eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › dostawa wyrobow medycznych wg 18 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Lubin: dostawa wyrobow medycznych wg 18 części
Numer ogłoszenia: 261024 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobow medycznych wg 18 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobow medycznych wg 18 części, zgodnie ze specyfikacją ilościowo - asortymentową tj Załacznikiem Nr 3 do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu : -oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do oferty. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do oferty. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w tym celu przedstawią Zamawiającemu : -oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do oferty oraz złożą wymagane w pkt. 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty . 2. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej. a)Warunki opisane w pkt.1a i 1d winien spełnić każdy z podmiotów osobno. b)Warunki opisane w pkt.1b i 1c mogą spełniać Wykonawcy występujący wspólnie. 3. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców. 4. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1a i 1d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być a)przedstawione w formie oryginału, b)przedstawione w formie kopii potwierdzonej -Za zgodność z oryginałem -przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.6 siwz, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik Nr 1 do oferty, b)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Załącznik Nr 2 do oferty. c)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. e)oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Załącznik Nr 4 do oferty f)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. g)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a)oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896 - Załącznik Nr 5 do oferty. b)dla każdej oferowanej pozycji stronę katalogową lub inny dokument, który potwierdzi wymagany przez Zamawiającego opis. Na stronach tych należy zaznaczyć numer zadania i pozycję oferowanego wyrobu. W tym celu, Zamawiający po terminie składania ofert zastrzega sobie również możliwość żądania próbek..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Gen.Józefa Bema 5-6, Dział Zamówień Publicznych, pok.205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Gen.Józefa Bema 5-6, kancelaria, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. drenów do ran typu redon i 9 pozycji cewników do ran i odsysania górnych dróg oddechowych wg specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji cewników urologicznych wg specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje zestawów infuzyjnych ze skrzydełkami wg specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje igieł kaniul dożylnych o róznych rozmiarach wg specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje igieł do punkcji mostka i 1 poz. igieł do punkcji mostka i talerza biodrowego, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje masek krtaniowych jednorazowego użytku, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nożyczki, narzędzia do odsysania i płukania, woreczki do pobierania próbek oraz 2 pozycje kleszczyków jednorazowego użytku, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do : znieczuleń, do tętnicy udowej, do pobierania leków z fiolek, 2 pozycje kaniul dożylnych, 1 pozycja kaniul dotętniczych oraz 1 pozycja -port dostępu naczyniowego, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pookrowiec na kamerę do artroskopu i laparoskopu - 240 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test UREAZOWY do wykrywania helicobacter pylori - 1200 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pobierania próbki gazu do kalibracji - linia próbkująca do CO2 1,8 m - 220 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska klasy P2, z zaworem wydechowym, chroniąca przed zagrożeniem pneumonią, mycobakterium, nebulizatorami, posiadajaca trójpanelową budowę z trójwarstwowym filtrem z polipropylenu- 53 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy brzusznej poj.2l - 4 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy opłucnej z bezpieczną igłą VERRES 14G - 16G - 70 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy opłucnej 3-igłowy typu TORASET- 22 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania tętnicy 20 Ga x 5 cm - poliuretanowy cewnik z powłoką antybakteryjną, prowadnik z końcówką prostą, na prowadniku znaczniki głębokości wprowadzenia, cewnik musi być zakładany metodą Seldingera, posiadający skrzydełka mocujące - 70 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy kompatybilne z klipsownicą pojedynczą, o średnicy 10 mm, dł. 300 mm, na klipsy średnio-duże (medium-large), nierozbieralną, wyposażoną w kanał do płukania, jak też obrotowe ramię (PL 503 R) - 12 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kranik trójdrożny jednostopniowy ( do kaniul ) do podawania płynów izotonicznych, hypertonicznych i tłuszczów, wyposażony w wyczuwalny i optyczny indykator pozycji otwarty/zamknięty, posiadający kolorowe znaczniki (czerwony, niebieski) umożliwiające oznaczenie kranika w zależności od zastosowania dotętniczego lub dożylnego- szt 9000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.