miejskich, skwerach i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu
Numer ogłoszenia: 261055 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230943 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki 116 sztuk drzew, frezowania 12 pni drzew oraz prac pielęgnacyjnych na 535 sztukach drzew rosnących na terenie parków miejskich, skwerach i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia wykonane będą następujące prace: 1. wycinka 12 sztuk drzew i frezowanie 12 sztuk pni na terenie Plant miejskich wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do wycinki, zawartej w załączniku nr 1, który stanowi integralną część niniejszej umowy. 2. wycinka i zrywka 104 sztuk drzew rosnących na terenie Parku Wolności wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do wycinki, zawartej w załączniku nr 2 do niniejszej umowy wycinki drzew. 3. pocięcie pozyskanego drewna na: a) sortyment tartaczny - oczyszczenia i przygotowanie dłużycy b) sortyment opałowy - pocięcie pozyskanego drewna na odcinki 1 m, ułożenie go w stosy i przygotowanie go do sprzedaży, c) sortyment opałowy konary - pocięcie pozyskanych konarów na odcinki 1 m, ułożenie ich w stosy i przygotowanie ich do sprzedaży. 4. przeprowadzenie cięć sanitarnych polegających na usunięciu wszystkich złamanych konarów oraz konarów zawieszonych w koronach drzew zagrażających bezpieczeństwu oraz cięć sanitarnych polegających na korekcie złamanych koron drzew, które powstały w wyniku prowadzonych prac związanych z wycinką i zrywką. 5. rekultywacja i uporządkowanie terenu po zrywce, wycince, frezowaniu i manipulacji drewnem. 6. sporządzanie codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego i ilość sprzedanego drewna opałowego oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. 7. sporządzenie Zamawiającemu zbiorczego zestawienia ilości pozyskanego i ilości sprzedanego drewna opałowego, 8. prace pielęgnacyjne na 535 szt. drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do prac pielęgnacyjnych, zawartej w załączniku nr 3, który stanowi integralną część niniejszej umowy. 9. zrąbkowanie pozyskanych konarów i gałęzi. 10. sporządzanie codziennie raportów zawierających ilość pozyskanych zrąbków oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. 11. przewiezienie pozyskanych zrąbków w dniu ich pozyskania transportem Wykonawcy na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 12. sporządzenie zbiorczego zestawienia ilości pozyskanych zrąbków. 13. oczyszczenie i uporządkowanie terenu po dokonaniu prac pielęgnacyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WRZOS Wojciech Kijak, ul. Wyspiańskiego 1, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146851,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.